سرخط خبرها :
پنجشنبه 4 شهریور 1395 / 17:09|کد خبر : 949|گروه : اجتماعی

واکنش ها به نحوه تغییر رئیس دانشگاه آزاد سقز ادامه دارد/ روز کارمند گرامی داشته شد

واکنش ها به نحوه تغییر رئیس دانشگاه آزاد سقز ادامه دارد/ روز کارمند گرامی داشته شد

این مراسم در حالی که به منظور تقدیر از کارمندان نمونه تدارک دیده شده بود، که بحث نحوه برکناری رئیس سابق دانشگاه آزاد سقز و اعتراض امام جمعه سقز بر آن سایه انداخت.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، امام جمعه سقز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت، به اهمیت مقوله کار، وظیفه شناسی کارمندان و مدیران در برابر مردم و خداوند متعال اشاره و گفت: حفظ حرمت، جایگاه و شخصیت افراد الزامی اخلاقی، انسانی و شرعی می باشد.

حاج ماموستا حسین زاده ضمن انتقاد شدید از نحوه برکناری دکتر شهباز محسنی رئیس قبلی دانشگاه آزاد سقز توسط دکتر محمد قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد استان گفت: این چه نقشه، راه و رسوم نادرستی است که یک مدیر زحمت کش را بدون اطلاع فرماندار، امام جمعه و دلسوزان شهر و برکنار می کنید؟ چرا آقای کیانی با شخصیت مدیران ما بازی می کند؟ و به خود اجازه نادیده انگاری مدیران و فرهیختگان این شهر را می دهد؟
وی با بیان اینکه سقز دومین شهر استان و دارای جایگاه خاص و انسان های فرهیخته ای است، گفت: باید این مساله در تصمیمات و برنامه های مسئولان استانی و شهرستان دیده شود.
وی تذکر داد که دیگر چنین رفتارهایی در سقز تکرار نشود.


بیگلری: انتقاد از نحوه تودیع و معارفه/ دفاع از انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد


نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز کارمند، صداقت، خدمتگذاری و پاسخگویی را از ویژگی های کارمندان سقز دانست و گفت: پیشرفت جامعه و خدمات انجام شده مرهون تلاش این عزیزان است.


مهندس محسن بیگلری سپس اشاره ای به وضعیت مدیریتی دانشگاه های سقز در 4 سال گذشته نمود و گفت: در آنموقع رئیس 3 واحد دانشگاهی ما غیر سقزی بودند، اما با تلاش ها و اقدامات انجام شده 3 نفر از متخصصین و نخبگان سقزی بعنوان رئیس این دانشگاه ها انتخاب شدند.


وی افزود: با تلاش بنده دکتر شهباز محسنی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد سقز انتخاب شد، اما به مرور اختلاف کاری بین وی و دکتر کیانی و سیستم دانشگاه آزاد استان بوجود آمدد و تصمیم به تغییر وی گرفتند.


بیگلری خاطرنشان ساخت: بنده با این شیوه تودیع و معارفه موافق نبودم و باید مراسم تقدیر و معارفه صورت می گرفت و این جای گله مندی است
وی با دفاع از انتخاب دکتر کیوان شافعی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد سقز گفت: دکتر شافعی اهل سقز، از تحصیلکردگان توانمند و دارای سوابقی نظیر: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد سنندج بوده و انتظار داریم برای پیشرفت دانشگاه وی را یاری نمایید.


نماینده سقز و بانه با بیان اینکه آبگیری سد عملاً شروع شده، گفت: کمربندی سقز- بوکان و جاده سقز- بانه در مسیر جایگزین سد بزودی به بهره برداری می رسد.


معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ادارات و کارمندان، بر تکریم ارباب رجوع و استفاده بهینه از ظرفیت ها تاکید نمود.


علی اکبر ورمقانی افزود: براساس قانون تغییر روسای ادارات شهرستان  براساس نظر فرماندار باید صورت بگیرد، اما وضعیت دانشگاه ها مقداری متفاوت است، در چند ماه گذشته بنده مخالفت کردم، اما چون سیستم دانشگاه آزاد تصمیم به تغییر داشت، عملاً امکان دخالت بنده وجود نداشت.


وی افزود: انتقاد ما از نحوه برخورد با دکتر محسنی در روز برکناری بود و می شد به شیوه مناسبی این کار را انجام می دادند و ما گله مندی خود را به استاندار و دکتر کیانی اعلام کردیم.


فرماندار سقز در ادامه برای دکتر شافعی رئیس جدید دانشگاه آزاد سقز آرزوی موفقیت نمود و گفت: دکتر شهباز محسنی بعنوان مشاور فرهنگی بنده فعالیت خواهد کرد.


در پایان با دادن لوح تقدیر و جوایزی از کارمندان نمونه ادارات تجلیل شد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

کارمندروز کارمندکارمند نمونهدانشگاه آزادرئیس دانشگاه آزاد سقزشهباز محسنیمشاور فرهنگیفرمانداری

نظرات کاربران :

محمدی [شنبه 6 شهریور 1395 | 15:24] پاسخ

با سلام من در عجبم که جناب بیگلری آقای سیدیان که مهابادی الاصل هستند سقزی میدانند ولی آقای کامران رحیمی یا دکتر قادرزاده که بانه ای هستند غیر سقزی میدانند

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان