سرخط خبرها :
دوشنبه 8 شهریور 1395 / 10:28|کد خبر : 963|گروه : سیاسی

عضو مجمع علمای جهان اسلام در سقز:

ایران، قربانی تروریسم است/دشمنان چشم دیدن امنیت ایران اسلامی را ندارند

ایران، قربانی تروریسم است/دشمنان چشم دیدن امنیت ایران اسلامی را ندارند

عضو مجمع علمای جهان اسلام در سقز گفت: دشمنان ما چشم دیدن برقراری امنیت و آرامش کشور اسلامی ایران را ندارند.

دکتر عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی سقز در گفتگو با خبرنگار گولان در خصوص مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ترور در واقع یک واژه لاتینی و به معنی ترس و وحشت است که در سیستم قضایی تمام کشورها ترور جرم محسوب می شود و برای آن مجازات تعیین کرده اند.

 

ماموستا نقیبی تشریح کرد: تروریست به کسانی اطلاق می شود که کسی برای رسیدن به اهداف مشخص، شخصی را بصورت غافیلگیرانه و بی دفاع به قتل برساند.


وی با بیان اینکه از اوایل انقلاب تا کنون ترورهای شخصیتی زیادی در ایران صورت گرفته است، گفت: در میان این ترورها می توان به شخصیت های بزرگی چون شهیدان رجایی و بهشتی، دو عالم برجسته کردستانی ماموستا شیخ الاسلام و برهان عالی، شهدای هسته ای و ... اشاره کرد.


نقیبی افزود: با بیان اینکه امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز یکی از قربانیان تروریسم می باشند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در زمان 8 سال دفاع مقدس مورد هدف حمله تروریست ها قرار گرفتند که در نهایت به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.


عضو مجمع علمای جهان اسلام در ادامه ترور مسلمانان، بزرگان و نخبگان و همچنین قتل و عام های هرروزه گروه های تکفیری و داعش را محکوم کرد و خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان ما با شیوه های مختلف سعی در ایجاد ناامنی و وحشت در میان مردم را دارند و با پدید آوردن گروه های مختلف دینی ضد اسلام عملاً دست به کار شده اند.


وی با اشاره به اینکه ید پلید عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل را به وضوح در ایجاد این جریان مشاهده می کنیم، گفت: تفرقه بین مسلمانان یکی از اهداف آنان می باشد، همانطور که در چندین شبکه ماهواره ای از چندین آخوند به ظاهر شیعه و سنی مذهب استفاده می کنند و با جنگ و دعوا و همچنین الفاظ رکیک اعتقادات و ایمان مردم را زیر سوال می بردند که واقعاً هدف مشخ شده ای را دنبال می کنند.


این مسئول در پایان اضافه کرد: دشمنان ما چشم دیدن برقراری امنیت و آرامش کشور اسلامی ایران را ندارند و از هر طریقی می خواهند آن را از ما بگیرند که خوشبختانه همانطور که در چند هفته اخیر دیدیم سربازان گمنان اطلاعات سپاه و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی حضور گروههای تکفیری و چند تبعه خارجی را چگونه آگاهانه در کشور شناسایی و دستگیر کردند و به یمن این اتحاد هیچ قدرتی نمی تواند کوچکترین خدشه ای به نظام ما وارد کند.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

مبارزه با تروریسمترورتروریستدشمنان اسلامتفرقه بین شیعه و سنیشهید رجاییشهید بهشتیماموستا شیخ الاسلام

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان