سرخط خبرها :
شنبه 12 تیر 1395 / 09:13|کد خبر : 816|گروه : سیاسی

نامه یک روزنامه نگار سقزی به رئیس جمهور؛

دکتر روحانی، روزنامه نگارم فیش حقوقی ندارم

دکتر روحانی، روزنامه نگارم فیش حقوقی ندارم

رسالت خبری اصحاب رسانه ها به انعکاس دادن واقعیت هاست نه اینکه هیئت تحریریه و روزنامه نگاران میرزا بنویس مدیران دولتی باشند.

به گزارش گولان سقز، سخنم با شماست جناب دکتر روحانی که اخیراً در روز گرامیداشت قوه قضائیه اظهار داشتید: "اگر حقوق مردم نادیده گرفته شود، ممکن است مردم دست به هر خیانتی بزنند. " واقعاً چه تدبیر با امیدی برای فیش های نجومی برخی از مدیران کلان کشوری زده اید؟؟؟

 مردم عزیز ایران بارها حسن نیت خود را هم نسبت به دولت هم نسبت به رسیدن آرمان های انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری نشان دادند و تحت هیچ شرایطی به بیت المال خیانت نکردند و برای رسیدن به مقاصد خود دچار رانت خواری نشدند و در مناسبت های مختلف حضوری فعال داشتند. پس بهتر است حساب مردم را با مدیران ناکارامد، نالایق و رانت خواران مفسد فی الارض جدا می کردید و اینگونه مردم را مورد خطاب قرار نمیدادید.

 واقعاً جای تعجب است از یک طرف چندی پیش بیان کردید تمام اصحاب رسانه برای شما قابل احترام هستند و به اندازه موافقین باید رسانه های منتقد با دلیل و مدرک به دولت در شفاف سازی کمک کنند اما در هفته های اخیر برخی از مدیران دولت تدبیر و امید اظهار کردند که اصحاب رسانه برای تضعیف کردن و نشان دادن به جامعه دست به هجمه در مورد فیش های حقوقی مدیران اجرایی زده اند!!!

رسالت خبری اصحاب رسانه ها به انعکاس دادن واقعیت هاست نه اینکه هیئت تحریریه و روزنامه نگاران میرزا بنویس مدیران دولتی باشند. از 168195 کیلومتر مربع خاک پاک وطنم اینجانب بعنوان یک ایرانی با حرفه ی روزنامه‌نگاری در نشریه محلی استان کردستان صاحب یک خشت خام نیستم بماند؛ حتی فیش حقوقی هم ندارم و با درآمدی زیر 300 هزار تومان بدون مزایا یا حقوقی دیگر با تمام سختیها و اجاره نشین بودنم دارم شرافتمندانه زندگی میکنم و در راستای توسعه جامعه شهری، استانی، کشوری قلم فرسایی مینمایم.

 واقعیت ها را باید پذیرفت جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محترم ایران اسلامی که بسیاری از افراد در جامعه حتی زیر سقف 300 هزار تومان بدون هیچ گونه مزایایی دیگری دارند امرار معاش می کنند. بهتر است بدانید  مرد دست فروشی در پارک شهرم سقز هست که ناتوانی جسمی حرکتی دارد و از فروش چیپس، تخمه، پفک و.... مایحتاج زندگیش را تأمین می‌کند. واقعا مایه تأسف است که یک جوان کم اندام جسمی و حرکتی که روی ویلچر نشسته برای تامین مخارج زندگی باید بغل دستی یک ماشین بار "تلویزیون یا کولر"  تا تهران بنشیند تا 30 هزار تومان دستمزد بگیرد چون حقوق ماهیانه بهزیستی فقط 50 هزار تومان است.

بهتر است بدانید این جوان برومند که ناتوانی حرکتی دارد هر ساله بعنوان سرمربی در مسابقات فوتبال جام یادواره "حلبچه" یک تیم از بزرگسالان را راهی آن مسابقات می کند. کجای این ارقام فیش حقوقی هجمه کردن بوده است با توجه به اینکه جناب قاضی سراج رئیس بازرسی کل کشور اظهار کردند: بیش از 50 نفر فعلاً فیش حقوقی بالای 50 میلیون تومانی دریافت می کنند و یک جوان ناتوان جسمی حرکتی 50 هزار تومان و اقای "علی صادقی" مدیر بانک رفاه کارگران 234 میلیون تومان، حالا این کجا و آن کجا!!!!!

جناب دکتر روحانی درد دل زیاد است اما کاش پارسال در سفری که به استان فرهنگی کردستان داشتید یک شبانه‌روز در این استان می ماندید تا با چشمان خود فقر و نداری مردم منطقه را می دیدی که به لحاظ اقتصادی، صنعتی، تجاری، کشاورزی در چه شرایطی قرار گرفته اند آن وقت شاید امروز دیگر دست به تغییر و تحول در بدنه استانداری و فرمانداریها نمی زدید و بجای آن که برای انتخابات سال آینده تدبیر می کردی با تدبیر بیشتری به وضعیت معیشتی مردم این منطقه از ایران اسلامی می اندیشیدید. تا معادن زرخیز این استان هر روز به تاراج نمی رفتند و پول آن به حساب های دیگری واریز نمی شدند نه رو فیش حقوقی اصلی مدیران و دلالان اقتصادی.

آراس قربانی پور کارشناس علوم سیاسی و خبرنگار روژان

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

روحانیفیش حقوقخبرنگارروزنامه نگارمدیران دولتیمعادنمعلول جسمی حرکتیآراس قربانی پور

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان