سرخط خبرها :
چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 / 10:26|کد خبر : 668|گروه : سیاسی

بیگلری در نطق میان دستور:

کارکرد مسئولان از نگاه تیزبین ملت پنهان نمی ماند/ کردها یک مدیر در سطح عالی ندارند

کارکرد مسئولان از نگاه تیزبین ملت پنهان نمی ماند/ کردها یک مدیر در سطح عالی ندارند

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با یادآوری انتخابات پرشور مردم در ۷ اسفند ۹۴، گفت: مشارکت مردم در انتخابات مجلس نشان داد کارکرد مسئولان از نگاه تیزبین ملت پنهان نمی ماند

به گزارش گولان سقز به نقل از کردپرس؛ محسن بیگلری در نشست علنی امروز سه شنبه (21 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، افزود: اینک که در روزهای پایانی دوره نهم مجلس قرار گرفته ایم و ملت شریف ایران باری دیگر در آزمونی عمومی و نمایشی هوشمندانه در روز 7 اسفند صندوق های رای را به کانون مرکزی نظر خویش مبدل نموده و خادمان خویش را برای حضور در دوره دهم قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون برگزیدند.


 نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم شریف کردستان! باری دیگر در پیشگاه خداوند متعال و از این تریبون مقدس اعلام می کنم که تمام توان خویش را برای تسکین آلام و کاهش بیکاری و فقر  افزایش اشتغال و رفاه عمومی و ایجاد تحول مثبت در زیر ساخت های ارتباطی و عمرانی به کار خواهم گرفت.


این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: انتخابات دور دهم در کردستان حاوی پیام های زیادی بود که امید است مسئولان اجرایی و مدیران نظام در سطح منطقه و استان و در کل کشور پیام هوشمندانه ملت را درک نمایند؛ مردم با آرای خویش اعلام نمودند که از وعده های انتخاباتی و بی توجهی به این وعده ها خسته شدند و کارکرد مسئولان از نگاه تیزبین ملت پنهان نمی ماند.


وی یادآور شد: توسعه و کاهش فقر و مبارزه جدی با فساد اداری و مالی،‌ توزیع عادلانه ثروت و قدرت، رعایت عدالت اجتماعی در انتصابات، شایسته سالاری، سپردن امور به فرزندان شایسته ملت، حفظ کرامت انسانی آحاد مردم، رعایت مصالح ملی، برداشتن موانع توسعه به مبارزه باندی، گروهی، سلیقه ای و جناحی اولویت دارد که این موضوع را مردم کردستان در انتخابشان نشان دادند.


بیگلری با تاکید بر اینکه مسئولان با تحلیل درست فضای سیاسی کردستان باید پیام صریح رای ملت را در تمامی حوزه ها درک کنند، گفت که لازم است مسئولان نسبت به اصلاح امور و افزایش بسترهای توسعه متوازن اقدام کنند.


این نماینده مردم در مجلس نهم، با انتقاد از نبود یک مدیر در سطح عالی از اهالی کردستان در دولت گفت:‌ استفاده از نخبگان کردستانی رویای دست نیافتنی دولت شده است به طوری که حتی یک مدیر کل استانی در این دولت نداریم، طبیعتا اعتماد دولت به نخبگان کردستانی در انتخابات 96 تاثیرگذار خواهد بود.


وی از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد مدرسه سازی در این استان را در اولویت کاری خود قرار دهد چراکه این مهم را جزو دغدغه های معلمان و دانش آموزان خواند.


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس نهم، خطاب به وزرای صنعت و  کار، یادآور شد: چرا معدن طلای سقز که ده ها بار پیگیری کرده ام به فراموشی سپرده شده، آیا حل کردن یک مشکل جزیی معدن آنقدر سخت است.


وی گفت: آقای ربیعی در دو سال گذشته چند مدیر دخانیات را تعویض کردید اما هیچ یک نتوانستند دخانیات سقز را که ده ها میلیارد تومان در آن ماشین آلات خوابیده است را راه اندازی کنند.


این نماینده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: وزیر کشور! ضمن تشکر از بازگشایی موقت بازارچه های بانه، وعده دائمی شدن آن را داده اید که باید رسیدگی کنید.


بیگلری تصریح کرد: آقای هاشمی وزیر بهداشت، شما دستور احداث دانشکده پرستاری و مامایی را در سقز صادر کردید اما مدیر استانی کوچکترین اقدامی نکرده و ضروری به نظر می رسد دستور رسیدگی دهید.


 انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

انتخاباتبازارچه مرزیدانشکده پرستاریجاده های مرگمعدن طلاسقزمدرسه سازینخبگان کردستانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان