سرخط خبرها :
پنجشنبه 5 فروردین 1395 / 11:29|کد خبر : 572|گروه : اجتماعی

رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه توصیه پلیس به رانندگان

رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه توصیه پلیس به رانندگان

فرمانده پلیس راه استان کردستان رانندگان را به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در حین رانندگی دعوت کرد و از آنان خواست با رعایت این موارد از بروز هرگونه حادثه ای در جاده ها جلوگیری نمایند.

به گزارش گولان سقز، عیسی گوهری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش ترددهای جاده ای در استان کردستان گفت: اکثر مسیرهای این استان کوهستانی و جاده ها دارای استاندارد راه فرعی است و از این رو رانندگی در چنین جاده هایی دقت بیشتری را می طلبد که از رانندگان انتظار می رود مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند.

جلوگیری از تجاوز به چپ و رعایت فاصله طولی از دیگر توصیه های پلیس به رانندگان است که فرمانده پلیس راه استان کردستان بر آن تاکید کرد و گفت: هر وسلیه نقلیه در شرایط خشک باید دو ثانیه با خودرو جلویی فاصله داشته باشد تا بتواند در صورت بروز هرگونه حادثه ای خودرو خود را کنترل کند.

گوهری همچنین از رانندگان خواست از پر کردن جاهای خالی به دنبال رعایت فاصله طولی خودروها اجتناب نمایند و افزود: این فاصله باید در طول مسیرها همواره رعایت شود و رانندگان نباید این فاصله ها را پر نمایند.

او در ادامه با اظهار خوشحالی از اینکه تصادفات منجر به فوت در استان کردستان در این مدت کاهش یافته است گفت: در طول 10روز از آغاز طرح نوروزی (25اسفند الی 5 فروردین) تاکنون تنها یک مورد تصادف منجر به فوت دراستان کردستان به وقوع پیوسته است.

وی رانندگان را به صبر و تحمل در رانندگی دعوت کرد و از آنان خواست دستگاه های مستقر در جاده ها از جمله پلیس راه را همراهی کنند تا آمار تصادفات کاهش یابد و تعطیلاتی عاری از هرگونه حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

استان کردستان هفت هزار و 850 کیلومتر راه دارد که حدود دو هزار کیلومتر آن راه اصلی و فرعی و شش هزار کیلومتر دیگر نیز راه روستایی است.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

راهنمایی و رانندگیتصادفجاده های کردستانسرعت مطمئنه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان