سرخط خبرها :
جمعه 5 شهریور 1395 / 09:43|کد خبر : 952|گروه : سیاسی

حمله به منتقدان در هفته دولت به جای ارائه گزارش عملکرد به مردم

وقتی مصلحت کلی نظام را مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان تعیین می کند؟!

وقتی مصلحت کلی نظام را مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان تعیین می کند؟!

مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان در هفته دولت با حمله به منتقدان از ارائه گزارش عملکرد به مردم سرباز زد و اظهار کرد: متاسفانه برخی رسانه ها تا اندازی در نقد دولت، پا را از محدوده انصاف فراتر گذاشته‌اند و به مصلحت کلی نظام در استان مقداری بی‌توجه بوده‌اند.

به گزارش گولان سقز به نقل از  زریوار خبر، کوهسار دادور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان در گفتگو با رسانه وابسته به استانداری کردستان، گفت: دولت تدبیر و امید از بدو شروع به کار، به اطلاع‌رسانی شفاف، صادقانه و به‌موقع در حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تأکید داشته است و به هیچ عنوان به دنبال مبالغه‌گویی و اعمال پوپولیستی نبوده و نیست، چرا که مردم را مردمی انقلابی، باشعور و بافرهنگ می‌داند که لازمه امر اطلاع‌رسانی، صداقت و راست‌گویی بوده است.

 

وی بدون اینکه اشاره ای به خبرگزاری ها و رسانه های چاپی و الکترونیکی متعدد وابسته به دولت کند، گفت: طبیعی است زمانی که دولت، رسانه فراگیر ندارد و رسانه‌ها را به پوشش آنچه مدنظر دولت است الزام نمی‌کند، بضاعت کنونی جهت پوشش وسیع و مطلوب اقدامات دولت کافی نیست. اما اگر به رویکرد دولت در خصوص اطلاع‌رسانی انتقاد شود، صحیح نیست و متأسفانه برخی از رسانه‌های نوپا که از مخالفان دولت تغذیه می‌شوند تا اندازی در نقد دولت، پا را از محدوده انصاف فراتر گذاشته‌اند و به مصلحت کلی نظام در استان مقداری بی‌توجه بوده‌اند.
 

دادور نقد مورد تأیید جریان اصلاح طلب و دیگر جریان های سیاسی بر اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید را نپذیرفت.و از اقدامات رسانه ای و اطلاع رسانی دولت حمایت کرد.

وی همچنین با اشاره به نقد حرفه‌ای اطلاع‌رسانی مفید و سازنده، گفت: رویکرد صرفاً سیاسی به این حوزه ها، مقداری جای تأمل دارد و مشخص است نیات این‌گونه منتقدان با آن دسته از منتقدان منصف و متخصص این رشته، تفاوت دارد. وی البته به منصوب شدن افراد بی تجربه و غیر کارشناس در پست های کلیدی صرفا با رویکرد سیاسی افراد سخنی نگفت.

محمد امامی استاد برجسته و صاحب نظر در حوزه روابط عمومی هفته گذشته در یادداشتی که در رسانه ها منتشر شد خاطب به مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان، گفت: وظیفه روابط عمومی، رقابت با رسانه نیست، بلکه باید ضمن تعامل کارآمد و همکاری با رسانه، زمینه‌های لازم را برای اجرای وظایف رسانه‌ها فراهم آورد.
 

کوهسار دادور در این مصاحبه که در هفته دولت منتشر شده بدون اشاره به دستاوردهای دولت در استان کردستان با حمله به منتقدان توجه مردم را به اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر منحرف کرده است.
   
گفتنی است دولتی ها در کردستان باید بدانند که کار چندانی انجام نشده که روابط عمومی ها هم آن را برجسته کنند و انتظار نمی رود مدیران دلسوز روابط عمومی ها که از جمله کارکنان دلسوز دستگاه های اجرایی استان هستند مانند مدیران استانداری کردستان سیاسی کار کنند و اخبار دروغ به خورد مردم استان دهند.
 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

مصلحت نظامروابط عمومیخبرگزاریرسانه چاپیرسانه الکترونیکی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان