سرخط خبرها :
سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 / 14:37|کد خبر : 666|گروه : اجتماعی

از فلسفه های تشکیل انجمن حمایت از زندانیان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است

از فلسفه های تشکیل انجمن حمایت از زندانیان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است

معاون استاندار کردستان و فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: از فلسفه های تشکیل انجمن حمایت از زندانیان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برای آزاد شدن آنهاست.

به گزارش گولان سقز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، علی اکبر ورمقانی در جلسه ماهانه در دفتر کار این انجمن افزود: اقدام های این انجمن و خیران در راستای آزاد سازی زندانیان شایسته تقدیر است.

وی با اعلام اینکه جشن گلریزان در رمضان امسال برای جمع آوری کمک های خیران جهت آزد سازی زندانیان در سقز برگزار می شود عنوان کرد:سال گذشته 600 میلیون ریال در این جشن کمک نقدی جمع آوری شد.

وی تصریح کرد: این انجمن باید در خصوص راههای قانونی برای کسب درآمد بیشتر جهت خدمت بهتر به خانواده زندانیان تدابیر لازم را اتخاذ کند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان سقز هم با بیان اینکه 431 میلیون و 33هزار و 800 ریال  به زندانیان در سال 94 کمک شد گفت:تلاش برای کمک بیشتر در سال  جدید در دستور کار است.

محمد رشید غفوری عنوان کرد: این کمک ها در قالب مستمری، سبد کالا، کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق انجمن پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این انجمن تعداد 98 خانواده با 248 نفر را تحت پوشش قرار دارد، اضافه کرد: بخشی از کمک ها در جشن گلریزان جمع آوری شده و بخشی دیگر در قالب پرداخت هزینه های درمانی و فرهنگی به اعضا بوده است.

وی اعلام کرد: دو میلیارد و 362 میلیون و 369 هزار و 940 ریال درآمد انجمن از محل آموزشگاه تعلیم راهنمایی و رانندگی وسود سپرده های بانکی و جمع آوری کمک های مردمی بوده است.

او یادآور شد: مشاوره گروهی و انفرادی و معرفی به مراکز مشاوره بهزیستی،توزیع سبد کالا در مناسبت های مختلف و معرفی خانواده های تحت پوشش انجمن به نهاد کمیته امداد  و موسسه های خیریه از دیگر فعالیت های انجمن بوده است.

فاروق محمودی مدیر کمیته امداد امام (ره)سقز هم اعلام کرد: واگذاری وام های بلاعوض به خانواده های زندانیان، پیگیری اشتغال فرزندان آنان، کمک مالی به نوعروسان و کمک های درمانی و بهداشتی و حمایت های مالی از دانش آموزان زندانیان در دستور کار این نهاد حماتی بوده است.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

زاندانیانکمیته امدادوام تسهیلاتجرایم غیر عمدزندانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان