سرخط خبرها :
پنجشنبه 27 آبان 1395 / 12:44|کد خبر : 1216|گروه : سیاسی

فرمانده سپاه سقز خبر داد:

اجرای 112 برنامه ویژه هفته بسیج در سقز/ بسیج تضمین کننده بقاء و استمرار نظام اسلامی است

اجرای 112 برنامه ویژه هفته بسیج در سقز/  بسیج تضمین کننده بقاء و استمرار نظام اسلامی است

فرمانده سپاه سقز از اجرای 112 ویژه برنامه و 12 برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در سطح شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یعقوب صفاری در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: همزمان با نخستین روز هفته بسیج که به نام « بسیج، پژواک ندای حضرت زینب(س)» نامگذاری شده اجتماع بزرگ اربعین در شهرستان سقز با حضور بسیجیان برگزار می شود.

صفاری تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را یکی از کارهای مهم و سرنوشت ساز امام راحل در آغاز پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: بسیج تضمین کننده بقاء و استمرار نظام اسلامی است و ما باید پشتیبان بسیج و بسیجی باشیم.

 

وی نیروی بسیج را در عرصه های مختلف انقلاب به عنوان پشتوانه عظیم رهبری و دولتمردان و نیرویی تأثیر گذار در تمام برهه های انقلاب دانست و گفت: بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را در سال های گذشته اجرا نماید.

صفاری با بیان اینکه بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است تاکید کرد: باید برنامه های هفته بسیج در میان مردم برگزار شود تا اهداف بسیج اعم از خدمت رسانی به آنها و … در جامعه نشان داده شود.

 

وی اضافه کرد: بسیج همواره با هدف سلب آرامش دشمن در حرکت است و این امتداد از آغاز جنگ هشت سال دفاع مقدس تا دفاع و مقاومت 37 ساله با رهبری امام(ره) و هم اکنون نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری ادامه دارد.

 

فرمانده سپاه سقز در ادامه به اجرای 112 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: به صدا در آمدن زنگ بسیج، افتتاح مسجد روستای دره ویان علیا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، رزمندگان و بسیجیان 8 سال دفاع مقدس، افتتاح پروژه محرومیت زدایی در اسحاق آباد، حضور بسیجیان در نماز دشمن شکن جمعه، ویزیت و درمان رایگان، برپایی نمایشگاه هنرمندان بسیجی، برگزاری مسابقات ورزشی و حماسه حضور بسیجیان در 5 آذر از جمله برنامه های شاخص در این ایام مبارک است.

 

صفاری تشریح کرد: برگزاری انس با قرآن، مسابقه مقاله نویسی، هیئت عاشقان ولایت، نشست پیامبر اعظم(ص)، نشست روشنگری(فرهنگی بصیرتی) گفتمان انقلاب گری، مسابقه تیراندازی، نهضت روشنگری، مجمع پیشکسوتان، جلسه فرهنگ عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و فراخوان دوازدهمین جشنواره علمی پژوهشی از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.

وی عمده ترین برنامه هفته بسیج را گردهمایی و حماسه حضور بسیجیان را در  پنجم آذر ماه دانست و یادآور شد: انتظار می رود ادارات در بحث پوشش تبلیغاتی و نصب بنر در هفته بسیج همکاری داشته باشند.

لازم به ذکر است؛ فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان پنجم آذر سال 1358 از سوی امام خمینی(ره) صادر شدکه سی ام آبان تا ششم آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

هفته بسیجحماسه حضوربرنامه های بسیجبسیج مستضعفینانس با قرآنمحرومیت زداییفرمانده سپاه سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان