سرخط خبرها :
چهارشنبه 19 خرداد 1395 / 16:16|کد خبر : 754|گروه : اجتماعی

به دلیل کمبود اعتبار//

تابلوی نمایشگر وضعیت آلاینده های شهری در سقز راه اندازی نشده است

تابلوی نمایشگر وضعیت آلاینده های شهری در سقز راه اندازی نشده است

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سقز گفت: تابلوی نمایشگر وضعیت آلاینده های شهری به دلیل کمبود اعتبار هنوز در سقز راه اندازی نشده است.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، علی اکبر ورمقانی فرماندار ویژه سقز در بازدید از اداره محیط زیست سقز و در جریان دیدار با رییس و کارکنان این اداره، یاد و خاطره شهدای محیط بان؛ محمود احمدی نژاد، معمر مرغوبی، کمال حسین پناهی، مسعود علیخانی و محمد تاب را گرامی داشت.

ورمقانی در این بازدید با تبریک هفته محیط زیست و با اشاره به وجود منطقه حفاظت شده عبدالرزاق در سقز و وجود گونه های متنوع شاخص جانوری و گیاهی بر حفاظت بیشتر حیوانات این محیط تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 37 کبک و سه بهله عقاب در این منطقه توسط همکاران محیط زیست رهاسازی شد بر لزوم توجه بیشتر به امر حفاظت از حیات وحش تاکید کرد.

فرماندار سقز در ادامه با اشاره به مقوله مهم محیط زیست و حفظ و حراست از عرصه های طبیعی، ملی و حیات جانوری، کنترل صنایع و کارگاه ها، از تلاش همکاران محیط زیست قدردانی کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست سقز هم در این دیدار ضمن تاکید بر تعامل بیشتر تعدادی از ادارات و توجه به بحث محیط زیست عنوان کرد: اداره سقز دارای ایستگاه سنجش آلاینده های هوای محیط می باشد که داخل کانکس در حیاط اداره منابع طبیعی مستقر است.

رسول حاجی اسماعیلی در ادامه افزود: تابلوی نمایشگر وضعیت آلاینده های شهری هم در میدان استقلال در پارک سوار مستقر است که به دلیل کمبود بودجه هنوز راه اندازی نشده است.

وی اظهار کرد: محیط زیست سقز در منطقه حفاظت شده عبدالرزاق دارای چهار پاسگاه محیط بانی است که پاسگاه " سولاکان" فعال  و پاسگاه" قاضی خان " به زودی راه اندازی می شود.

او با بیان اینکه عبدالرزاق دارای 43 هزار و 950 هکتار وسعت است که در شرق سقز قرار دارد، بیان کرد: در این منطقه تاکنون بیش از 350 گونه گیاهی ،80 گونه پرنده و 17 گونه از پستانداران شناسایی شده که لک لک، عقاب طلایی، هما، قرقی، مرغ حق، کبک، قوچ و میش، شغال و میش مرغ از جمله گونه های شاخص و نادر این منطقه است.

از 16 تا 22 خرداد ماه به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است شعار امسال این هفته، به سوی طبیعت برای زندگی است.

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

محیط زیستمنطقه حفاظت شده عبدالرزاقهفته محیط زیستشهدای محیط بانوضعیت آلایندهکمبود اعتبار

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان