سرخط خبرها :
یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 / 10:35|کد خبر : 656|گروه : اجتماعی

در مراسم یادواره شهدای فرهنگی عنوان شد؛

سرمایه گذاران کمک های خود را از امر مدرسه سازی دریغ نکنند

سرمایه گذاران کمک های خود را از امر مدرسه سازی دریغ نکنند

امام جمعه سقز با بیان اینکه کمبود فضاهای آموزشی لطمه جبران ناپذیری به دانش آموزان و روند تعلیم و تربیت وارد می کند از سرمایه داران خواست تا کمک های خود را از امر مدرسه سازی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، محمد برومند معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سقز در آئین بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمین نمونه شهرستان و یادواره شهدای فرهنگی این شهرستان آموزش و پرورش را زیربنای توسعه برشمرد و اهتمام جدی و ویژه برای خدمت به معلمان را از والاترین خدمات ذکر کرد.


 فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش، مغز متفکر توسعه کشور است و معلمان در فرایند توسعه کشور نقش مهمی برعهده دارند.


ورمقانی با اشاره به جایگاه معلمان در ایران اسلامی، به نقش آنان در روند پیروزی انقلاب ایران اسلامی و تلاش آنها در هشت سال جنگ تحمیلی برای حفظ کیان کشور تاکید کرد و افزود : معلمان حق زیادی بر گردن جامعه دارند و حفظ کرامت معلمان بسیار لازم و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه آموزش، نقش مهمی در توسعه متوازن و پایدار هر کشور دارد، عنوان کرد: با وجود کمبود محدودیت و منابع مالی از دغدغه های اصلی دولت تدبیر و امید توجه به بحث معیشتی معلمان از طریق اجرای رتبه بندی معلمان، طرح نوار مرزی و سایر موارد بوده است.


  امام جمعه سقز نیز با بیان اینکه کمبود فضاهای آموزشی لطمه جبران ناپذیری به دانش آموزان و روند تعلیم و تربیت وارد می کند از سرمایه داران خواست تا کمک های خود را از امر مدرسه سازی دریغ نکنند.


  ماموستا عبدالرحمان حسین زاده با بیان اینکه فضاهای آموزشی زیادی در شهرستان سقز نیاز به بازسازی دارند افزود: خیر و ثواب امر مدرسه سازی مانند امر مسجد سازی است.


  وی با بیان اینکه بحث علم و آموزش جامعه بشری از زمان خلقت وجود داشته است اظهار کرد: خداوند برای اثبات حقانیت انسان به عنوان خلیفه روی زمین، تمام معلومات دنیایی را در اختیار وی قرار داد.


خطیب جمعه سقز با بیان اینکه اولین معلم دنیا خداوند و دومین معلم، حضرت جبرئیل بوده است یادآورشد: اولین دستور و فرمان خداوند به حضرت محمد(ص) امر به تعلیم و تربیت بوده است.


  دکتر خلیل رنجبر ، رئیس آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه امروز معلمان از جایگاه و ارزش ویژه‌ای برخوردارند که به واسطه همین جایگاه، جامعه نیز نگاه ویژه‌ای به این قشر دارد، تصریح کرد: نگاه به آموزش و پرورش، نگاه همراه با احترام و ارزش گذاری است، بنابراین حفظ جایگاه ویژه و منحصر به فرد معلمین از وظایف تمامی اقشار جامعه مخصوصاً خود فرهنگیان می باشد.


  در ادامه این یادواره از خانواده شهدای فرهنگی سقز، معلمان برتر استانی و شهرستانی و فرهنگیان نمونه بسیجی با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.


  لازم به ذکر است شعر خوانی با مضمون معلم توسط آقای محمود کرمی از همکاران شاعر و اجرای سرود توسط دانش آموزان دبستان صداقت دختران با عنوان معلم و سرود ویژه دانش اموزان ناشنوای دبستان استثنایی بوستان با عنوان قاصدک از برنامه های این مراسم بود  که در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

روز معلممعلم نمونهتجلیل از معلمین نمونهیادواره شهداشهدای فرهنگیهفته معلم

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان