سرخط خبرها :
یکشنبه 16 خرداد 1395 / 10:39|کد خبر : 736|گروه : اقتصادی

قابل توجه مسئولان شهرستانی/

قیمت میوه به رمضان نرسیده در سقز افزایش یافت

قیمت میوه به رمضان نرسیده در سقز افزایش یافت

درحالی که کمتر از یک روز به آغاز ماه مبارک رمضان مانده سقزی ها برای خرید اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی شور و شوق خاصی دارند که متاسفانه برخی از فروشندگان از استقبال مردم برای خرید سوءاستفاده کرده و بر روی اقلام خود قیمت دلخواه می گذارند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، در این ماه مصرف برخی اقلام و کالاهای اساسی در میان خانواده ها افزایش می یابد و می توان گفت که بازار رونق موقت به خود می گیرد. حال فرد فروشنده است که با انصاف و درایت خود شرایطی را برای مشتری قرار میدهد و یزای بهرمندی از رونق بازار تلاش می کند.


امروز 16 خرداد ماه از میدان میوه و تره بار سقز خبر می رسد که قیمت میوه ها نسبت به چند روز پیش افزایش پیدا کرده و این در حالی است که در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان هستیم.


یک شهروند سقزی که نخواست اسمی از وی برده شود به خبرنگار ما گفت: قیمت اجناس میوه و تره بار سقز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است و من فروشنده نیز مجبورم تا جنسم را با قیمت گران تری بفروشم.


وی در ادامه به تفاوت قیمت چند نوع میوه و سبزیجات در 15 و 16 خردادماه اشاره و تشریح کرد: قیمت ها در روز شنبه 15 خرداد ماه: خرما 30000 ريال، هندوانه 9000 ریال، خیار 7000 ریال، گیلاس 50000 ریال، خربزه طارم 10000 ريال، هلو 30000 ريال و سیب زمینی 7000 ریال بود اما امروز 16 خرداد ماه: خرما 35000 ريال، هندوانه 13000 ريال، خیار10000 ريال، گیلاس 60000 ريال، خربزه طارم 16000 ريال، سیب زمینی 10000 ريال می باشد که واقعا نمی توان افزایش قیمتها توسط عمده فروشان را نادیده گرفت.


بنا به گزارش های میدانی خبرنگار ما می توان به این نتیجه رسید که امسال در ماه مبارک رمضان نه تنها قیمت اقلام خوراکی پر مصرف کاهش نیافته بلکه در بیشتر موارد دچار افزایش قیمت شده و انتظار می رود این افزایش قیمت ها تا آخر ماه رمضان ادامه یابد لذا نظارت مسئولان اصناف شهرستان سقز در این خصوص باید بیشتر شود.


در پایان چند شهروند سقزی با بیان اینکه افزایش نرخ ها موجب نارضایتی و نگرانی مردم شده است از مسئولان ذی ربط خواستند تا با عاملان افزایش قیمت ها برخورد جدی شود.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

ماه رمضانمیوهقیمت اجناسافزایش قیمتمیوه و تره بارعمده فروشان سقزیمیدان میوه و تره بار سقز

نظرات کاربران :

سیروان عبدالله پور [یکشنبه 16 خرداد 1395 | 16:49] پاسخ

دقیقاهرساله درماه مبارک رمضان میوه جات مرغ برنجهای زعفرانی قندروغن گران می شودومسولین صنعت ومعدن وبازرسان واصناف هیچ کاری نمی کنندودروظیفه خودسهلنگارمی کنندپیشنهادمن اینه بجای اینکه درمحل کارواتاق ازاینترنت رایگان استفاده کنندوتلگرام بازی وچت کردن رابگذارندکناریه سری به بیرون بزنندببیننددرشهرسقزچه می گذردهواش هم که خوبه

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان