سرخط خبرها :
جمعه 19 شهریور 1395 / 15:31|کد خبر : 998|گروه : اجتماعی

نشست اصحاب رسانه با مدیر کمیته امداد امام خمینی سقز

برگزاری متفاوت مراسم عید قربان و جشن عاطفه ها در سقز

برگزاری متفاوت مراسم عید قربان و جشن عاطفه ها در سقز

مدیر کمیته امداد شهرستان سقز گفت: امسال نحوه برگزاری مراسم عید قربان و جشن عاطفه ها متفاوت تر از دیگر سالها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، محمودی افزود: سال 94 مبلغ 12 میلیارد و 450 میلیون ریال فقط گوشت قربانی که توسط خیرین زبح شده بود بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته تقسیم شد که برای سومین سال پیاپی رتبه اول کشوری را به لحاظ مشارکت خیرین در قربانی کردن را بدست آوردیم.

محمودی افزود: خوشبختانه به همت مردم شهرستان سال گذشته در جشن عاطفه ها مبلغ 167 میلیون تومان پول جمع آوری که سقز مقام اول کشوری را در جمع آوری گرفت.  کل مبلغ دریافتی جشن عاطفه های سال گذشته به فرزندان تحت پوشش کمیته در مقاطع تحصیلی ؛ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان 1488 دانش آموز و افراد دانشگاهی 213 نفر در حال ادامه تحصیل می باشند اختصاص داده شد که باید اذعان کرد افراد تحصیل کرده دانشگاهی دارای رتبه های برتر هستند بعنوان مثال دانشجوی دکترای فیزیک هسته ای از نفرات ممتاز کشور است که تحت پوشش کمیته قرار دارد. وی همچنین از مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدلیل حمایت های مناسب تقدیر و تشکر کرد. 

وی ادامه داد: امسال عید قربان را در روستای "مرخز" با حضور مقامات شهرستانی، استانی و کشوری برپا خواهیم کرد و آمادگی لازم را جهت دریافت گوشت و کمک های نقدی و غیر نقدی داریم. 
محمودی بیان کرد: همچنین نحوه برگزاری جشن عاطفه ها در روز 25 شهریور ماه به شکل جشنواره خیرین در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور بصورت دیدار چهره به چهره، دعوت از خیرین مثل گلریزان از تمام طیف های مختلف جامعه با برپایی سرود و آیین های مذهبی و متنوع برگزار خواهد شد.

محمودی اظهار داشت: تا امروز 60 میلیون تومان توسط خیرین و خیرخواهان سطح شهر به جشن عاطفه ها جمع آوری شده که این خود نویدبخش این است که جشن امسال هم به برکت همه دلسوزان،  معتمدین و خیرین مقام اول را مانند 3 سال گذشته در سطح استان و کشور بدست خواهیم آورد. 


این مسئول با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی که همیشه با آن مواجه هستند تأمین مسکن برای نیازمندان است, گفت: به برکت سفر مقام معظم رهبری که چند سال پیش به سقز آمدند 440 خانوار شهری و 380 خانوار روستایی صاحب مسکن شدند. در حال حاضر برای ساخت مسکن تا سقف 250 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض در شهرها و مبلغ 100 میلیون ریال به مناطق روستایی اختصاص داده شده است. امسال نیز در هفته دفاع مقدس 10 واحد مسکن واگذار و بحول قوه الهی 11 واحد دیگر تا پایان آبان ماه 95 به مددجویان تحویل داده خواهد شد. 


وی اظهار کرد : دست یاری به تمام کسانی که به هر طریقی که بتوانند در بخش مسکن سازی چه به لحاظ زمین، مصالح ساختمانی و دیگر امورات را برعهده بگیرند صمیمانه فشار خواهیم داد و از خیرین و اصحاب رسانه که حامیان ابن نهاد مردمی هستند تا مشارکت عمومی در زیر ساخت های بخش های مختلف بخصوص مسکن شکل بگیرد تشکر و قدردانی کرد در پایان از تمام همکاران خود که سال گذشته در عید قربان همگی در خدمات رسانی به مردم نیازمند فعالیت کردند صمیمانه قدردانی کرد. 


بیاییم امسال هم در این امر خیر مشارکت داشته باشیم تا هیچ شکم گرسنه ای شب را به صبح نرساند. امیدوارم مسئولین، معتمدین، اقشار مختلف مردم و خیرین نیکوکار که همیشه داشته های خود را با دیگران تقسیم کرده اند هم در عید قربان و هم در جشن عاطفه ها با حمایت های مالی و معنوی خود دل شهروندان خود را شاد کنیم تا آنها نیز در بستر مناسبی به زندگی ادامه دهند. 
"مهربانی را با همنوعان خود تقسیم کنیم چون همه به محبت کردن نیازمندیم" 

خیرین نیکوکار و شهروندان میتوانند کمکهای نقدی خود را به این شماره حساب های کمیته امداد  :1_بانک ملی مرکزی 0105290277004_2_بانک صادرات مرکزی 0104287577006_0104281419008_0104281440008 و شماره حساب بانک ملت مرکزی 4320846658 واریز نمایند. 
شماره تماس با حوزه مشارکت مردمی کمیته 36219000_شماره مدیریت کمیته امداد امام خمینی (راحل) 36227929

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

جشن عاطفه هاجشن گلریزانعید قربانخیریننیکوکاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان