سرخط خبرها :
پنجشنبه 14 مرداد 1395 / 11:31|کد خبر : 905|گروه : اجتماعی

با هدف روان سازی ترافیک شهری صورت می گیرد؛

شروع عملیات ساخت چهارمین پل سواره رو بر روی چم سقز

شروع عملیات ساخت چهارمین پل سواره رو بر روی چم سقز

تسهیل ارتباطات شهروندان و روان سازی ترافیک شهری یکی از ارکان زیربنایی و مهم در توسعه شهری می باشد. در این راستا شورای شهر و شهرداری سقز اقدامات چند جانبه ای برای تحقق این امر شروع نموده است که از جمله می توان به اتمام پل عابر پیاده بر روی چم سقز، شروع و پیشرفت مناسب عملیات ساخت پل بهارستان، ساخت پل بلوار کردستان با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی، شروع پل تجاری-فرهنگی فاز 2میدان آزادی در سال گذشته و شروع بکار پل که وه سوار در سالجاری اشاره کرد

به گزارش گولان سقز، شهردار سقز در جمع خبرنگاران، با اعلام شروع عملیات ساخت پل کوه سوار به عنوان چهارمین پل ماشین رو بر روی چم سقز گفت: پل که وه سوار به طول 350 متر و عرض 21متر بر روی چم سقز که بلور شهید بهشتی را به بلوار دانشجو وصل می کند، می تواند گره گشای مشکلات ترافیک شهری سقز باشد.

ضیاالدین نعمانی با اشاره به فعالیت های گسترده عمرانی شهرداری سقز در ابعاد مختلف زیر بنایی و توسعه ای گفت: ساخت پل که وه سوار بر روی رودخانه سقز یکی از پروژه های زیرساختی شهرداری است که در راستای خدمت رسانی و افزودن بر رفاه و آسايش شهروندان انجام می شود.

وی با اشاره به ترافیک های موجود در مبادی ورودی پل های قوخ و جهاد سازندگی(بهارستان) خصوصا در ساعت های پایانی روز و روزهای تعطیل گفت: ساخت پل که وه سوار بخش مهمی از بار ترافیکی بر روی دو پل مذکور برداشته و می تواند نقش مهمی در روان سازی ترافیک و ایمن سازی حمل و نقل شهری سقز داشته باشد.

نعمانی مشخصات فنی پل که وه سوار را به شرح زير برشمرد؛
1. طول کل پروژه 350 متر، شامل؛ 142.5متر پل در 10دهانه با فواصل 20.75 متری
2) رمپ و ساماندهی بلوار شهید بهشتی به طول 26.75 متر و عرض 21 متر
3) هفت دهانه پل در محدوده رودخانه با فواصل 20.75 متر و عرض 21 متر مجموعا به طول 145.25 متر
4) سه دهانه پل در محدوده پارک ساحلی با فواصل 20.75 و عرض 21 متر مجموعا به طول 62.25 متر
5) رمپ و ساماندهی ورودی بلوار دانشجو به طول 115.75 متر و عرض 21 متر و یادآور شد، پس از پل های بهارستان و بلوار کردستان پل" که وه سوار" سومین پل ماشین رو است که با همکاری و همدلی شورای شهر و شهرداری در این دوره ساخته می شود.


شهردار سقز صمیمانه از همکاری و وظیفه شناسی عموم مردم باعوامل و کارکنان شهرداری تشکر و قدر دانی نمود و مهمترین رسالت سازمان ها و نهاد ها را خدمتگذاری بی منت به مردم دانست.


وی اظهار داشت؛ عملیات ساخت پروژه پل "که وه سوار" با جدیت و اهتمام هر چه بیشتری دنبال می شود و امیدست در بازه زمانی مناسبی به بهره برداری برسد و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

شهر توسعه یافته نیازمند وجود زیر ساخت های مناسب زیربنایی، خدماتی و رفاهی است، لذا ترسیم چشم انداز توسعه متوازن، پایدار و همه جانبه شهرستان فرهنگی و تاریخی سقز الزامات و چهارچوب های مناسبی از جمله: سیستم حمل و نقل مناسب و پیشرفته می طلبد، که توسعه طرح گردشگری حاشیه رودخانه، ایجاد پل های متعدد و تجاری- فرهنگی و احداث مجتمع های تجاری و هنری به موازات آنها در این راستا نوید دهنده ی تحولات امیدوار کنند، می باشد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

پل سواره روچم سقزپروژه پلپل ماشین روترافیک شهریبهارستانشهرداریرودخانه سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان