سرخط خبرها :
دوشنبه 21 تیر 1395 / 08:41|کد خبر : 840|گروه : سیاسی

واکنش ماموستای سقزی به قدرت گرفتن اسرائیل در منطقه

هدف FATF تضعیف قدرت نظامی کشور است

هدف FATF تضعیف قدرت نظامی کشور است

ماموستای اهل سنت سقزی گفت: سازمان بین المللی پولشویی قدرت نظامی ایران را هدف قرار داده است که در صورت توافق به هدف شوم خود خواهند رسید.

به گزارش گولان سقز، کارگروه اقدام مالی موسوم به نهاد بین‌المللی مبارزه با پولشویی (FATF) از سال ۱۹۸۹ و زیر نظر گروه 7G ایجاد شد، ماموریت این گروه در ظاهر مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم در نظام مالی جهانی است.

 
این کارگروه از سال 2008 به بهانه ارتباط نظام مالی و بانکی ایران با نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه، ایران را در لیست سیاه کشورهایی که خطر بالای پولشویی و تامین مالی تروریسم در نظام بانکی آنها وجود دارد، قرار داد و به بانکها و موسسات مالی دنیا توصیه کرد از انجام معاملات بانکی با ایران خودداری کنند.
 
در پسا برجام که اثری از بهبود معاملات بانکهای دنیا و حتی موسسات کوچک مالی با ایران دیده نشد، قوانین ابلاغی گذشته این کارگروه مورد بهانه قرار گرفت. پس از رایزنی های مقامات دولت ایران با غرب چندی پیش اعلام شد که این کارگروه در راستای تعهداتی که ایران داده است به مدت 12 ماه محدودیت های خود را به حالت تعلیق در خواهد آورد... و اما این تعهدات چیزی جز تضعیف توان نظامی ایران در منطقه و قدرت گرفتن اسرائیل نیست.

 

پولشویی، قدرت نظامی، ایران، اسرائیل، توافق FATF، آمریکا


ماموستا یدا... امین زاده در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به توافق میان بانک مرکزی ایران و سازمان پولشویی FTAF  اظهار داشت: از نظر ملت شریف ما هرگونه تعامل و توافق ایران با نهادهای بین المللی که منجر به تضیف قدرت نظامی این کشور شود، مورد قبول نیست.
 
امین زاده اضافه کرد: سازمان بین المللی پولشویی قدرت نظامی ایران را هدف قرار داده است که در صورت توافق به هدف شوم خود خواهند رسید.
 
وی با تاکید بر شفاف سازی افکار عمومی درباره این توافق گفت: تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی باید در خصوص توافق و یا عدم توافق به ملت ایران پاسگو باشند و این امر برای ملت شفاف سازی شود.
 
این ماموستای سقزی در پایان به برخی از توطئه های دشمنان ایران خصوصا آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و اذعان داشت: در صورت توافق با سازمان FATF قدرت ایران ضعیف شده و در نهایت قدرت منطقه در دستان اسرائیل قرار می گیرد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

پولشوییقدرت نظامیایراناسرائیلتوافق FATFآمریکا

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان