سرخط خبرها :
یکشنبه 10 بهمن 1395 / 13:26|کد خبر : 1450|گروه : سیاسی

رییس پلیس فتا استان کردستان:

انتقام جویی خواستگار شکست خورده در شبکه اجتماعی

انتقام جویی خواستگار شکست خورده در شبکه اجتماعی

رییس پلیس فتا استان کردستان از دستگیری خواستگاری خبر داد که در فضایی مجازی اقدام به تهدید و انتشار تصاویر خصوصی دختر موردعلاقه خود می‌کرد.

به گزارش گولان سقز، سرهنگ فرامرز شاکری گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای با موضوع تهدید و اخاذی در فضای مجازی از سوی قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سقز و به درخواست شاکی، پرونده تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت .


 
وی افزود: شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی و با استفاده از شماره موبایلی اقدام به ارسال پیامک‌های تهدید آمیز برای شاکیه و خانواده‌اش نموده و اظهار داشته تصاویر شخصی شاکیه را در اختیار دارد و چنان‌چه به خواسته‌های وی تن ندهد اقدام به انتشار تصاویر وی در فضای مجازی خواهد نمود .


 
سرهنگ شاکری تصریح کرد‌: پس از اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و تخصصی پلیس فتا‌ متهم شناسایی گردید و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به پلیس فتا شهرستان سقز احضار، پیرامون موارد معنونه از متهم تحقیق، به عمل آمد که وی اظهار کرد، اکانت مورد نظر متعلق به وی نمی‌باشد ‌و اطلاعی در این خصوص ندارد‌ لذا با بررسی بیشتر و تخصصی ‌پلیس فتا‌ دسترسی متهم به اکانت شبکه اجتماعی مورد نظر محرز و به بزه انتسابی معترف گردید .


 
این مقام انتظامی بیان کرد: متهم  با قبول‌ اینکه گرداننده اکانت شبکه اجتماعی موضوع پرونده بوده، اظهار نمود، تا به حال چندین مرتبه از شاکیه خواستگاری نموده اما هربار از سوی خانواده شاکیه با جواب منفی روبرو شده است به همین علت و به انگیزه انتقام‌جویی و ضد اخلاقی اقدام به ارسال پیغام‌های تهدید آمیز برای شاکیه نموده است .

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان