سرخط خبرها :
یکشنبه 22 بهمن 1396 / 13:24|کد خبر : 2405|گروه : سیاسی

پیام تقدیر و تشکر مسئولان سقز برای حضور پرشور مردم شهرستان سقز در راهپیمایی 22 بهمن

پیام تقدیر و تشکر مسئولان سقز برای حضور پرشور مردم شهرستان سقز در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه، نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز در پیامی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گولان سقز، متن پیام ماموستا سید حسین حسینی، محسن بیگلری و علی اکبر ورمقانی به شرح زیر است:

با پيروزي انقلاب اسلامي در سال 57 اين حقيقت برای جهانیان آشکار شد که جمهوري اسلامي ايران بر اساس اصول استقلال و عدم وابستگي به بيگانگان و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار، ابهت مدعيان ابر قدرتي در جهان را شکست و جبهه نويني به نام اسلام ناب محمدي (ص) را در نظام بين‌الملل گشود و امروز عظمت کشورمان در حوزه منطقه ايي و بين الملل بر همگان آشکار است.

این عظمت با حضور پرشور و باشکوه مردم همیشه در صحنه به عنوان یکی از مولفه های اصلی و مهم امنیت ملی و اقتدار نظام وانقلاب روز به روز بیشتر آشکار می شود.

حضور پر صلابت شما مردم شريف و فرهنگی شهرستان باستانی سقز در راهپيمايي دشمن شکن يوم الله 22 بهمن، نمايشي آشکار  از  وحدت و انسجام  ملي و تجديد پيمان با آرمان‌هاي امام و بيعت دوباره با رهبري معظم انقلاب بود و مردم هميشه در صحنه شهرستان در شهر سقز و صاحب همگام با مردم سراسر ايران اسلامي با حضور در راهپيمايي 22 بهمن در اين روز بزرگ، حماسي و تاريخي، خشم و انزجار خود را از استكبار جهاني فرياد زدند. 

 بي شک اين حضور گرم و پرشور و آگاهانه مردم عزيز، فهيم و متدين شهرستان سقز  در راهپيمايي 22 بهمن ، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامي و پايبندي به‌نظام جمهوري اسلامي ايران داشت و موجب مباهات و نمادي از  اتحاد و انسجام و قدرشناسي از شهدا و ايثارگران شد.

اين حضور، خلق حماسه بي بديل ديگري در شهرستان سقز بود و برگ زريني بر افتخارات مردم شريف  اين شهرستان  افزود و باعث شادي دوستداران انقلاب ونظام مقدس و نااميدي دشمنان شد و به عنوان  يکي‌ از زيباترين‌ جلوه‌هاي‌ قدرت‌  الهي، گوياي اين واقعيت اساسي  بود که‌ انقلاب‌ همچنان‌ زنده‌ و پابرجاست و مردم هميشه در صحنه، وحدت و همبستگي خود را هيچگاه از دست نخواهند داد.

این حضور پیام روشنی دارد و آن نشان دهنده وفاداری به آرمان های انقلاب و امام و خون شهدا است و مسئولان باید بیش از گذشته نسبت به خدمت رسانی صادقانه به شهروندان تلاش کنند.

سلامت و سعادت همه مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف شهرستان سقز را از خداوندگار خواستاریم.

انتهای خبر/



برچسب ها :

پیام تقدیر و تشکرمسئولان سقزحضور پرشور مردمراهپیمایی 22 بهمنماموستا سید حسین حسینیمحسن بیگلریعلی اکبر ورمقانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان