سرخط خبرها :
شنبه 4 دی 1395 / 14:10|کد خبر : 1327|گروه : اجتماعی

مدیرکل هواشناسی کردستان:

بارش 22 سانتی‌متری برف در سقز/ بارش برف تا روز دوشنبه در کردستان ادامه دارد

بارش 22 سانتی‌متری برف در سقز/  بارش برف تا روز دوشنبه در کردستان ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: بارش‌ها تا صبح روز دوشنبه در استان ادامه دارد و از فردا عصر استقرار موج گرمایی در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گولان سقز، محمدطالب حیدری در گفتگو با فارس، اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل نقشه‌ها و داده‌های هواشناسی از صبح امروز بارش برف و باران از شهرستان‌های سقز، بانه و مریوان شروع شده است.

 وی افزود: بارش‌ها تا صبح روز دوشنبه هم‌چنان ادامه دارد و کم‌کم از فردا عصر استقرار موج گرمایی در سطح استان پیش‌بینی خواهد شد.
حیدری گفت: از دوشنبه تا عصر سه‌شنبه هفته جاری از شرایط ناپایداری هوا کاسته می‌شود و مجددا از عصر سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه همین هفته موجی از هوای ناپایدار و بارشی از استان گذر خواهد کرد.


مدیرکل هواشناسی استان کردستان بیان کرد: وزش باد شدید، آب‌گرفتگی معابر و جاده‌های شهری و روستایی، اختلال تردد در جاده‌های استان پیش‌بینی خواهد شد.


حیدری افزود: بارش‌ها از سمت غرب استان از امروز به صورت برف و باران شروع شده که این بارش موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌های اصلی و فرعی استان خواهد شد، لذا بستن زنجیرچرخ و همراه داشتن لوازم ایمنی برای رانندگان خودروهای سبک و سنگین لازم و ضروری است.


وی خاطر نشان کرد: با آغاز بارش برف شهرستان سقز با 22سانتی‌متر برف پیشتاز و بیشترین میزان بارش از 24ساعت گذشته تا کنون را دارد.


مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: بارش برف در سه‌راه محور بیجار دیواندره، زرینه و هزارکانیان صبح امروز شروع و تردد دراین محور همراه با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.


حیدری اظهار کرد: تا صبح روز دوشنبه میزان بارش‌ها و وزش باد شدید در سطح استان و شهرستان‌های تابعه افزایش می‌یابد از ظهر دوشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری از میزان شرایط ناپایداری کاسته می‌شود .


وی سردترین نقطه استان در 24ساعت گذشته تا صبح امروز را سقز با منفی19 درجه و کامیاران با 13درجه گرم‌ترین نقطه در سطح استان اعلام کرد. 


مدیرکل هواشناسی کردستان از میزان بارش برف درنقاط مختلف استان را در کل از 24ساعت گذشته تاکنون را بر حسب سانتی‌متر، سقز 22سانتی‌متر، بیجار 2، زرینه 10، مریوان 6، قروه کمتر از یک‌ دهم و بانه 18سانتی‌متر خبر داد.


حیدری با بیان اینکه بارش برف و باران در سنندج و کامیاران نداشته‌ایم گفت: بارش برف و باران تا صبح امروز در این دو نقطه از استان وجود نداشته است.


انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

هوای کردستانکاهش دماهواشناسیبارانبارندگیبرف

نظرات کاربران :

ارین محمدی [شنبه 9 بهمن 1395 | 14:11] پاسخ

این برف در سنندج کی ادامه دارد

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان