سرخط خبرها :
شنبه 19 تیر 1395 / 08:46|کد خبر : 834|گروه : اجتماعی

اختصاصی گولان/

کمک به نیازمندان وظیفه است نه پله صعود و افتخار

کمک به نیازمندان وظیفه است نه پله صعود و افتخار

در واقع دستگیری تهیدستان و بینوایان نباید پله ترقی هیچ فرد یا مسئولی باشد و از آن به عناوین مختلف سوءاستفاده ابزاری نماید.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، ماه پر فیض و برکت رمضان، ماه تصلی قلبها و ذهنها، ماه آرامش روح های وارسته نیر تمام شد ما حصل این ماه پر خیر و برکت بر روزه داران مومن مبارک باد.

 ماه رمضان درس های زیادی به انسانها بخشید چه آنهایی که روزه دار بودن چه آنهایی که به هر دلیلی نتوانستند از این بخشش رحمت الهی کسب فیض ببرند. در سالهای گذشته سفره ایتام و نیازمندان برای افطاری بر پا می شد هر چند که نیت بانیان آن قصد نیکی و دست گیری به فقرا بود.

خوشبختانه امسال با عنایت فرامین مقام معظم رهبری و بزرگان اهل دین این امر تحقق پیدا نکرد و بصورت سبد غذایی یا یارانه نقدی بین مستمندان و کارکنان دستگاه های دولتی و بازنشستگان تقسیم شد تا شاهد ریخت و پاش های سفره افطاری نباشیم و هیچ فرد مستحقی با شرم سر این سفره لقمه نانی بر ندارد که احساس سر شکستگی کند.

با این همه تفاسیر باز شاهد آن بودیم که برخی از نهادها و سازمان های دولتی جهت مانور تبلیغاتی به بهانه های مختلف با دعوت از هنرمندان سفره افطاری برپا کردند که متولیان امور فرهنگی از جمله غایبان آن بودند که خود جای تعجب بسیار داشت!!! 

بر عکس سالهای گذشته کمیته امداد امام خمینی امسال فعالیت گسترده ای در پخش سبد غذایی و کمک به محرومین انجام داد که باید به خاطر این عملکرد خدا پسندانه از آنها تقدیر و تشکر کرد؛ اجرتان با ایزد منان. اما ناگفته ها را باید پذیرفت و قبول کرد اگر سبد غذایی در اختیار محرومین جامعه قرار می‌گیرد دیگر هر بار نیازی نیست در دنیایی مجازی عکس های خانواده های نیازمند را به معرض نمایش عمومی گذاشت و این اقدامات خیرخواهانه را به گونه ای دیگر نشان داد!!!

در واقع دستگیری تهیدستان و بینوایان نباید پله ترقی هیچ فرد یا مسئولی باشد و از آن به عناوین مختلف سوءاستفاده ابزاری نماید. با توجه به اینکه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان با این شیوه پخش سبد غذایی موافق نبوده و آن را تقبیح کرده بود اما باز در شهرستان سقز شاهد این ماجرا بودیم که علاوه بر اینکه به گفته های این مقام مسئول توجهی نشد بلکه با افتخار چندین نفر را همراه خود همیشه داشت که عکس های یادگاری از توزیع سبد غذایی گرفته و آنرا بر روی سایت های مجازی گذاشت. شاید این روش جدید که چند نفر از افراد برای خودنمایی تبلیغات انتخاباتی سال آینده باشد تا چهره ای آنها در بین فقرا مانده گار باشد غافل از اینکه هیچ عمل خیر و نیکی در محضر بارگاه الهی بی جواب نخواهد ماند. تو به فکر خویش باش شهروند گرامی چون نیازمندان، فقرا، محرومین و.... پله صعود هیچ شخص یا گروهی نخواهند بود.

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

کمک به نیازمندانپله های صعود و افتخاردستگیری متستضعفانکمیته امدادسبد کالاعکس یادگاریفقرا و محرومین

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان