سرخط خبرها :
پنجشنبه 17 تیر 1395 / 23:55|کد خبر : 833|گروه : سیاسی

هلاکت دو تروریست دموکرات در سروآباد/حفظ امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران کردستان

هلاکت دو تروریست دموکرات در سروآباد/حفظ امنیت مردم خط قرمز سپاه پاسداران کردستان

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان خبر از هلاکت دو نفر دیگر از اعضای اشرار وابسته به گروهک دموکرات در سروآباد خبر داد.

به گزارش گولان سقز،وی بیان کرد: در روزهای اخیر در ارتفاعات سروآباد یک گروه از اعضای گروهک ضد انقلاب که وارد خاک کشور شده بودند با اطلاعات مردمی منهدم شده و 11 نفر از آنها به هلاکت رسیدند.

 

سردار محمد حسین رجبی عنوان کرد: ظاهرا دو نفر از این افراد جان سالم به در برده و در ارتفاعات پنهان شده بودند که با تلاش و جستجوی نیروهای سپاه و در نتیجه همکاری مردم روز سه شنبه هر دو نفر عضو باقی مانده از این گروه در اطراف روستای بوریدر شهرستان سروآباد به هلاکت رسیده و هدف نامعلوم آنها برای همیشه مسکوت ماند.

 

وی همکاری مردم را در شناسایی، انهدام و در به هلاکت رساندن این افراد شرور بخش مهم و عظمی از کار ارزشمند روزهای اخیر عنوان کرد و افزود: مردم روستاهای دگاگا، بوریدر، چشمیدر، هرسین، رزاب و دیگر روستاهای اطراف در روزهای اخیر با تمام توان خود همکاری مناسبی با نیروهای سپاه در شناسی افراد گروه معاند داشتند که جای تشکر و تقدیر دارد.

 

سردار رجبی اذعان داشت: مردم کردستان هرگز به گروه های ضد انقلاب اجازه ورود و تعرض به داخل مرزهای کشور را نمی دهند و این موضوع به وضوح در نوشته سرکرده گروه متعارض و متجاوز از اعضای گروهک دموکرات که در روزهای اخیر وارد کشور شده بودند پیدا است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان همچنین در ادامه بیان کرد: دشمنان ما همواره در حملاتی که علیه ما داشتند با شکست روبه رو شده و می دانند که از هر راهی وارد شوند در نهایت با درهای بسته از سوی پشتوانه مردمی و توان و اقتدار نظامی کشور  مواجه خواهند شد.

 

سردار رجبی عنوان کرد: امروز امنیت کشور، استان کردستان و مردم از هر چیزی برای ما مهم تر است و خط قرمز سپاه و تمام نیروهای امنیتی در حقیقت حفظ امنیت در کشور است که به مزدوران نظام چه از سوی آل سعود، چه از خاک آمریکا و چه از طرف رژیم منفور صهیونیستی باشد، جز هلاکت و به درک واصل شدن ارمغانی نمی بخشد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز سپاه به عنوان یک رسالت ذاتی است که با رویکردی جهادی دفاع را سپر حفظ امنیت مردمی می کنیم و امیدواریم هلاکت این افراد شرور به عنوان یک پیغام از سوی نیروهای توانمند نظامی و مردم با اقتدار جمهوری اسلامی ایران به تمام جهان مخابره شده باشد و دست از شرارت در خاک کردستان بردارند.

منبع خبر: کردتودی

انتهای پیام/



برچسب ها :

انهدام تیم های اپوزیسیون در ایرانکشته شدن 11 حزب دمکراتاسامی کشته شدگان در سروابادناامن نشان دادن منطقهامار جدید کشته شدگان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان