سرخط خبرها :
یکشنبه 31 مرداد 1395 / 14:36|کد خبر : 934|گروه : سیاسی

در همایش ائمه جمعه و جماعات مطرح شد؛

سنگرنشینان مساجد هوشیارانه عمل کنند / مساجد جای احزاب سیاسی نیست

سنگرنشینان مساجد هوشیارانه عمل کنند / مساجد جای احزاب سیاسی نیست

خطیب جمعه سقز با بیان اینکه از مسجد در اسلام بعنوان سنگر استقلال و آزادی نامبرده می شود، گفت: سنگرنشینان مساجد باید هوشیارانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، جانشین فرمانده سپاه سقز در همایش ائمه جمعه و جماعات این شهرستان ضمن تبریک روز مساجد با اینکه نقش روحانیت در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست؛ اظهار داشت: امام خمینی (ره) در مساجد هسته های مقاومت را در برابر طاغوت پایه ریزی کرد که نقش بی بدلیلی در پیروزی انقلاب داشت.

حق رضا نادرپناه با اشاره به فرمایش امام راحل با عنوان «مساجد سنگر است، سنگرها را پرکنید»، گفت: دشمنان ما امروز از مساجد که همان سنگرها به شمار می آیند می ترسند، لذا ما باید در حفظ و حراست آن کوشا باشیم.

امام جمعه شهر سقز نیز با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات مسئولیت خطیری را بر عهده دارند، افزود: از مسجد در اسلام بعنوان سنگر استقلال و آزادی نامبرده می شود.

حاج ماموستا حسین زاده با عنوان اینکه مسجد الحرام و مسجدالاقصی دو پایگاه بزرگ مسلمین جهان می باشند، تشریح کرد: مسجد الاقصی همیشه مورد تجاوز قرار گرفته است و توطئه دشمنان اسلام هیچگاه تمامیت نخواهد داشت و همیشه در پی تفرقه افکنی در بین مسلمانان جهان هستند.

وی با اشاره به اینکه سنگرنشینان مساجد باید هوشیارانه عمل کنند، اضافه کرد: طبق آیات قرآنی قوم یهود دشمن ترین و خطرناک ترین ملت برای جهان اسلام می باشد که مبلغین اسلامی و پیشوایان دینی باید مردم را به عظمت دین اسلام سوق و از دشمنان اسلام دوری گزینند.

ماموستا حسین زاده همچنین اهانت مهران مدیری به جامعه اهل سنت را تقبیح کرد و از رهبر فرزانه  انقلاب اسلامی خواستند تا در این مورد که خود بارها بیان فرمودند « توهین به مقدسات مذاهب شیعه و سنی حرام است» تصمیمات لازمی را اتخاذ نمایند.

 دکتر عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز نیز در ادامه اذعان داشت: اهانت به نمادهای اهل سنت چه آگاهانه و غیر آگاهانه حرام است.

نقیبی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که وابسته به تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی می باشند، هیچ جایگاهی بین مسلمین واقعی جهان اسلام ندارند.

وی آرامش کنونی کشور ایران را مدیون سربازان گمنام امام زمان، وزارت اطلاعات و نیروهای انتظامی دانست و یادآور شد: گروهک تروریستی و داعش هیچ ربطی به اهل سنت ندارند و در واقع مجهول الهویه می باشند و تنها هدفشان ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

ماموستا نقیبی در پایان اضافه کرد: مساجد جای احزاب سیاسی نیست بلکه جای وحدت مسلمان است.

 در پایان اولین جشنواره مساجد از ماموستایان برتر، هیات امنا و بسیج رسانه با اهدای لوح هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است؛ اولین جشنواره برترین های مساجد، همایش ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت در مسجد امام غزالی برگزار شد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

همایشائمه جمعه و جماعاتوحدت مسلمانانامنیتآرامشاحزاب سیاسیمساجدمسجدجشنوارهسنگر

نظرات کاربران :

کیومرث [یکشنبه 31 مرداد 1395 | 15:45] پاسخ

بابا بنده خدا گفته که من در اين مورد آگاهی نداشتم معذرت میخوام. شما هم ول کنید مهران مدیری یک چهره خیلی محبوب و دوست داشتنیه.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان