سرخط خبرها :
پنجشنبه 18 شهریور 1395 / 07:02|کد خبر : 996|گروه : سیاسی

اقتصاد مقاومتی پاسخی در برابر فشارهای اقتصادی / ساخت اردوگاه تفریحی در سقز به کمک بسیج/ هدف گروهک های تکفیری اختلاف بین شیعه و سنی است

اقتصاد مقاومتی پاسخی در برابر فشارهای اقتصادی / ساخت اردوگاه تفریحی در سقز به کمک بسیج/ هدف گروهک های تکفیری اختلاف بین شیعه و سنی است

رییس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه بسیج در راستای سازندگی کشور اقدام های مهم و مفیدی انجام داده و این برنامه ها به قوت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بسیج سال آینده در شهرستان سقز یک اردوگاه تفریحی و یک استخر سرپوشیده شنا خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سردار نقدی در نشست هيئت عاشقان ولایت سقز از حضور در میان مردم غیور کردستان ابراز  خوشحالی کرد و گفت: اساس و شالوده نظام صالحین بر مبنای تربیت واقع شده است و جنبه تربیت بر آموزش اولویت دارد.


وی افزود: سرمربیان حلقه‌های صالحین باید به مسائلی از قبیل اقتصاد مقاومتی، تمدن اسلامی و سبک زندگی اسلامی اهتمام ورزند.


وی با بیان اینکه رأس نظام شجره طیبه صالحین امام خامنه‏‏ای است، افزود: آنچه می‏تواند جامعه را پیش ببرد، گفتمان‏سازی بوده و لازمه گفتمان‏سازی این است که اندیشه ولایت را در میان همه اقشار جامعه بازگو کنیم.

سردار نقدی در ادامه افزود: شجره طيبه صالحين به عنوان نظام تربيتي بسيج با رهنمودها و دعاي خير مقام معظم ولايت، ثمره شيرين ايستادگي و غلبه بر دشمن در تهاجم فرهنگي است.

 

وی با اشاره به طرح های اقتصاد مقاومتی در کشور و خصوصا استان کردستان گفت: اقتصاد مقاومتی، پویا، فعال و تهاجمی ترین نوع اقتصاد در برابر تحریم های استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی پاسخی به تحریم ها و فشارهای اقتصادی از سوی استکبار است اظهار کرد: ترویج فرهنگ کار و تولید، احیای فرهنگ مشاغل خانگی، حمایت از تولید ملی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، در اختیار قرار دادن اقتصاد در اختیار مردم از جمله مفاهیم اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری است.

       سردار نقدی با تاکید براینکه هدف بسیج تسهیل تولید و کمک به مردم در رونق بخشیدن به اقتصاد است خاطر نشان کرد: مانی که واحدهای تولیدی مشابه در کنار هم باشند موفق‌تر هستند و در تلاطم‌های اقتصادی آسیب کمتری می‌بینند، یکی از عوامل موفقیت این واحدهای تولیدی مشابه در یک منطقه خاص آشنایی تمام تولیدکنندگان با فنون تولید محصول است، همچنین در چنین حالتی تبادل ابزار، فن و بازار به راحتی انجام می‌شود و مصرف کننده هم به آن کانون تولید انبوه مراجعه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در راستای سازندگی کشور اقدام های مهم و مفیدی انجام داده و این برنامه ها به قوت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: بسیج سال آینده در شهرستان سقز یک اردوگاه تفریحی و یک استخر سرپوشیده شنا خواهد ساخت.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری به دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و اهل سنت هستند اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با ویژگی‌های رفتاری و گفتاری خود توانسته‌اند ایثار و فداکاری را برای همگان به نمایش گذارند.

سردار نقدی گفت: مردم اهل‌سنت کردستان و ایران با آگاهی کامل از مسائل با گروهک‌های تکفیری برخورد جدی کرده و مانع ترویج افکار آن‌ها شده‌اند و اجازه نداده‌اند این گروهک‌ها به مقاصد شوم خود برسند.

وی ادامه داد: باید در برابر هجمه دشمن ایستادگی و روشنگری کنیم و با اتحاد و همدلی شیعه و سنی از تفرقه و دودستگی و فتنه جلوگیری و مقابله کنیم.


فرمانده سپاه شهرستان سقز نیز در این نشست اظهار داشت: در سقز بیش از یک هزار و ۶۰۰ حلقه صالحین ساماندهی شده است.


ذبیح ا... مالکی در ادامه به ارائه گزارش عملکرد حلقه های صالحین در سطح شهرستان پرداخت و افزود: خوشبختانه ارتباط گیری بسیجیان ما در سطح بالایی قرار دارد.


در ادامه چند تن از متربیان و سرمربیان حلقات صالحین به گزارش عملکرد خود در سال ۹۵ پرداختند.
 

انتهای پیام/



برچسب ها :

سردار نقدیاقتصاد مثاومتیبسیج سازندگیگروهک های تکفیریهیات عاشقان ولایت

نظرات کاربران :

اسماعیل نعلبندی [پنجشنبه 18 شهریور 1395 | 10:34] پاسخ

جانم فدای رهبر تشکر از زحمات سردار بسیجی نقدی تا جان دارم به عنوان یک بسیجی در خدمت انقلابم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان