سرخط خبرها :
سه شنبه 5 مرداد 1395 / 08:12|کد خبر : 881|گروه : اجتماعی

ناوگان حمل و نقل عمومی سقز نوسازی می شود/ وجود 90 هزار دستگاه تاکسی در کشور

ناوگان حمل و نقل عمومی سقز نوسازی می شود/ وجود 90 هزار دستگاه تاکسی در کشور

60 درصد تاکسی های فرسوده سطح شهر سقز تا پایان شهریور ماه امسال نوسازی و وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شوند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، شهردار سقز با اعلام این خبر در مراسم تحویل 7 دستگاه تاکسی نوسازی شده به تاکسی داران گفت: ساماندهی تاکسی های در سطح شهر، فرهنگ سازی جهت استفاده مناسب تر و مطلوب تر از تاکسی ها، رعایت مسائل راهنمایی و رانندگی از جمله مسائلی اساسی است که با همکاری، همدلی و مشارکت چندجانبه بین نهادهای مختلف و شهروندان پیگیری و اجرایی می شود.

ضیاالدین نعمانی افزود: اقدامات مناسب از جمله ساخت مجتمع پزشکان و تمرکز زدایی از سطح شهر در راستای کاهش ترافیک مرکز اصلی شهر شروع شده و امید است زودتر به نتیجه برسد

وی رفاه، آسایش و خدمت رسانی شایسته به شهروندان را اصلی مهم خواند و گفت: شهرداری و شورای شهر به مقوله تکریم ارباب رجوع، خدمات رسانی مطلوب و رو به رشد اهمیت ویژه ای قائل است.

سپس معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری سقز در این مراسم گفت: توسعه ناوگان های حمل و نقل شهری و ارائه خدمات عمومی به شهروندان یکی از اولویت های کاری دولت تدبیر و امید است

کامل کریمیان افزود: شهروندان لیاقت مناسب ترین خدمات هستند و انتظار می رود طرح نوسازی تاکسی ها که شروع شده در کمترین بازده زمانی انجام شود

وی با بیان اینکه مسافران و شهروندان در حین ورود به شهر سیستم حمل و نقل شهری به عنوان نماد توسعه و پیشرفت مدنظرشان قرار می گیرد، افزود:  نوسازی و بهسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از اهمیت ارتباطی خاصی برخوردار بوده و در کنار نوسازی، کاهش آلودگی های زیست محیطی و صوتی، رفاه و آسایش شهروندان از اهمیت اساسی برخوردار است.

 

در ادامه رئیس تاکسی رانی سقز با اشاره به طرح نوسازی 90 هزار دستگاه تاکسی در کشور گفت: نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر سقز نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت، که با این اقدام ناوگان تاکسیرانی سقز تازه و جوان تر می شود.

فرهاد مرادی با بیان اینکه 384 دستگاه تاکسی خودرو تاکسی مدل 85 و پایین تر وجود دارد گفت: 184 نفر متقاضی تسهیلات در دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام کرده اند که کل 184 نفر مورد تایید واحد تاکسی رانی قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون 104 نفر از متقاضیان به بانک های عامل جهت استفاده از تسهیلات معرفی شده اند.

مرادی گفت: 4 نفر جهت خرید خودرو به صورت نقدی و 62 نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات به نمایندگی ایران خودرو معرفی شده اند.

وی اضافه نمود: از 51 دستگاه معرفی شده به مرکز اسقاط 48 دستگاه اسقاط شده و 14 پرونده اسقاط مورد تایید ناجا قرار گرفته است.

این مسئول تاکسرانی با اشاره به واگذاری 7 دستگاه تاکسی نوسازی شده، گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه کلیه تاکسی های نوسازی شده به متقاضیان تحویل گردد و در مجموع 90 درصد تاکسی های سقز نو و مدل بالا خواهند بود.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

ناوگان حمل و نقل عمومیتاکسیتاکسی فرسودهواگذاری تاکسیمتقاضیان تسهیلاتتاکسی نو

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان