سرخط خبرها :
سه شنبه 2 شهریور 1395 / 13:41|کد خبر : 941|گروه : سیاسی

توضیحات کیانی درباره علت برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز

توضیحات کیانی درباره علت برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز

محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در توضیح برکناری رییس دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم .

به گزارش گولان سقز،در اقدامی غیرمنتظره و بر اساس تصمیم دکتر کیانی رییس دانشگاه آزاد سنندج، روز دوشنبه دکتر شهباز محسنی رییس دانشگاه ازاد سقز برکنار و دکتر کیوان شافعی بعنوان رییس جدید معرفی شده است.

 

برای بررسی این تغییر در گفتگوی اختصاصی که با محمد قربان کیانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان داشتیم اظهار کرد: تغییر و جابجایی مدیران یک امر طبیعی و عادی است و موضوع تغییر ریس دانشگاه آزاد سقز چند ماهی است که مطرح شده است اما منتظر استعلامات و کارهای اداری آن بودیم.

 

وی ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات دکتر شهباز محسنی رییس سابق دانشگاه آزاد واحد سقز گفت: شاید تا امروز توانسته ایم با دکتر محسنی همکاری داشته باشیم و از امروز دیگر بنابر دلایلی و شرایطی نتوانیم با هم همکاری کنیم پس این تغییر و جابجایی ها یک امر عادی است.

 

کیانی ادامه داد: دو سال پیش دکتر محسنی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مهاباد بود به پیشنهاد نمایندگان بر منصب ریاست دانشگاه آزاد واحد سقز نشست درحالی که نه من و نه امسئولان دانشگاه آزاد موافق نبودیم و حدود سه ماه هم جلوی حکم ایشان گرفته شد اما بالاخره ایشان هر چند ما مخالف بودیم رییس دانشگاه ازاد سقز شدند امروز هم به صلاحدید و بنا بر تشخیص اینجانب دکتر کیوان شافعی که قبلتر معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد سنندج بود و از نیروهای جوان و بومی شهرستان سقز است را برای این پست معرفی کردیم که امیدواریم شافعی  با توانایی هایی که دارد باعث پیشرفت و ترقی هر چه بیشتر این دانشگاه شود.

 

وی دلیل آنی شدن این تغییر را نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فقط سه هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید مانده است باید مسئول جدید فرصتی برای برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید داشته باشد.

 

وی در پایان افزود: آن موقع که دکتر شهباز محسنی از استان آذربایجان غربی آمد کسی اطلاع نداشت و ما هم نگفتیم بخاطر فشار سیاسی آمد الان هم طبیعی است که وقتی می رود کسی اطلاع نداشته باشد.

منبع: کرددانش

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

عزل دکتر محسنیرییس دانشگاه آزادسقزدانشگاه آزاد کردستانبرکناری مسئول دانشگاه آزاد

نظرات کاربران :

محمدی [سه شنبه 2 شهریور 1395 | 15:00] پاسخ

باسلام متاسفانه تصمیم جناب کیانی در عزل دکتر محسنی بر مبنای اغراض شخصی بوده چنان که از اظهارات ایشان پیداست اما جناب کیانی فرماندار معزول احمدی‌نژاد که خود قربانی اغراض اشخاص شدید انتظار از شما بیش از این بود حداقل باید اخلاق سیاسی را مراعات می کردید

علی [شنبه 6 شهریور 1395 | 11:19]

واقعا گل گفتی

سامان [سه شنبه 2 شهریور 1395 | 15:31] پاسخ

ما جمعی از داشگاهیان دانشگاه ازاد سقز از دکتر کیانی متشکریم دستتون درد نکنه جناب محسنی بود درد مدیریت نمیخورد

دانشجو [سه شنبه 2 شهریور 1395 | 22:05] پاسخ

خیلی طبیعیه این موضوع! اگر این اتفاق نمی افتاد جای بسی تعجب بود! افرادی که همیشه در حال خدمت هستند نباید باشند...!
با وجود تمام احترامی که برای رییس جدید دانشگاه دکتر شافعی قایلم اما ایشان حتی یک مقاله ندارند! یک سخنرانی پژوهشی تابحال نداشتند! پس باید شاهد نتایج جالبی برای دانشگاه آزاد شهر باستانی و چندهزار ساله سقز باشیم!!!

سوران [پنجشنبه 11 شهریور 1395 | 15:43]

جناب دانشجو ظاهرا خبر ندارید که برای دفاع از رساله دکترا الزاما باید دو مقاله پژوهشی یا آی اس آی چاپ شده داشته باشید. در ضمن اگر خبر ندارید تا به عرض برسانم دکتر شافعی جزو بهتربنها بودن و هستن و سابقه پژوهشی و علمی بسیار خوبی هم دارن

تفسیری [پنجشنبه 4 شهریور 1395 | 09:10] پاسخ

جای تاسف است که فر ماندار معزول احمدی نژاد بر کرسی فرهنگ وادب استان ما تکیه زده و وتصمیمات مغرضانه می گیرد .احسن برنماینده مجلس که ازدکتر محسنی دفاع کردند .

علی [شنبه 6 شهریور 1395 | 11:18] پاسخ

سلام متاسفانه روحیات و تصمیمات جناب کیانی همچنان احمد نژادی است در عزل دکتر محسنی بر مبنای اغراض شخصی بوده انتصاب رئیس جدید هم نه از روی لیاقت و شایستگی بلکه بر اساس روابط بوده و من بعنوان دانشجوی این واحد و یک شهروند سقزی هرگز این انتصاب را مبارک نمی بینم و به رئیس جدید تبریک نخواهم گفت

شهروند [شنبه 6 شهریور 1395 | 11:45] پاسخ

این نوع تودیع و معارفه فقط از انسانهای مغرض و یا بی تجربه که کوچکترین داریت علمی و مدیرتی ندارند سر می زند واقعا برای کل استان باین رئیس استانی و نمایندگان استان متاسفم که به شعور این ملت توهین می کنند.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان