سرخط خبرها :
چهارشنبه 25 آذر 1394 / 11:19|کد خبر : 214|گروه : سیاسی

تکرار/

اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه سقز و بانه

اسامی کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در حوزه سقز و بانه

با نزدیک شدن به انتخابات هر روز نام افراد جدیدی برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، جمعه هفتم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری در سراسر ایران برگزار می شود. انتخابات محل حضور مردم در سیاست است و حضور و مشارکت مردم قدرت دیپلماسی کشور را بالا می برد. انتخاباتی مانند مجلس شورای اسلامی که نماینده ای از مردم انتخاب می شود اوج مردم سالاری در نظام است.

شنیده های انتخاباتی خبر از حضور احتمالی افراد زیر را در حوزه انتخابیه سقز و بانه را می دهند :

 

 

رزومه

 

تحصیلات

 

نام و نام خانوادگی نماینده

ردیف

رییس سابق اداره بازرگانی و کارمند فعلی اداره جهاد کشاورزی سقز

دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی

سلیم زهرابی

1

شهردار سابق  بانه

کارشناس ارشد مدیریت

نژاد جهانی

2

عضو شورای شهر سابق سقز و معلم

کارشناس ارشد عمران و شهر سازی

مسعود علایی

3

نماینده دوره هفتم و هشتم سقز و بانه

کارشناس پرستاری

فخرالدین حیدری

4

کاندیدای دورهای پیشین نمایندگی مجلس

دکترای علوم سیاسی

محمد قدمی

5

نماینده سابق دو دوره مجلس در سقز و بانه و همچنین نماینده دوره هشتم شهرستانهای سردشت و پیرانشهر

 

 

محمد علی پرتوی

6

رییس سابق اداره آبفای سقز

فوق لیسانس برنامه ریزی روستایی

مظفر صالحی

7

نماینده فعلی سقز و بانه و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کردستان

دانش پژوه دکترای مدیریت دولتی دانشگاه علامه

محسن بیگلری

8

عضو هیئت علمی و مدیر گروه حسابداری دانشگاه ازاد سقز و همچنین رییس سابق دانشگاه آزاد سقز

 

دانشجوی دکترای حسابداری

صلاح الدین مرادی

9

استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان، عضو بنیاد ملی نخبگان ایزان، مدیر دپارتمان معدن شرکت فولاد آناهیتا، عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان، مخترع سیستم هوشمند انفجار معادن روباز، پژوهشگر برتر استان کردستان در سال90، دارای 13 مقاله آی.اس.آی و داور چندین ژورنال معتبر خارجی (آی.اس.آی)

دکترای مهندسی معدن از دانشگاه تهران

محمد رضائی

 

10

 

 

رییس سابق پلیس راهور استان کردستان

 

عارف قادرزاده

 

11

 

 

رئیس سابق صنعت و معدن و تجارت استان

 

پیمان اسراری

 

12

 

 

شهردار و معلم پرورشی سابق شهر سقز

 

عثمان رحیمی

13

معلم اموزش و پرورش سقز، ریس کار دانش سقز، بخشدار زیویه، معاون فرماندار سقز، رییس پیام نور سقز، رییس پیام نور سنندج، معاون فرهنگی پیام نور استان کردستان

دکترای مدیریت از تربیت مدرس تهران

رضاشاکری

14

استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور شورای اسلامی شهر تهران و مدیر کل مجمع کلانشهرهای کشور 

 

 

ارسطو یاری حصار

 

15

 

معلم آموزش و پرورش

 

یونس خوش سیما

 

16

 

 

دکترای حقوق

حسن برادران

17

 

 

محمد صلاحی

18

 

 

رحمان احمدی حصار

19

 

 

افسانه توپچی

20

 

 

محمد میرزایی

 

21

تبلیغات نامحسوس کاندیداهای احتمالی مجلس دهم در سقز و بانه

هر چند داغي تنور تبليغات كانديداهاي احتمالي مجلس دهم در شهرستان سقز به داغي ساير شهرها نيست ولي در اين شهرستان نيز افرادي به صورت غير رسمي و به طور محسوس و غير محسوس و به طریق های مختلف سعي در شناساندن و تبليغ خود دارند و افردای هم وجود دارند که نه حضور خود را در انتخابات مجلس دهم تاييد مي كنند و نه حضور خود را رد مي كنند!

 

تشكيل جلسات در منازل و غيره به بهانه مهماني روش ديگر برخي از كانديداهای مجلس دهم در شهرستان مي باشد به اين صورت كه افراد نزديك به آقايان نامزدهاي مجلس در منازل و محافل مختلف دور هم جمع مي شوند و در خصوص برنامه هاي آتي براي تبليغات تصميم گيري مي كنند.

 

به هر حال مردم شهرستانهای سقز و بانه اميدوارند کسی از این حوزه انتخابيه پيروز و برنده ميدان خدمت شود و در صندلي سبز مجلس دهم تكيه بزند که مشکلات جوانان بیکار شهرمان که بالاجبار در کنج خانه یا کافه های سنتی حل و کارخانه هایی را جهت اشتغال صدها و هزاران جوان بيكار اكثرا تحصيلكرده ایجاد کنند.

 

 همچنين ايجاد كارخانه جات و صنايع تبديلي اي باشند كه بالاجبار اوقات فراغت خود را در كنج خانه ها و يا كافه هاي سنتي سپري كرده و ديگر اميد خود را جهت اشتغال زايي از دست داده اند

لازم به ذکر است؛ چنانچه مخاطبان گولان سقز اخبار جدیدی را درخصوص انتخابات و اسامی از قلم افتاده کسب کردند می توانند جهت انتشار و بازتاب خبری به ایمیلgolansaqqez@yahoo.com  و یا طریق نظر و ارتباط با ما  ارسال فرمایند.

این اسامی به هیچ عنوان قابل تایید و بر اساس اخبار رسمی نمی باشد و صرفا بر اساس اخبار و نظرات غیررسمی جمع آوری شده است.

اسامی افرادی که مخاطبان برای ما ارسال کردند:

* دکتر رضاشاکری، دکترای مدیریت ازتربیت مدرس تهران معلم اموزش وپرورش سقز-ریس کاردانش سقز بخشدارزیویه معاون فرماندارسقز-ریس پیام نورسقز-ریس پیام نورسنندج-معاون فرهنگی پیام نوراستان کردستان -معاون اداری وپشتیبانی پیام نوراستان کردستان

* دکتر ارسطو یاری حصار، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور شورای اسلامی شهر تهران و مدیر کل مجمع کلانشهرهای کشور 

یونس خوش سیما، معلم آموزش و پرورش

دکتر حسن برادران، دکترای حقوق

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

انتخاباتمجلس دهمکاندیداهای احتمالی

نظرات کاربران :

شهروند [سه شنبه 19 آبان 1394 | 13:16] پاسخ

لبست ناقص است
دکتر ارسطو یاری حصار، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور شورای اسلامی شهر تهران و مدیر کل مجمع کلانشهرهای کشور
رضا شاکری، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور

روشن بیر [سه شنبه 19 آبان 1394 | 21:48]

سلام پس چراوان مال ایشونه...
بعدش میگن ما مستقلیم و بدون هیچ جانب داری از جناح ها اومدیم جلو برای دفاع از حقوق شهروندان عزیزززززززززززززززززززززززززززز

یار یاری [سه شنبه 19 آبان 1394 | 21:49]

پس برای همینه که دارن نماینده وقت یعنی محسن بیگلری رو تخریب می کنن

سقزی [سه شنبه 19 آبان 1394 | 21:51]

پس معلوم شد چراوان موقته بعد از انتخاب شدن میشه درگاه ارتباط با دکتر...
مردمم دیگه هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

زیر سایه دکترا [سه شنبه 19 آبان 1394 | 22:19]

نمیدونم دکتر با چه رویی اون بنر تبلیغاتی بزرگ سایتشو در مرکز شهر در معرض دید عموم گذاشته بود.
یعنی میتونه مردم فهمیده و با فرهنگ این شهر رو انقد تحقیر کنه؟
دکتر میخوام بهت یادآوری کنم الان عصر فن آوری و تکنولوژیه همین

یه همشهری [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:07]

من چراوان رو می بینم و دکتر ارسطو رو نمی شناسم؛ اما تا حالا ندیدم چراوان جانبدارانه خبر کار کرده باشه
یه مطلب از ایشون تو چراوان دیدم که قبلش کردپرس کارکرده
برای دکتر ارسطو که هیچ تبلیغی نکرده؛ یا من ندیدم
چراوان داره خوب کار می کنه؛ لطفا دوستان انصاف رو رعایت کنن

یار یاری [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:23]

دوست عزیز به قول معروف اینم یه نوع جنگ نرمه کم کم خودی نشون میدن
اونا که سر در چراوان نمینوسن مدیر مسئول دکتر فلانی ...

شهروند درجه دو [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 03:31]

همین که چراوان رو به این خوبی اداره میکنه یعنی فرد توانمندیه
تا حالا تو شهر ما هیچکس در سطح ملی مدیریت نکرده، دکتر ارسطو اگر این سوابق درست باشه ادم لایقیه

شهروند درجه سه [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 12:27]

مشکل ما اینه که چرا تبلیغ مستقل بودن رو میکنن؟
میدونن رسالت چیه؟
تنها سایت ثبت شده در شهر!!!
معلومه بند پ خوبی در تهران راه انداختن و میخوان ...تر بشن

همشهری [سه شنبه 19 آبان 1394 | 13:17] پاسخ

لیست ناقص است
یونس خوش سیما، معلم آموزش و پرورش
عثمان رحیمی، شهردار سابق

همشهری [سه شنبه 19 آبان 1394 | 13:18] پاسخ

لیست ناقص است
یونس خوش سیما، معلم آموزش و پرورش
عثمان رحیمی، شهردار سابق

ارمین [سه شنبه 19 آبان 1394 | 15:17] پاسخ

رای تمام مردم سقز فقط سلیم زهرابی است

احمد [سه شنبه 19 آبان 1394 | 15:24] پاسخ

اقای زهرابی خیلی فرد مردمی و دلسوز شهر است و امیدواریم این دفعه برنده میدان شود

اواره [پنجشنبه 1 بهمن 1394 | 09:00]

برادر بزرگوار من شمار ا نمیدونم ولی وجدانا کدامشون تا الان برای شکم گرسنه ووضعیت بیکاری در سقز وبانه کاری کردن . پس همه به فکر خودشون هستند .پس خودتون را اذیت نکنید خدا هرچی قسمت کند همان میشود .امید دارم فرد اصلح ومردمداری انتخاب شود که جسور باشد وحق مردم را در مجلس درخواست نماید .

رها [سه شنبه 19 آبان 1394 | 19:44] پاسخ

دکتر حسن برادران دکترای حقوق هم از کاندیداهای مجلس

رامیار [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:45]

حسن بردادران دکتر نیستند ایشان فوق لیسانس حقوق دارند و وکیل پایه یک دادگستری هستند

دوست [سه شنبه 19 آبان 1394 | 21:06] پاسخ

شهروند عزیز امیدوارم عناوین و القابی که به این عزیزان نسبت میدهید واقعی باشند!!!
دکتر شدن و دکتری داشتن مستلزم رساله داشتن است!!!!اگر امکان دارد عنوان رساله دفاع شده ایشان را بفرمایید تا بدانیم زمینه تخصصی فعالیتشان چیست؟؟؟
در ضمن هیئت علمی بودن با مدرس بودن یک دنیا فرق دارد!!!!

عزیز [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:47]

کاملا موافقم
کاری کردن که دیگر لقب دکتر رو برای همه بکار میبرن
البته مردم خودشون میدونن همه چیز رو

طها [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:17]

له ناو امانا به س دپکتور ارستو راستیه و مه درکی پی اچ دی هه یا

اروین [دوشنبه 30 آذر 1394 | 12:39]

علاوه بر مدرک سوابق مدیرتی هم مهم است مانند رضا شاکری

شاکری [سه شنبه 19 آبان 1394 | 22:23] پاسخ

یونس خوش سیبما فوق لیسانس مشاوره گرایش خانواده وفرهنگی ومشاوردبیرستان ومدیر دبیر ستان کارشناس قبلی آموزش وپرورش زیوه ودبیرحزب موتلفه اسلامی سقز وعضوگروه اصولگرایان سقز

ما [پنجشنبه 28 آبان 1394 | 12:18]

اما توخالیه

بهزاد بایزیدی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:21] پاسخ

دوستان لطفا در ارسال نظرات دقت فرمایید در تمام انتقادات باید فضای ادب و احترام رعایت بشه و به شخصیت کاندیداها توهین نشه. کاندید شدن شهامت میخواد. از مدیر سایت هم خواهشمندم هر نظری رو تایید نفرمایند.

سقزی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:37] پاسخ

دکتر سلیم زهرابی دکترای مدیریت استراتژیک و فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و بازاریابی است وهمچنین کارشناس رسمی دادگستری در امور مسائل مالی در شهرستان های سقز و بانه و عضو حسابرسان استان کردستان و رئیس تعاونی حسابرسی محاسب بانه بوده و عضو کانون مدیران استرتژیک ایران نیز می باشد و رییس سابق اداره بازرگانی و کارمند فعلی جهاد کشاورزی در شهرستان سقز نیز می باشد

اغو حسن [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 03:32]

کا سلیم برا برو بو کاریکی تر
اجین بو هه ر کوی ایژن کا سلیم آیسه لیرا بوو

شهروند [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:41] پاسخ

دکتر ارسطو یاری حصار عضو هیات علمی هستند؛ ایشان دانشیار دانشگاه هستند دوستان بقیه که اصلا مدرک دکتری ندارند. از میان تمام این کاندیداها دکتر ارسطو تنها فردی هستند که دارای مدرک دکتری تخصصی از دانشگاه تهران هستند. تمام کاندیداهای دیگر یا فوق لیسانس اند و یا دانشجوی دکتری
عنوان رساله دکتر ارسطو یاری در سایت شخصی شون و در سایت دانشگاه محقق اردبیلی اومده
بقیه فقط عنوان رو یدک می کشن

محمد اصلانی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 03:28]

من فکر میکنم ملت عاقلند. برین رزومه و سوابق اینها رو با هم مقایسه کنید بعد تصمیم بگیرید

احمدی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:43] پاسخ

فقط دکتر ارسطو
تنها فرد متخصص و کاردان و کاربلد که در سطح ملی دارای پست مدیریت بوده اند دکتر ارسطو یاری حصار هستند. بقیه کاندیداهای محترم حداکثر در سطح شهرستان و یا استان سابقه اجرایی دارند.

ستوده [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:46] پاسخ

ظاهرا این دکتر ارسطو رقیب جدی برای بیگلری هست؛ طرفدارانش که حسابی تنشون داره می لرزه...
مشتاقم ببینمش

پروانه [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:48] پاسخ

نمیدونم کی رای میاره فقط میدونم بیگلری نیست دیگه

رحمان [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 01:53] پاسخ

واقعا گل کاشتی گولان
دوس داریم نامزدها بیانیه های خودشونو در سایتتون درج کنند

یاور دکتر ارسطو [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:09] پاسخ

مطمئن باشید دکتر ارسطو برنده میشه
شک نکنید

کسی که چهارسال قبل به بیگلری رای داد [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:20]

ظاهرا حریفی قدر پیدا شده
تا جایی که شنیدم دکتر ارسطو مشاور معاون وزیر کشور بوده، جای افتخاره واسه کوردهای سقز بودن یه همچین همشهری

alireza [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:11] پاسخ

www.arastooyari.com
خواستم بگم اگه کسی خواست در مورد دکتر بدونه این سایت شخصی شون هست

محمد اصلانی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:22]

غولیه واسه خودش
سابقه زیادیه علیرغم جوان بودنش
ماشالا
خوش چهره هم هستند دکتر ارسزوطو

محمد [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:34] پاسخ

وبلاگ ماد با شکایت مستقیم محسن بیگلری نماینده سقز و بانه مسدود شد.
لطفاً اطلاع رسانی کنید.

فرزاد بانه [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 02:38] پاسخ

دکتر یاری از خوبای دانشگاه بهشتی بودن خیلی وقته افتخار آشناییشونو داشتم و باعث افتخاره ورودشون به عرصه و به واقع یک غول علمی هستن . کسی که در برابر بزرگان برنامه ریزی منطقه ای ایران قد علم کرده و با وجود سن کم تونسته در مناصب بالای ملی جا باز کنه و قطعا در آینده از ایشون بسیار خواهیم شنید

طرفدار دکتر ارسطو [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 10:22]

توی سایتشون نوشته فوق لیسانس رو دانشگاه شهید بهشتی و دکتری تخصصی شونو از دانشگاه تهران گرفتن.
دکتر ادب جدید داره میاد

میلاد [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 12:35] پاسخ

ما باید کسی را انتخاب کنیم که با مشکلات سقز وبانه اشنایی داشته باشد باید کسی رو انتخاب کنیم که سوابق خوبی در این شهر داشته باشد نه کسی که بعد از بیست سال تازه برگشته و از مشکلات این حوزه حرف می زنه مثل این یاری حصار یا برادران و ...............

همشهری آفا میلاد [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 12:56]

آقا میلاد دکتر ادب هم تهران نشین بود اما کارنامش تو مجلس ماندگار شد.
دکتر قسیم عثمانی هم 30 ساله تهران می نشینند اما الان افتخار بوکان هستند.
دکتر یاری سطح روابطش با وزیران و معاونین رئیس جمهوره، قطعا این به نفع مردم این شهر خواهد بود. ایشان 50-60 مقاله در مورد سقزو کردستان نوشتند. کلی دانشجوی کرد داشتند. ضمن اینکه همیشه تو سقز حصور داشته اند.
تا حالا آقایان نماینده این شهر کدومشون دارای سطح این چنین رابطه بود ه اند؟ قطعا هیچکدام

لیلا محمدی [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 12:58]

خوب همین آقای نماینده الانمون تو شهر بودن چه گلی به سرمون زدن؟؟؟؟؟
تنها باعث افزایش دشمنی بانه و سقزی شدن
کدوم وعده شون عملی شد؟
جقدر اشتغال ایجاد کردند، البته واسه فامیلاشون خوب اشتغال ایجاد کردند الحق و الانصاف
دکتر ارسطو با این بنده خدای الان تفاوت داره
تفوت از زمین تا به آسموان است اخوی

ارام [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 12:56] پاسخ

این یاری حصار هم چیزی نیست و انقدر هم تعریفی نیست هیچ عملکرد وسوابقی در این حوزه ندارد

شهروند درجه سه [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 13:44]

دلت میاد کاک آرام ایشون در تهران سابقه بند پ که دارن اینش خودش مهمه چون فقط اینجور بندا موفقن دیگه لازم نیست از درد منو تو دور باشن یا نزدیک
باید بگیم دکتر ارسطو یاری تهرانی نه حصار

سقز [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 14:30]

توانمندی آدما رو به حساب داشتن پارتی نگذاریم
رتبه اول دکتری با پارتی به دست نمیاد کاک آرام و آقای شهروند درجه سه محترم
قصد شما تخریبه و نه چیز دیگری
ما باید به همچین شخصیتی افتخار بکنیم نه اینکه به خاطر منافع شخصی تخریب کنیم
من هنوز تصمیم به رای به ایشان ندارم اما برای ایشان احترام قائلم
فرد زحمت کشیده و رنج دیده ای هستن
روی پای خودشون ایستادن و به اینجا رسیدن...

شهروند درجه سه [پنجشنبه 21 آبان 1394 | 01:25]

دوست عزیزی که هنوز تصمیم نگرفتی که میخوای رای بدی یا نه اگرم رای بدی حتما دکترتو مدنظرت داری
بنده قصد تخریب ندارم و دارم از حق خودم دفاع میکنم، دکتر یاری با این سوابقی که دارن فکرنکنم زبان کُردی رو یادشون مونده باشه
ایشون الان واقعا از درد دل من و تو خبر دارن؟ خودمو که مطمئنم نداره و لی شمارو که ...

وبگرد [پنجشنبه 21 آبان 1394 | 19:39]

جناب شهروند درجه سه شما خیال می کنی همه هیچی نمی فهمن و فقط شما می فهمی - اگه چنین نیتی داری ایمان داشته باش اولین کسی که اشتباه می کنه خود جنابعالی هستی انشالله اونی که داری براش تبلبیغ می کنی رای نمیاره

امیر آصف [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 22:21]

پس جناب تو که چیزی هستی برو جلو بسم الله .
چو خواهی که نامت رود در جهان مکن نام نیک بزرگان نهان
.کسی که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند و زیبا فرموده اند الناس عدوا بما یجهلون

رضا [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 14:09] پاسخ

این بیگلری هم هیچ کاری برای سقز و بانه نکرد همه ی طرح های نیمه کاره 4 سال قبل هیچ پیشرفتی نداشته و در همان حد است

رشید [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 14:14] پاسخ

پرتوی هم مال بیست سال گذشته است مال این نسل نیست و دیگر جایی در میان مردم ندارد

آرمان [سه شنبه 24 آذر 1394 | 08:20]

بنده هم بانظر شما موافقم، ضمنا به نظرم نحوه تبلیغات و صحبتهای نمایندگان در صحن مردم و در اجتماعات بسیار مهم است آنوقت خوب و بد را بیشتر می توانیم تشخیص بدیم.

بانه [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 14:35] پاسخ

از من به شما قول
این انتخابات می ره دور دوم
و البته بیگلری جز دو نفر اول نیست
فک می کنم یکی نفر از سقز و یک نفر از بانه بره دور دوم

علی هنرپرور [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 20:02] پاسخ

با سلام
نماینده مجلس بودن وظیفه ی بزرگیست و خیلیا از پس آن برنمیان .
کاندیداهای عزیز میدانند با قبول وکالت مردم باید حق الناس را در نظر بگیرند و جواب بدهند؟؟؟؟
وظیفه نماینده مجلس وعده وعیدهای استخدامی نیست
وظیفه نماینده مجلس انتقال سرباز به شهر خودش نیست
وظیفه نماینده مجلس دادن وام به اشخاص معین نیست
وظیفه نماینده مجلس سفارش اشخاص در ادارات نیست
وظیفه نماینده مجلس عزل و نسب های بی اساس و سلیقه ای نیست
و
.
.
.
مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان های سقز و بانه شما را به خدا قسم دیگه از انتخاب از روی همشهری بودن و هم روستایی و قومی گرایی بپرهیزید ،سابقه افراد را مدنظر قرار دهیم تابا سرنوشت چهار صدهزار نفر به مدت چند سال بازی نکنیم
در پایان یه سوال فکر بنده را به خودش مشغول کرده که امیدوارم جوابم را از دوستان عزیزم بگیرم؟؟؟؟
((به نظر شما فردی که نیتش خدمت به مردم باشه چه لزومی داره دوسال مانده به انتخابات تبلیغات خود را شروع کنه و هزینه کنه ؟؟ آیا برای شما دوستان هم جای تامل ندارد؟؟
همه با هم روشنگری= انتخابات پرشور و انتخاب صحیح

دوست [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 21:03] پاسخ

دوستان عزیز یک سورپرایز واقعی برای کل مردم شهرستان های سقز و بانه دارم
یکی از نخبگان کشوری و اهل سقز جناب آقای دکتر محمد رضایی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کردند!
دکتر محمد رضایی دارای مدرک دکترای تخصصی مهندسی معدن گرایش مکانیک سنگ از دانشگاه تهران با درجه عالی، عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی کردستان، مدیر دپارتمان معدن شرکت فولاد آناهیتا، دارای 10 سال تجربه در اجرای پروژه های صنعتی و معدنی در نقاط مختلف کشور، از طراحان طرح 2 میلیون تنی فولاد کردستان در وزارت صنعت،معدن و تجارت، عضو بنیاد ملی نخبگان ایران، مخترع سیستم هوشمند انفجار معادن روباز،پژوهشگر برتر استان کردستان در سال 1390، مترجم و مولف 3 کتاب تخصصی و دارای بیش از 15 مقاله ISI در ژورنال های معتبر دنیا

امیر [پنجشنبه 21 آبان 1394 | 20:05]

این ها وامثال ان ها چیزی نیستند دوست عزیز این هایی که گفتی فقط برای تبلیغاته ما افراد هایی توانا تری از این ها داریم و سوابق خوبی در شهر دارند

در جواب امیر [دوشنبه 25 آبان 1394 | 17:18]

جناب امیر خان گرفتن مدرک دکتری تخصصی آن هم در رشته های مهندسی از دانشگاه تهران با گرفتن فوق لیسانس چوب از دانشگاه آزاد و یا گرفتن مدرک در رشته کردافیا تفاوت اساسی دارد.
افراد توانمدی که شما اشاره فرمودین در شهر هستند همشون قابل احترامند ولی نمایندگی مجلس با مدیر یک مدرسه خیلی تفاوت دارد دوست عزیز. ضمنا اکثریت این افرادی که شما مد نظرتون هست مدرک گرفته از پیام نور و آزاد هستند. نمایندگی مجلس کسی را میخواد که برای شهرمون اعتباری در مجلس باشد نه اینکه به مدرک و لهجش بخندند.

دوست [چهارشنبه 20 آبان 1394 | 21:28] پاسخ

جناب دوستی که چهار سال قبل به بیگلری دادید
شما فقط شنیدید که ایشون مشاور معاون وزیر بودند اینها همش در حد حرف و تبلیغاته شما باید بیشتر تحقیق کنید تا واقعیت معلوم گردد.

دوست [پنجشنبه 21 آبان 1394 | 13:57] پاسخ

آدرس برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دکتر رضایی
http://eng.uok.ac.ir/m.rezaei

امانج [دوشنبه 25 آبان 1394 | 11:17] پاسخ

نميخوام مدرک گرايي رو رد کنم ولى خدا وکيل همه کسانى اسم مدرک رو ببرن که دانشگاه دولتى درس خوندن.ماشالا الان دکترا گرفتن رو مثل ى کالا ميتونيم از بقالى هاموت تهيه کنيم.و دوستان خودشون ميدونن که دکترا قبول شدن دانشگاه دولتى چه مرارتى داره.

آگاه [سه شنبه 26 آبان 1394 | 14:59] پاسخ

همه کاندیداها قابل احترامند.اما صرف داشتن مدارک دانشگاهی و یا یدک کشیدن عنوان مشاور کافی نیست .همه می دونیم که مشاور هیچ سمت اجرایی و مسئولیتی نداره.پس باید کسی را انتخاب کنیم که گذشته خوب و قابل قبولی داشته باشه و در کارها و مسئولیتهای قبلیش سربلند بیرون آمده باشه و حداقل چند سال در مسئولیت های شهرستانی و استانی خدمت کرده باشه و با تشکیلات اداری آشنایی داشته باشه.ضمنا همه یا کارشناسی ارشد دارن یا دکترا ولی چه کسی دارای سابقه مدیریتی سالم و کارآمد است مهم است نه مدرک تحصیلی.

خبر [یکشنبه 1 آذر 1394 | 23:50] پاسخ

ادرس سایت دکتر محمد رضایی

www.mohammad-rezaei.com

خبر1 [یکشنبه 1 آذر 1394 | 23:56] پاسخ

دوستانی که در زمینه مدرک گرایی شبه دارن و گرفتن مدرک رو صرفا یک کار اسوده و راحت می دونن لطا رزومه دکتر محمد رضایی در زمینه مقاله در ژورنال های مرتبط نگاه کنن و اون موقه به مقایسه بپردازن

mohammad-rezaei.com

کاوه دادخواه [چهارشنبه 4 آذر 1394 | 01:39] پاسخ

آقایان دکترین واساتید محترم خوشامدید. تابه حال به مردم کدامین کلانشهر خدمت میکردید؟!. لطفا به همانجاها تشریف ببرید. وبرای این چندرقاز بودجه این مردم محرومیت زده ، هم دندان تیز نکنید. بسیار سپاسگزاریم اگر محترمانه به جایگاه قبلیتان بروید. تامردم سقز وبانه با ... خودشان شماها را بیرون نکرده اند. شهروندی بی طرف از سقز.

بی طرفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ [دوشنبه 9 آذر 1394 | 12:52]

این افراد به جایگاه قبلیشان بروند که چه کسی در اینجایگاه باشد . همان قبلی ها!!!!!!!!!
چه بی طرقی ؟؟؟؟؟

سقزی [دوشنبه 9 آذر 1394 | 12:55]

انگار شما از نبودن این استاید سودی می برید. مشخصا معلوم است بی طرفید !!!!!!
در ضمن شما برای مردم سقز تعین تکلیف نکنید .

ازاد [سه شنبه 10 آذر 1394 | 01:19] پاسخ

به نظرم من باید از همه طیف ها در انتخابات شرکت کنند تا انتخابات پرشوری باشه و افراد لایق انتخاب بشن . در ضمن همه مردم با حضور افراد نخبه و اساتید با سواد موافقن لطفا شما تعین تکلیف نفرماید

معلم مریوانی [سه شنبه 10 آذر 1394 | 23:30] پاسخ

درتمام سقزیک نفردرمورد خوبیهای عثمان رحیمی اگرمطلبی دارد بگوید.ماکه درمریوان خوبی ازایشان ندیدیم.

امیر آصف [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 21:44]

عزیز تخریب نکن آقای عثمان رحیمی مدیر آموزش وپرورش زیویه بودند واز جمعی هزار نفری یک نفر ناراضی نبود و با انتقال ایشان همه ناراحت شدند.زمانیکه شهردار سقز بود سقز را واقعا ساخت دستش درد نکند.وایشان آنقدر به فکر شهر بودند که من دوست صمیمی اویم چند بار جهت کار مردم بهش رو انداختم وایشان در جواب فرمودند آصف من شهر را فدای فرد نمیکنم ومن بااینکه درخواستم رد شده بود خوشحال بودم. چون اون سقز را ساخت وحتی در ساختن مجتمع زوزان مدت مدیدی با استاندار درگیر بود و موفق هم شد اگر عزیزان بعدی به کارهای ایشان میرسیدند الان سقز بهشت بود.اما خصلت باج دادن نداشت تخریبش کردند. پنجاه تن اسفالت رو هدیه به مدارس قهر اباد سلیمان کردند که گر بخواهم کاراشونو بشمارم جا ندارد

آزاد [شنبه 14 آذر 1394 | 09:46] پاسخ

هركسي كه انتخاب ميشودبايد1-متدين2-مخلص3-متعهد4-آينده نگرباشد.اگرميشناسيدمعرفي كنيد!!!؟؟؟

علی [دوشنبه 16 آذر 1394 | 20:27] پاسخ

مسعود شریفی فوق لیسانس هواشناسی دانشگاه تهران هم جزء کاندیدادی مجلس است.

فرشته [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 11:24] پاسخ

به نظر شما ایا حضور خانمها به عنوان کاندید با توجه به موقعیت منطقه و عدم توجه به نظر و توانایهای انان و زد وبندهای سیاسی و مرد سالاری جامعه ما تا چه اندازه می تواند با نظر مثبت مردم روبرو شود؟

امیر آصف [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 22:24]

مناسبات جامعه وتشکل آن نصفش خانم است. شاید رای هم بیاورد اصلا جامعه امروز ایران مرد سالار نیست بلکه اگر مرد سالار بودند مانند مردان غیور اهوا ز هر کدام چهار زن داشتند وزذ نبودن آری زنان هم حق حضور دارند وگاها از مردان خوبتر ظاهر میشوند ومایه ی تفاخر خواهند بود البته اگر مانند ... نباشد که عملکردش مورد تایید نیست

علی (از دانشجویان دکتر) [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 14:39] پاسخ

سلام
لطفا آقای دکتر محمد رضائی را به لیست کاندیداهای قطعی اضافه کنید. چند شب پیش هم بخشی از برنامه های خود را در کانال تلگرامی آقای نبی حسین پناهی ارائه داد.
دکتر محمد رضائی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان، عضو بنیاد ملی نخبگان ایزان، مدیر دپارتمان معدن شرکت فولاد آناهیتا، عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان، مخترع سیستم هوشمند انفجار معادن روباز، پژوهشگر برتر استان کردستان در سال 1390، دارای 13 مقاله آی.اس.آی و داور چندین ژورنال معتبر خارجی (آی.اس.آی) می باشد.

سانان [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 15:35] پاسخ

مدرک تحصیلی بخش کوچکی از انتیاز هست. فرد باید اجرایی و باتجربه باشه

علی [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 16:19]

نمایندگی اعتبار می خواهد و فرد بدون اعتبار برشی در سطح سیاسی ندارد . به نظره بنده مدرک بسار مهم است

سانان [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 16:50] پاسخ

مدرک گرفتن در کشور بسیار راحت و کار یاده ای شده مددک به رخ کشیدن چه فایده ای داره. مرد عمل بودن مهمه آقای عثمان رحیمی اگر شرکت کنند بسیار مناسب است.

حقیقی [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 17:11] پاسخ

نظر همه دوستان قابل احترام.اما ما نیاز به کسی داریم که از آزمونهای اجرایی سربلند بیرون آمده باشه و صداقت و کارآمدی و شجاعت و پرهیز از باند و باند بازی و مقابله با فساد اداری را در حوزه مدیریتی خودش در عمل ثابت کرده باشه.فرصت آزمون و خطا نداریم.

نگار [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 17:17] پاسخ

سلام. من به کسی رای می دم که امتحان خودش را پس داده باشه و حداقل 10 سال کار مدیریتی شهرستانی و استانی داشته باشه .سیستم اداری را بشناسه.

دیار [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 19:02] پاسخ

من آقای قادرزاده را از نزدیک نمی شناسم ولیدر موردش از مردم زیاد شنیده ام و مردم می گن در کارش قانونمند بوده و بین اشنا و غریبه فرق نمی گذاشته و البته بین مردم به پاکدستی و صداقت (و برخورد با فساد اداری محدوده کاری خودش)، شهرت داره.

امیرآصف [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 22:35]

اره عرفان دقیق وقاطع ومنضبط ومحترم هستند اما مجلس به برنامه ریز واقتصاد دان نیاز دارداونجا جای جریمه کردن نیست بلکه جای کسیست که با ورودش به مجلس تن تمام اعضا مجلس بلرزه بیافتد نه کسیکه از هر موقیعتی جهت تبلیغات استفاده کرد ومردم را از خودش که هیچ بلکه از هرچه... متنفر کرد.ولی عرفان از خیلیها بهتر است.

محمد [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 23:11]

یک مدیر استانی کارش برنامه ریزی استانیه نه جریمه.
ایشون با برنامه ریزیش باعث شد که در زمان خدمتش هم استانیها و همشهریهای کمتری کشته بشن .جلو سو استفاده گرفته بشه.رشوه و دزدی در هرجایی که بوده یا ریشه کن شده بود یا به حداقل رسیده بود .شجاعتش و ایستادنش جلو قانونشکنان صاحب زر و زور در کل کشور مطرح است.تحصیلا آکادمیک هم که در حد ارشد داره.بنظرم فرد لایقی هستش

علی [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 19:29] پاسخ

دکتر محمد رضایی دارای مدرک دکترای مهندسی معدن از دانشگاه تهران میباشد. لطفادر جدول اضافه نمایید. آقای برادران دکتر نیست و ایشان هم دانشجوی دکتری حقوق میباشد. لطفا دانشگاه محل تحصیل بقیه کاندیداها را هم بنویسید تا مردم بهتر قضاوت کنند.
با تشکر

فواد عبد [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 20:19] پاسخ

با سلام .دوستان من فکر می کنم باید یک چیز رو در نظر داشته باشیم و اون مصالح عموم مردمه نه دوست داشتن ما که به چه کسی نزدیکیم یا نفعی می بریم و دوم بیایم محاسن کاندیدای مورد نظر خودمونو عنوان کنیم تا اینکه به تخریب سایر کاندیداهای محترم دیگه بپردازیم به نظر بنده آقای عارف قادرزاده نامزدی هست که بشه روی افکارش به عنوان کاندیدی شایسته حساب کرد

امیر آصف [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 21:30] پاسخ

سلام:
عزیزان من چند نفر را جهت شرکت در انتخابات معرفی میکنم که لیاقت نماینده مجلس شدن را دارند وبلدند صبحت بنمایند ودر مباحثه و استدلال و سواد وعملکرد قبلی درخشان ظاهر شده اند - آقای رضا شاکری
. -آقای ارسطو یاری حصار
. -آقای عثمان رحیمی
-آقای علی پرتوی
. بقیه افراد هم بنوبه خود محترم ودارای ارزشند اما این با ر خواهشا بیایید کسی رو به مجلس بفرستیم که مایه ی افتخار استان وحتی برای کل ایران اسلامی عزیز مفید ومثمرثمر باشند

اسدی [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 23:25]

شما چه شناختی از اقای قادرزاده داری.کسی که تاکنون برای هیچ کس جز خدا گردن کج نکرده و من که بعد از فارغ التحصیلی دو سال افتخار خدمت سربازی را در خدمتشان داشتم حقیقت جویی،واقع بینی،صداقت و شجاعت را در ایشان دیدم و فراموش نمی کنم که بارها و در بدترین شرایط جان خودشو برای مردمی که گرفتار برف و کولاک بودند بخطر می انداخت.

مهدی سقزی [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 15:40]

مشخصا معلوم است به دنبال تبلیغات هستید با چه ملاکی این انتخاب را کردید . چه از لحاظ سواد چه از لحاظ علمی و چه مدیریتی افراد لایق تر از این سه در بالا وجود دارند .

امیر آصف [جمعه 27 آذر 1394 | 14:31]

اگه قصدم تبلیغات بود یک نفرو معرفی میکردم ولی کسی که چهار سال قبل بهش گفتم دوکارو از تو میخوام یکی کمربندی سنندج بوکان ودیگری مابین سقز وصاحب دوبانده بشه که متاسفانه هیچکدومشونو انجام ندادن اگه جواب میدی میگی شده برو کمربندی در اندازه جاده روستاییه وفاصله صاحب سقز که پیشکش هرروز جان چند نفرو میگیره. مجلس به برنامه ریز احتیاج دارد نه به ....

فواد عبد [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 22:24] پاسخ

میشه بفرمایید چرا نوشته من رو نذاشتید

سعید [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 23:15] پاسخ

مدرک آقای قادرزاده ارشد اجرایی و ضمنا رئیس هیت اتومبیلرانی و موتور سواری استان هم هستش.مسابقه سال گذشته که تیم سقز در کشور اول شد را فک نکنم کسی فراموش کرده باشه پس با مشکلات ورزش و جوانان هم آشنایی داره. هم در اجرا کار کرده و هم در ورزش آنهم هم شهرستانی و هم استانی

هیرش [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 23:42] پاسخ

به نظر بنده تجربه مدیریتی خیلی مهمتر از مدرک میباشد. در ضمن مدرک اقای قادرزاده هم ارشد مدیریت اجرایی میباشد

اهورا [چهارشنبه 25 آذر 1394 | 23:42] پاسخ

باسلام ابه نظر من این سایت نباید وابسته به هیچ کاندیدی باشه وباید کاندیدها رو به صورت واقعی وغیر جانب دارانه معرفی کنه بزرگ نمایی کردن چند نفر یا درست معرفی نکردن کاندید ها برای همچنین سایت پر بیننده ای یک ضعف به حساب میاید

پاسخ مدیریت :
سلام و عرض ادب داریم خدمت شما مخاطب گرامی
به استحضار می رسانیم طرفدار و حامی هیچ نامزدی نمی باشیم و اطلاعات منتشر شده از طریق تبادل نظرهای شما مخاطبین بزرگوار جمع آوری شده و در آینده نیز این مطالب تکمیلتر خواهد شد
همانگونه هم که مشاهده می کنید نظرات بدون هیچ سانسوری منتشر گردیده اند.

کاوه دادخواه [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 01:02] پاسخ

او مردی بود از دیار مردان، از دیار شیردلان؛درست است که سیاست و فریبکاری ضحاک منشانه را نداشت؛درست است که سواد و پشت دوتا شده وزیران ضحاکی را نداشت. اما چون دلش با ایلش بود،جاودانه شد. جمشیدها آفرید و علم ها برپا کرد. اکنون هم تمام شاعران و دکترین ادبیات با نام این بزرگ مرد، متن هایشان را جلا ومعنا میدهند.\"\"\"\" ای مردم سقز وبانه اگر میخواهید همچون شهروندی ایرانی از تمام حقوق ایرانی بودنتان بهرمند شوید به دنبال کاوه داد خواه زمان خود بروید\"\"\"\" فریب سواد ومدارک دانشگاهی را نخورید. قبلاَ استاد دانشگاه هم ،درآن زمان به مجلس فرستادید!؟ قبلاَ پرستارو دکتر ومهندس و رییس دانشگاه را به مجلس فرستادید؟! چی شد؟؟؟ آیا همانند دیگر ایرانی ها از موهبات کامل قانون و دولتهای کریمه برخوردار شده اید؟؟؟ دوباره میگویم فریب مدارک و سواد علمی افراد را نخورید.
این افراد محترم ، با نهایت احترامم به آنها ، بیشتر به درد کلاسهای دانشگاه میخورند تا فرزندانمان را باسواد تربیت کنند. شهر ما به شجاعت و زیرکی فردی که در کلام و رفتار و پندار برخوردار ، محتاج است.... ای مردم سقز وبانه کاوه زمان خود را بیابید.....

امیر حسنی [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 15:37]

جالب است ما در عصری هستیم که همه از تخصص گرایی و شایسته سالاری دم می زنند و شما دقیقا دارید سنت گذشته را در پیش می گیرید . همین شما ها هستید که از حضور افراد نخبه و با سواد در جایگاه های مختلف جلوگیری می کنید. دیگر مردم فریب حرف های شما را نمی خورند زمانه آن رسیده که خانه تکانی کنیم و افراد لایق و با سواد سر کار بیایند ما قبلا کدام دکترای با سواد و معتبر را به مجلس فرستادیم ظاهرا اطلاعاته تان هم ناقص است یا دارید افراد را به غرز تخریب می کنید

مهناز اسدی [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 16:09] پاسخ

من رضومه افراد رو مطالعه کردم . کاملا واضح است که از لحاظ مدرک و درجه علمی دکتر محمد رضایی از همه کانیدا ها سر ترند (با احترام به سایرین) . این رو می تونید از دانشگاه های محل تحصیل بدست بیارید. من در پرسش و پاسخ ایشان در کانال اقای پنهای شرکت کردم . ایشان فردی روستا زاده و از دل اجتماعند که پله پله همه ی پله های ترقی رو پیمودن و درد مردم رو که بی کاری و فقره می دونن و چشیدن و اکثر شعارهاشون در حوزه اقتصادی است چرا که نیاز امروز جامعه ماست . من نقدی که به ایشون داشتم این بود که چرا پست اجرایی تا کنون کمتر داشتن . ولی ایشون پاسخ دادن که در شرکت های معتبری چون (اناهیتا و ...) هم پست اجرایی داشتن و هم مسئول اجرای پروژهای میلیاردی بودن

همشهری46 [پنجشنبه 3 دی 1394 | 02:12]

صحیح این کلمه رزومه است .
موفق باشید

کاوه دادخواه [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 22:43] پاسخ

باسلام به حضور برادر ارجمندم امیر حسنی و دیگر افراد همفکرش. وهمچنین همه خوانندگان. آیا بنده به عنوان یک شهروند سقزی حق اظهار نظر شخصی و همچنین گلایه در مورد تمام کسانی را ندارم که سالهای قبل از اکنونشان در دیگر شهرها و استانهای غیر، بوده اند وحتی سنگ کوچکی از راه مردم شهر سقز وبانه برنداشته اند وحالا که به فکر خدمت به سقز و بانه افتاده اند کنجکاو شده و بپرسم.؟؟؟ این که چرا اکنون بیدار شده اند و میخواهند با این همه تخصص که این بزرگواران با خود به یدک می کشندبه ما خدمت بکنند.؟؟؟
دوست دارم همین عزیزان قبل از شروع تبلیغات تعهد کتبی بدهند ،اگر رای نیاوردند در همین شهر کنار ما سقزی ها و بانه ای ها بمانند و با درد های ما شب وروز کنند آنوقت ما آنها را همشهری خود میدانیم وبه آنها رای میدهیم. بعد از اتمام انتخابات اگر رای نیاوردند دوباره به تهران و اردبیل و سنندج و ... نروند. اگر تخصص دارند و استاد هستند مگر دانشجویان شهر ما لیاقت برخورداری از دانش آنها را ندارند. آری کمی منصفانه قضاوت بکنیم و اجازه این سوال را بدهید که بپرسیم ؟ که:
زبهر خدمت آمده اند این نخبگان ؟ یا زبهر رفعت آمده اند برمابیچارگان!

علی احمدی [شنبه 28 آذر 1394 | 13:04]

جناب دادخواه عزیز
با سلام
بنده هم یک سوال از حضرت عالی دارم. دوستان دیگری که سالهای سال در شهر بوده اند و حتی در مقاطع مختلف هم امکان خدمت برایشان فراهم بوده کدام سنگ کوچک را از راه مردم سقز و بانه برداشته اند؟!!!
دوست عزیز مشکلات سقز و بانه آنقدر بزرگ اند و درد مردم آنقدر شدید که از فرسنگ ها دورتر احساس میشود و نیازی به حضور گذشته در شهر و شرکت در عزل و نصب های خاله زنک بازانه نیست. ما مرد عمل میخواهیم مرد عمل.
با این حرف شما کسی که در خارج کشور از بهترین دانشگاه های آنجا هم مدرک گرفته و خدمت کرده و تجربه اندوخته هم به درد مردم سقز و بانه نمیخورد. آیا این انصاف است؟ والا به نظر من این طرز فکر شما تخریب نخبگان برای باز کردن راه ورود سنت گرایان به کرسی مجلس است آقا دادخواه.
دوست عزیز شما به جای تخریب می توانید محسنات و توانمندی های کاندیدای خود را بزرگنمایی کنید. قطعا حضور مستمر کاندیدا در شهر صرفا نمیتواند معیاری برای ورود به مجلس باشد.
موفق باشید

کاوه دادخواه [پنجشنبه 26 آذر 1394 | 23:09] پاسخ

این کلامم با کاندیداهای محترمی است که تایید شده و به میدان رقابت خواهند آمد.
1- هرچه از تخصص و افتخارات و تقدیرنامه ها را دارید ارزانی خود و خانواده هایتان باد.چراکه نفع آنها فقط به ذینفع میرسد، ومردم این را خوب می فهمند.
2- برنامه های خودتان را برای درد های این مردم ارائه دهید و تعهدی خالصانه بدهید.چون دیگر شما با هر مدرکی که به مجلس بروید،نماینده مردم دو شهر به جمعیت حداقل350هزار نفری هستید.ونباید از خود بیخود شوید،چون دیگر خود نیستید.
3-اگر رای نیاوردیدغم نخورید و نگویید که من در این شهر نمی مانم چون لیاقتم را ندانستندو مرا ارج ننهادند. خوشحال باش چون شماها بیشتر در دل مایید .چون در یک صحنه جوانمردانه که می بازید باز در کنار مردم هستید و این یعنی هنوز قهرمان ماهستید.
4- اگر رای آوردید خوشحال نشوید که بر مسند صندلی بهارستان رفته اید. بلکه فریاد برآریید و از خدا کمک بخواهید، که بار خدایا؛ در این چهار سال سخت یاور من باش، تا بعدها شرمند مردم شهر و کودکان یتیم و زنان بی سرپرست و بینوایان و مستمندان نباشم.آری اگر از آن ترسیدی آنوقت است که به رهای رسیده ای و اگر هم ازاین وظیفه خطیر نترسیدی بدان که چاه مذلت زبهر خود کنده ای.....

فرشته [جمعه 27 آذر 1394 | 13:34] پاسخ

تاکنون از استان کردستان خانم به عنوان نماینده وارد مجلس نشده است البته این شامل اکثر استانهای مرزی و محروم میشود دلیل ان را کم توجهی به قشر خانمها و عدم اعتماد به تواناییهای انان ویا عدم پذیرش انان مخصوصا در روستاها می دانید چرا خانمها رغبتی به کاندید شدن ندارند و در دوران قبل موفقیتی بدست نیاورده اند

امیرحسینی [جمعه 27 آذر 1394 | 21:46] پاسخ

فقط.مهندس.بیگلری.نماینده.دلسوزسقزوبان.بقیه.برن.پشت.خط.برای.شورای.شهر

امید [یکشنبه 29 آذر 1394 | 00:23]

نماینده دل سوز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما لطفا برا بقیه تعین تکلیف نکنید . شما از اسم یکی از دوستان استفاده کردین . کارتون بشدت زشت بود

ارمان [شنبه 28 آذر 1394 | 15:51] پاسخ

سلام خدمت تمام عزیزان. نماینده جدا از مدرک باید شهامت و صداقت داشته .نماینده اگه هزار مدرک هم داشته باشه ولی شجاعت و شهامت نداشته باشه هیچ سودی نداره واسه شهرمون. نماینده نباید به فکر نفع شخصی و اطرافیان باشه. کسی لیاقت نمایندگی دارکه این خصوصیات را دارا باشه پس ما وظیفه داریم همچین اشخا صی را راهی مجلس نماییم605

منصور 32سالمه بیطرف و تا الان هیچ رای ندادم [شنبه 28 آذر 1394 | 16:51] پاسخ

سلام دوستان. بانه و سقزهر کدوم خودشان تنها احتیاج به نماینده مستقل دارن الان بانه 3 تاشهر کوچک داره و سقزهم یه شهر دیگه داره ولی این بزرگتریم ظلم که به این دو شهر میشه . چرا بیجار که به یک سوم سقزمیرسه و نصف شهرستان بانه نمیشه یه نماینده مستقل داره ولی سقز و بانه با هم یه نماینده دارن ؟ چرا قروه با روستای دهگلان یه نماینده مستقل داره ؟ ولی بانه و سقز یه نماینده ؟ چرا مریوان که نصف بانه نمیشه یه نماینده با سرواباد داره ؟ سنندج که خودش تنها 2 نماینده مجلس میخاد چرا با کامیاران و دیواندره 2تا نماینده دارن ؟ ایا این ظلم نیست ؟ حالا بگذریم . امیدوارم هرکی رای میده یه رای خوب بده . قضیه الان انتخاب بد و بدتره . پس به بد رای بدین بهتره . اولان بحث دکترا بودن از چند دانشگاه رو بزارین کنار چون اینا ملاک نماینده خوب و سخنور خوب نمیشه . مطمین باشین هر نماینده ای که برای بار اول وارد مجلس بشه تا بخواد جا بیافته 4 سالش گذشته و به هیچی نمیرسه فقطمثل اقای بیگلری میتونه فامیلاشو در هر دو شهرستان استخدام کنه و به کار دیگه ای نمیرسه که آشکارا میبینیم . بعد اقایونی که نمیدونم 20 یا 30 سال از این دوتا شهر دور بودن و حالا اومدن با شعار مردم رو فریب میدن ایا به نظرشون نمیتونستن ای ن20 یا 30 سال همین شهر یا استان خودشون خدمت میکردن ؟ میتونستن ولی غرورشون بهشون اجازه نمیده برای پست و مقام و ثروت به شهرهای دیگه رفتن . اقایونی که 20یا 30 ساله از این دوتا شهر دور هستن چه میفهمن که درد و مشکل این دو شهرستان چیه ؟ خودتون قضاوت کنید . تابخوان بیان بدونن مشکل مردم چیه 4 سالشون سر رسیده . پس خواهشا مردم سقز و بانه عاقلانه تصمیم بگیرین . الان تنها کسی که اسسمش میان این کاندیداها به چشم میخوره با تجربه و پر نفوذ باشه و 3 دوه نماینده بانه وسقزبوده فقط علی پرتوی است . واقعا به نظر من اگه یکی از این اسامی بتونه درد و مشکل این مردم رو بفهمه تنها ایشونه . خدایی بگم دنبال پست و مقام و دکتراگرفتن خالی نیست . یه زمان بود ولی الان نیست . من نمیخوام طرفداری کنم ولی تا جایی که بنده پسر اقای پرتوی رو میشناسم شاگرد یه مغازه است تو پاساژای بانه . ایا با این نفوذی که ایشان بیشتر از همه دارن نمیتونست پسرشرو تو یه ارگان دولتی استخدام کنه ؟ تازه فرماندار سردشت هم بوده . خلاصه هر کاری کرده تا الان تو این شهرهای دور وبر بوده . مهم تجربه کاریه که فقط ایشون دارن و دیگه بعد3 دوره نمایندگی مجلس فکر نکنم دنبال ثروت و جایگاه باشه . بعد 3 دوره نمایندگی مجلس ایا نمیتونست دیگه همون تهران بهترین زنگی بکنه؟ در حالی که بعد دوره نمایندگیش به خانه خودش در بانه برگشت .در حالی کهاقای فخرالدین حیدری نماینده دو دوره مجلس که بانه ای هست تازه میخاد ادامه دانشگاه و به پست و مقامش برسه و اصلا بعد نمایندگیش به بانه برنگشته و در تهران و سنندج زندگی میکنه . دیگه تصمیم با خودتون .با تشکر

کاوه دادخواه [یکشنبه 29 آذر 1394 | 16:06]

سلام برادر خوبم.
ببخشید که مگویم نوع برداشت شما از نمایندگی و کارش کاملا اشتباه است. اتفاقا نماینده خوب کسی است که در همان آغاز، کارش، جای دستاش، و افکار عملکردش نمایان باشه . اگر در مدت 4 سال نتونست کاری کند همان بهتر که آن 4 سال را ضرر کنیم و چون ابلهان بار دیگر اگر چیزی دستمان را سوزاند دوباره به دست نگیریم. باتشکر "کاوه دادخواه(آهنگر)"

کاوه دادخواه [شنبه 28 آذر 1394 | 18:42] پاسخ

به نام حدا
وباسلام به خدمت همشهری ارجمندم علی احمدی و همفکرانش.
عزیز من شما از سخنان من بد قضاوت کردی. قصد من تخریب نیست چون شکر خدا مخاطب سخنانم را نام نبرده ام ،و همچنین اکثر افراد متقاضی کاندیدا شدن دارای مدرک و تخصص دانشگاهی هستند. در بحث نمایندگی نباید فراموش کرد که مشکل کارشناسی در یک اداره یا مشکل تدریس یک رشته در دانشگاه نیست که ما باید حتما در آن رشته و نیازش، فردی باتخصص بالا انتخاب کنیم . بحث نمایندگی یعنی صحبت در مورد همه دردها و صحبت در همه کارشناسی های لازمه مردم! پس با این هدف داشتن یک نوع مدرک تخصصی نمی تواند همه مشکلات و درد های اجتماع را پوشش دهد. همانگونه اگر فردی با درد کمر پیش پزشک متخصص حلق وبینی برود برای وی نمی تواند کاری انجان دهد ولی اگر همین بیمار که هیچ ، بیماران دیگری با انواع بیماریهای متفاوت پیش پزشک عمومی بروند او میتواند برای همه آنها با توجه به نوع بیماری و ضرورت اقدام و کمکی انجام دهد.این نکته به خوبی حائز اهمیت است که مشکل شهر ما در یک نوع درد ، مثلاً عقب ماندگی در "صنعت ومعدن" نیست . شهر سقز و بانه لیستی بلند بالا از آلام را دارد .که برای اینکار به فردی با تجربه و دارای سابقه مدیریت البته ؛ صالح و عادل و امین و صادق و متعهد به وفای عهد باشد نیاز است. که امیدوارم با شناخت کافی بتوانیم فرد مورد نظر ومناسب را انتخاب کنیم و اورا در امر خطیرش یاری دهیم. همچنین وظایف نمایندگی براستی چند سالیست بدلیل نوع درخواست جامعه و نوع نگرش کاندیداها به فراموشی سپرده شده که اکثریت مردم آنها را مسئول اجرایی در همه ارگانها و ادارات میدانند که این نوع تفکر غلط باید اصلاح شود و
با شناخت به وظایف و اختیارات نماینده در مورد شعارهایشان قضاوت کنیم و فریب شعارهای خوش آب و رنگ را که فقط به درد بوم نقاشی ها می خورد ، را نخوریم.

امید [یکشنبه 29 آذر 1394 | 11:40]

باعث تاسفه که شما از سخنانن ایشون فقط اینو درک کردید. اتفاقا مشکل ما دقیقا مشکل اقتصادیه و راه حلشم جذب سرمایه گذار از همین طریقه . شما کلا فقط شعار میدین . فرد متعهد ، عادل و امین و ... اینا همه شعارن شما بگو برای حل مشکل جامعه راهکار نماینده تون چیه. امید وارم از شعار بپرهیزیم سعی کنیم برا حل همین درد هایی که خودتون گفتید راهکار بدیم.

احمد [یکشنبه 29 آذر 1394 | 13:00]

ایشون این سه دوره ای که نماینده بودن چیکار کردن ؟

علی احمدی [یکشنبه 29 آذر 1394 | 14:53]

با سلام به آقای دادخواه
من کاملا حرف های شما رو قبول دارم و واقفم که ما و مردم ما چه آلام و دردهایی داریم و همه هم میدانند که با یک تخصص نمیشود تمام این مشکلات را حل کرد. سخن من این است که ما تا حالا کدام متخصص را حتی فقط در یک زمینه به مجلس فرستاده ایم که حداقل در زمینه تخصص خودش به مردم خدمت کند و منشا خدماتی برای عامه مردم باشد؟
بحث این است که دوستانی که مجلس رفتند و یا کسانی که شما میخواهید بفرستید مجلس، حتی در یک زمینه خاص هم تخصص نداشتند و یا ندارند که ما دلمون به آن خوش باشد.
ما به غیز از دیپلم و لیسانس و یا فوق لیسانس دانشگاه آزاد کیارو به مجلس فرستادیم و آیا اینها توانسته اند در یک زمینه خاص منشا خدمات پایدار باشند؟
هر چند مطمینم که حضرت عالی هم قبول دارید که فردی با همه تخصص ها به صورت یک جا در هیچ کجای دنیا یافت نمیشود که ایشون را نماینده سقز و بانه کنیم ولی حداقل میتونیم فردی را نماینده کنیم که در یک زمینه که متناسب با ظرفیت های سقز و بانه است نماینده کنیم و ازش انتظار داشته باشیم. به عنوان مثال همین صنعت و معدنی که شما اشاره کردین اگر در آن درست برنامه ریزی و سرمایه گذاری شود میتواند نیمی از مشکلات بیکاری این دو شهر را کم کند در حالی که در 9 دوره نمایندگی قبلی یک گام هم در زمینه رفع بیکاری جوانان مظلوم این دو شهر برداشته نشده است.
دوست عزیز شما که میفرمایید الان همه مدرک دارند درسته ولی بایستی یه تحقیق هم بکنید که ببینید کجا و چطوری مدرک گرفته اند؟ آیا مدرک گرفتن از یک دانشگاه آزاد که بدون کنکور وارد شده و در شرایطی که پایان نامه اش را هم کسی دیگر انجام داده، مدرک است؟
دوست عزیز من نمیخوام از محسنات و برتری های آنچنانی مدرک بگم فقط میخوام اشاره کنم نماینده ای که مدرک معتبر از دانشگاه معتبر داشته باشد در برابر نمایندگان دیگر از موضع قدرت ظاهر می شود (مثل دکتر عثمانی نماینده بوکان). یا حداقلش اینه که وقتی رفت مجلس دیگر دنبال مدرک گرفتن و پارتی پیدا کردن برای پذیرش در دوره دکتری و امتیاز دادن به خاطر گیر ندادن به نحوه پذیرشش در دوره دکتری نخواهد بود و به جای آن به گرفتن حقوق موکلینش آن هم از موضع بالا می پردازد.
قضاوت را به عموم واگذار میکنم و برای شما و همفکرانتان آرزوی توفیق دارم.
با تشکر

علی رضا [یکشنبه 29 آذر 1394 | 21:07]

بازگشت به انتخاب علی ... یعنی تکرار اشتباهات گذشته

کامیار [یکشنبه 29 آذر 1394 | 00:33] پاسخ

طرفداران مهندس بیگلری کلا این صفحه رو گرفتن اونم با چن نفر . شما بهتر بجا اینکه بگید دیگران برن پشت خط برید داخل جامعه ببینید مردم از دست نماینده اتون راضی؟ . شما دوتا از کاری مثبت ایشون رو تو این چهار سال بیان کنید؟

زاهد [یکشنبه 29 آذر 1394 | 11:51] پاسخ

با تمام احترام برای مهندس بیگلری :
انتقادات وارده به ایشون :
1- ایشون از بعد شخصی به نظرم سواد و برند لازم برای نماینده مجلس رو ندارن
2- ایشون از بعد اجرایی موفقیتی نداشتن به طور مسال پروژه های نیمه کاره زمان اقای حیدری هنوز نیمه کاره هستن(بیمارستان سقز- فرودگاه سقز)
3- من تا حلا تو این چهار سال از ایشون یک مصاحبه و یا اظهار نظر در رسانه ملی ندیدم
4- جهت گیری سیاسی ایشون کاملا غیر مشخص بوده و تضاد رو در سیاست ایشون میشه دید
5- ایشون کماکان سیاست قبیله گری و طایفه گری رو در پیش گرفتن و اطرافشون پر شده از فامیلاشون . البته نکته مهم اینه ایشون سعی نمی کنن با دیگر افراد با سواد که تعداشون در چند ساله اخیر بسار زیاد شده مشارکت کنن. به نظرم راه پیشرفت اقتصادی استفاده از این طیف با سواد در استان ه که در چند سال اخیر زیاد شدن.

ارمان [یکشنبه 29 آذر 1394 | 12:53] پاسخ

شخصی که به عنواان نماینده 4 سال در راس کار میباشد اگرواقعا کارش را به درستی انجام داده باشد نیازی به تبلیغا ندارد پس از طرفداران اقای بیگلری خواهشمندیم دیگران را تخریب نفرمایید چون با این کارها بیشتر از قبل چهره کاندیدای خد را نزد مردم زشت تر نفرمایید

کاوه دادخواه [یکشنبه 29 آذر 1394 | 15:52] پاسخ

خبر داغ داغ :
\" منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان در مجلس تصویب نشد \"گولان سقز.
خسته نباشی آقای بیگلری. دست مریزاد. دوست دارم ببینم مردم سقز و بانه به چه امیدی به شما رای بدهند. مگر شما آنجا نبودی؟ پس چه گونه از حق مردم حوزه ات طرفداری کردی؟ که اینگونه امیدشان را به نامیدی کشاندی؟

هادی .ش [یکشنبه 29 آذر 1394 | 16:57] پاسخ

سلام ،همه ی ما تا حدی شناخت لازمه رو از این دوستان کاندید داریم و چه بهتر با همین علم و اگاهی به شناختمون دست به انتخاب بزنیم، من با تمام احترامی که برای همه ی دوستان قائل هستم فقط دکتر ارسطو یاری رو برای این دوره انتخاب میکنم و پیشنهادم نیز این است به فلان سایت یا فلان عنوان متکی نباشید چون بیشتر از همه تخصص و تجربه ای مدیرتی در سطح ملی لازمه و پیشنهادم اینه اگه دوستان متمایلند بیایند و در مذاکرات چند جانبه شرکت کنند تا مشخص بشه کی حرفی برای گفتن داره و قضاوت رو نیز به مردم بسپاریم. ممنون

علی احمدی [سه شنبه 1 دی 1394 | 13:25]

ضمن احترام به نظر حضرت عالی
بنده معتقدم که علم اسامی شهرها و روستاها نمیتواند مشکلات عظیم شهرستان های سقز و بانه را حل کند. جغرافیادانان همگی محترمند و در جای مناسب با رشته خودشان در حد توان می توانند تاثیرگذار باشند اما مسایل مدیریتی، اشتغال، توسعه و موارد مربوط به مشکلات مردم ارتباط خاصی با جغرافیا ندارد. بهتره ما جایگاه خودمون را فراموش نکنیم و از پیکان کار پرادو را نکشیم.
با این حال، ارزوی موفقیت برای شما و کاندیدای مورد حمایت حضرت عالی دارم.

دوست [یکشنبه 29 آذر 1394 | 19:41] پاسخ

با سلام خدمت همه دوستان
جناب اقای کاوه دادخواه عزیز از سخنانتان مشخص است بسیار مسن، و البته احیانا ارزوی دانشکاه رفتن را سالها به دوش کشده و به ان نرسیده اید
چون از طرز صحبت کردنتان مشخص است نه درد جوانان مارا میشناسید و نه نه با مدرک و انواع راههای گرفتن ان آشنا هستید نمی توانید انها را از هم سوا و یرایشان ارزش گزاری کنید.
در ضمن شما حتی نمی دانید که یک متخصص گوش حلق و بینی قبل از اینکه تخصصش را بگیرد یک پزشک عمومی بوده و هست و متاسفانه انقدر کورکورانه و متعصبانه به دنبال تخریب نخبگان ما و بر کرسی نشاندن دوستانتان هستید که حتی برای صحبتهایتان سعی نمیکنید مثالی درست و حسابی و با مرجع بیاورید
انشاله این بار مردم ما یک جوان نخبه از جنس مردم ما که با دردهایمان اشنا باشد و تخصصی واقعی برای رفع بیکاریمان داشته باشد (دکتر محمد رضایی اهل روستای تومار قامیش سقز)بر کرسی بهارستان نشسته و درد دل ما را با قدرت به ان بالایی ها برساند

دوست [یکشنبه 29 آذر 1394 | 19:49] پاسخ

در ضمن دوستان شما میدانید و یا اگر نمی دانستید از مردم کل منطقه فیض اله بیگی سقز بپرسید که دکتر رضایی در زمستانی مدرک دکتری تخصصی اش را از بهترین دانشگاه ایران گرفت و مدیر دپارتمان شرکت فولاد آناهیتا بود که تابستان گذشته اش مانند همه سالهای پیش برای اینکه پدرش(که در روستا برادر و البته پسر دیگری در خانه ندارد)تنها دست نماند و احساس تنهایی در امور کشاورزیش نکند، دوش به دوش پدر مشغول شخم زدن و درو کردن گندم برای پدرش بود!
به نظر من و همه اهالی این منطقه این رفتار ایشان نشان از اوج برجستگی روحی ایشان و ابا نداشتن از هر کاری به خاطر فضایل انسانی بوده و هست و همه ما با تمام قدرت از ایشان به خاطر شناخت سالمی که 32 سال است از ایشان داریم حتما پشتشان خواهیم ایستاد

نناشناس [یکشنبه 29 آذر 1394 | 22:27] پاسخ

هیچکدامشان چنگی به دل نمیزنن

حسینی [دوشنبه 30 آذر 1394 | 12:43] پاسخ

ارزوی موفقیت برای همه کاندید ها ولی من رضا شاکری را خیلی قبول دارم

نگین [دوشنبه 30 آذر 1394 | 15:11] پاسخ

چرا خانومام ثبت نام نمی کنن. منم برا همه ارزوی موفقیت می کنم . من از بین کانیدی های الان طرفدار دکتر محمد رضایی هستم .

کاوه دادخواه [دوشنبه 30 آذر 1394 | 23:37] پاسخ

قطعا کسی که مردم شریف سقز وبانه انخاب کنند شایسته است. چون من به فهم و شعور سیاسی و بینش مردم با فرهنگ و ادب دوست سقز آشنایی و اعتماد کامل دارم.چرا که سالهاست با همه ناملایمات توانسته اند از فرهنگ غنی و ریشه دار ملت خویش پاسداری کننند و در میان همه شهرهای کردنشین این دو شهر را با مردمان و جوانانی غیور و وطن پرست میشناسند. این دو شهر در زمان حکومت منحوس پهلوی نیز با رشادت و دلاوری مردانگی خود را دربرابر چشمان ترسناک یاغیان و افسران سرسپرده به روسها و انگلیسی ها به نمایش گذاشتند. هیچ گاه تاریخ این سرزمین نام سربدارانش را از مناطق و جای جای این دوشهر را با نام بزرگانش از یاد نخوئاهد برد. تاریخ هیچ وقت نام ورزشکاران غیرتمند و دلاور و عالمان و شاعران و نویسندگانش را از یاد نخواهد برد.آری تاریخ سقز و نیاکانش آنقدر پر بها و ارزشمند است که طمّاعان و دوستداران عتیقه و ممالک زر اندوز دنیای غرب و صهوینیست را به سوی دزدیدن و یا بدست آوردن آثار باستانیش سوق داده و اکنون تزئین کننده گالری و مجموعه های آثار موزه ای و تاریخی در آن سرزمینها شده است. هرچند این حوادث خود نشانی از ظلم بزرگ به این سرزمین و مردمانش است. ولی باز شهامت و بزرگی این مردم هر روز در نقاطی از این نژاد اهورایی و پاک حادثه ای بزرگ می آفرینند که زنانشان امروز الگوی زنان عالم شده و به نام آنها فرزندانشان را نام گذاری می کنند.
آ ری مطمئنم که در میان این بزرگان ، بزرگی با شجاعت وهیمنه خاص خواهد آمد و باری دیگر نام پایتخت کهن این سرزمین را زنده خواهد کرد . اورا بشناسیم و یاورش باشیم و به او "رای "بدهیم تا بتوانیم به اخقاق حقوق خویش نایل شویم.

علی احمدی [سه شنبه 1 دی 1394 | 13:18]

با سلام خدمت جناب دادخواه عزیز
برخلاف اظهار نظرهای قبلیت، این اظهار نظرت شایسته تقدیر است و برخاسته از دل عامه مردم.
موفق باشید

شهروند [سه شنبه 1 دی 1394 | 08:23] پاسخ

خیلی تو این لیست نیستند بالاخص کاندیداهای شهر بانه

بهروز [سه شنبه 1 دی 1394 | 17:50] پاسخ

دکتر محمد رضائی استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان، عضو بنیاد ملی نخبگان ایزان، مدیر دپارتمان معدن شرکت فولاد آناهیتا، عضو استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان، مخترع سیستم هوشمند انفجار معادن روباز، پژوهشگر برتر استان کردستان در سال 1390، دارای 13 مقاله آی.اس.آی و داور چندین ژورنال معتبر خارجی (آی.اس.آی) می باشد.بیایید این بار کسی را از میان خود به بهارستان بفرستیم.واقعا دیگر زمان این به پایان رسده است که افرادی را به بهارستان بفرستیم که از علی اباد کتول یا نا کجا اباد مدرک تحصیلیشونو که ویترین تخصص یک فرد است گرفته باشند.

کاوه دادخواه [سه شنبه 1 دی 1394 | 23:31] پاسخ

بسم الله الرحمن الرحیم
باتشکر از همه عزیزانی که به هر نحو ومنظوری نوشته های و نظراتم را مطالعه نموده و بر آن نقد و یا نظر ویامخالفت خویش را نوشتند.و با تشکر از مدیر مسئول گولان که دلسوزانه وبی طرف همه نظرات را بدون سانسور پخش میکند. هم اکنون ساکنان شهر سقز و بانه و روستاهایشان در راه ورود به برهه ای خاص هستند. که می طلبد همه ما عزیزان به صورتی مسئولانه و با نگاهی به پیشرفت جمعی اجتماع خویش در شهرستانهای سقز وبانه و شهرهای زیر پوشش آن در موضوع انتخاب فردی شایسته قدم بگذاریم. آری آنچه مسلم است که با ید از شکست ها عبرت بگیریم و از موفقیت ها الگو.
متاسفانه بیشتر نقد وبررسی ما از نمایندگان به سویی است که بانگاهی مغرضانه همه تلاشهای آن عزیزان را در طول این 36 سال به زیر سوال برده و پرده ای با رنگ سیاه برآن می پوشانیم و به عزای انتخاب خود در 9 دوره خویش می نشینیم. آری قبول دارم که این عزیزان می توانستند بیشتر ازین برای حوزه خویش تلاش کنندو ولی نباید از نظر دور داشت که آن طرف سکه را باید نیز نگریست. آری باوجود یک قانون اساسی و نظامی حاکم ، ولی ناهمگونی دراجرا ی بسیاری از مراحل قانون اساسی در جای جای این سرزمین پهناور و باستعداد دیده میشود.واین تقصیر، خود عیبی بزرگ بر مسئولان اجرایی منطقه و خاصتاً عوامل دولتی و نهاد ریاست جمهوری است که در طول این سالها نتوانسته اند براین شکست و نقصان خویش فائق آیند. آری این نوع ناکار آمدی در دولتهای قبل و حاضر را باید سرچشمه بوجود آمدن ضعف اقتصادی و عدم توسعه در همه زمینه های سیاسی و اجتماعی وفرهنگی کشور دانست . که این خود بزرگترین پتک بر ساقه ی تنومند شجره اسلامیمان است. واین خیانت بزرگ بر گردن مسئولان دولتی از مناطق شهری تا استانی و کشوری را شامل میشود. وباید جواب خون آن شهیدانی که برای آرمانهای انقلاب و استقلال و آزادی خون خود را فدا کردند بدهند.همه آنهایی که کرسی های دولتی را موقعیتی برای پرکردن جیبهای خود و اطرافیان و یا احزابشان می دیدند اکنون باید شاهد ثمره این ناکار آمدی خود و یا کاستی شان دراقتصاد ضعیف و ناکار آمد کشور خود باشند.که با آن همه سرمایه ملی و معادن و نفت وگاز و نیروی انسانی جوان و ایثار گر اکنون باید روبروز شاهد ورشکستگی کارخانه ها و کارگاههای بزرگ و کوچک خویش و افزایش سیل آسای بیکاران صاحب خانواده به گروه های میلیونی جوانان تحصیل کرده بیکار باشیم. ظلم بزرگی است اگر تقصیر را فقط برگردن نمایندگان ببینیم. چون آنچه در طول این دوره ها بر ما مشخص شده است هر بار با برچسبی ناعادلانه آمده ایم به جای اینکه مسئله را حل کنیم صورت مسئله را پاک نموده ایم و خطای عمومی چندین مسئول و سازمان را بر پیشانی نماینده ای چسبانده و با شروع شعاری خوش آب و رنگ و جدید ، همه زشتی هارا به وی وگذشته نسبت داده ، و امید واهی دیگری در دل مردم مناطق محروم به وجود آورده ایم. وین روند سیاست خود باعث دلزدگی مردم و افزایش بی اعتمادی و عدم توانایی در شناخت فرد اصلح میشود.
آری لازم است همه مسئولین از خواب غفلت بیدار شده و این چند روز نشستن بر کرسی مقام و منسب موقعیتی برای آخرت خود بدانند نه موقعیتی برای جیبهایشان! چون این جیبها روزی سوراخ میشوند و همه آنچه را در آن جایی داده اید بر زمین خواهد ریخت وآنوقت حتی نمی توانید آبروی رفته خود را در جیبهایتان جمع کنید و چون رحیمی ها و کرباسچی ها و زنجانی ها و همه آن عزیزان آبرو بر باد رفته نشوید. آری چون مطهری و بهشتی و باهنر رجایی باشید تا نامتان بر صفحه تقویم اذهان تاریخ ماندگار شود. به فکر روزی باشید که در جایگاه محاسبه، عملکردهایتان را محاسبه میکنند.

حمزه [جمعه 4 دی 1394 | 15:20] پاسخ

هیچ کدام از افراد بالا در پست هایی که بوده اند نتوانسته اند واقعا برای مردم بانه و سقز کاری کنند بخدا با این افراد که همشون دنبال منافع شخصیشون هستند بانه و سقز به هیچ جا نخواهند رسید.

حمزه [جمعه 4 دی 1394 | 15:23] پاسخ

چرا تا نردیک انتخابات نشه نماینده ها همشون گم هستند و برای مردم کاری نمی کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حمزه [جمعه 4 دی 1394 | 15:30] پاسخ

بنظرم این افرادی که در بالا اسم بردین اگر واقعا هدفشان خدمت به مردم شهرهای بانه و سقز است چرا تو همین پست هایی که الان دارن این خدمات را ارائه نکردن.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تاکی میخواید بخاطر منافعتون سر مردم محروم و بی بضاعت این دو شهر کلاه بذارید.

آزاد [شنبه 5 دی 1394 | 09:44] پاسخ

باسلام خدمت دوستان عزيز.ميدانم تمام دغدغه وناراحتيهاي شما بخاطر شهروديارتان است ازشما خوبان تقاضامندم درجهت هرچه بهترشناساندن كانديداها صحبت كنيدنه تخريب شخصيتي چون واقعادل وجرات ميخواهدكسيكه واردجريان انتخابات ميشود.ولي بايداينودرنظرگرفت آيادرطول اين سالهانمايندگان وكيل الرعايابودندياوكيل الرفقا.......!!!!!

شاره کم سقز [شنبه 5 دی 1394 | 19:57] پاسخ

سلام خدمت همه. خواستم عارض بشم که این وبلاگ ها و وبسایت ها درست شدن که به بعضی جوانهای بی تجربه که وارد این عرصه میشوند روحیه بدید.چرا که اگر ببینید می خواهند مثلاً بی طرف باشند ولی کامل از بعضی افراد حمایت میکنند.
از بنده به همه شما جوانان و همشهریان عزیزم در سقز نصیحت که این دوره دوره با تجربه ها هست شما نوشتید فخرالدین حیدری کارشناس پرستاری و علی پرتوی نماینده سابق. عزیزان پرتوی از مهمترین مهره ها و با تجربه ترین افراد است و همچنین فخرالدین حیدری یکی از گزینه های اصلی و مقتدر و با تجربه است که دکترای مدیریت دارد پس این افراد رو دست کم نگیرید. مطمئن باشید اگر پرتوی بخاطر حیدری کنار بکشد شک نداشته باشید این دوره رای میاورد. پس با چشم باز آنالیز کنید. واقعاً حیف است شما جوانان جو گیر باید.

ميثم بانه [شنبه 5 دی 1394 | 20:15] پاسخ

فقط محمد علي پرتوي

حمید [دوشنبه 7 دی 1394 | 17:07]

ما جوانان هم حق رای داریم . شما سعی نکنید تخیلات ذهنی خود رو به دیگران القا کنید . اگه این دو عزیزی که گفتید کارنامه خوبی داشتند حتما رای میارن اما این دوستان که سر جمع چهر پنج دور نماینده بودن برای سقز و بانه چیکار کردن . از نظر سواد این دو عزیز بسیار هم در مزیقه هستن اینا بعد اینکه نماینده شدن از دانشگاه های ... دکترا گرفتن که البته هنوز نگرفتن. مردم دیگه به هوای تازه و نماینده های نخبه و جوان های با سوادنیاز دارن و گول شعار های تکرای این عزیزان رو نمی خورن

علی رضا [دوشنبه 7 دی 1394 | 17:21] پاسخ

با عرض سلام
طرف حرفم با افراد سنت گرا و طرفداران اقای پرتوی و فخردین الدین حیدری است.
شما ها که انقد از این دوستان حمایت می کنید چرا از حضور افراد نخبه و با سواد وهم دارید . بزارید مردم انتخاب های زیادی داشته باشن . این مردمن که تصمیم می گیرن به این افراد سنتی رای بدن یا نه به دنبال تغیر باشن. هر کسی که به خودش جرات داده و کاندید شده جای احترامه . و تصمیم گیران اصلی مردم هست. در ضمن جوانان جو گیر نیستند ما به دنبال ارمان هستیم، به دنبال تغیر برای ساختن کردستانی اباد . من از حضور افراد با سواد و نخبه خوشحالم و دوس دارم این جوانانان وارد عرسه سیاسی کشور بشن. شماهایی که تاب این رو ندارید بجای نقد این افراد از کارهایی که این عزیزان در طی نمایندگیشون انجام دادن بگید . اقای حیدری و پرتوی چه کاری برای ما انجام دادن بیمارستان و فردوگاه سقز در دوران اقای حیدری کلید خورد و هنوزم نمی کاره هستن

طرفدار مهندس بیگلری [چهارشنبه 9 دی 1394 | 15:08] پاسخ

برنده قطعی انتخابات دوره دهم مهندس بیگلری هست حتی اگر به دوره دوم هم بکشه انتخابات چون واقعا دردل مردم جای دارد و برای بانه هم بیشتر کارکرده تاسقز

شهروند سقزی [پنجشنبه 10 دی 1394 | 00:20] پاسخ

با عرض سلام وادب
دوستان من نمیخوام نظر بدم کی خوبه یا کی بد. چون فقط پروردگار عالمیان است که از نیت و ذات انسان ها خبر دار است. اگر واقعا گله ای هم از کسی داریم همیشه یاد بگیریم که ابتدا خصوصیات خوب آن انسان و بعد خصوصیات بدش را مطرح کنیم. انسانی که به نظر ما بد باشد شاید نزد پروردگار مقام والایی داشته باشد. بگذریم. چیزی رو لازم دونستم که عرض کنم. من جز آن قبیل از انسانهایی هستم که خوابهای صادقه میبینم. و هر خوابی را که دیده باشم غیر ممکن بوده که خلاف آن خواب را در دنیای مادی ببینم. خوابی که دیدم این بود که محسن بیگلری خوشبختانه یا متاسفانه برنده ی میدان شده بود. پس دیگه با هم بحث و مجادله نکنید. من شیخ نیستم اما خواب صادقه میبینم.خدا شاهده برای داعش هم یک ماه قبل از حمله اش خواب دیدم .و متاسفانه عین واقعیت دراومد. این بحث ها شاید به نظرتون مسخره باشه اما بخدا عین واقعیته. پس دیگه زیاد کاندیداهارو تخریب نکنید.تخریب کردن همدیگر در شان انسان که خدا به اسم اشرف مخلوقات ازش نامبرده نیست.

علی [شنبه 12 دی 1394 | 11:54]

دوست عزیز در قرن 21 و هزاره سوم دیگر تخیلات ذهنی و خرافات جایگاهی ندارد.
متاسفانه دوستان به جای عملکرد صادقانه و فعالیت در مجلس شان و منزلت خود را پایین آورده و تا این حد ذلیل شده اند که دست به دامن خرافات و ... شده اند.
عزیز من مردم ما با این تفکرات و خرافات گول نمیخورند و دیگر آزموده را نمی آزمایند.

پناهی [شنبه 12 دی 1394 | 20:19] پاسخ

همشهریان محترم خواهشن در انتخاب رای خودت تحقیق کنیدچه کسی رانتخاب می کنید

امیرحسینی.سقز [یکشنبه 13 دی 1394 | 18:50] پاسخ

باسلام حضورمردم شهرستانهای سقزوبانه نماینده های دوران گذشته هیچ کاری نکردندبرای سقزوبانه تنها کسی که کارکرده مهندس بیگلری بوده این دوره هم برنده انتخابات است

ناشناس [دوشنبه 14 دی 1394 | 02:29] پاسخ

امیدوارم کسی که حقشه و لیاقت داره انتخاب بشه. نه هرادم تازه به دوران رسیده ای

رضا [چهارشنبه 16 دی 1394 | 00:12] پاسخ

فقط دکتر محمد رضائی . فردی نخبه و با سواد که برای گشودن دری جدید در نمایندگی سقز و بانه می اید. دوستان لطفا این فرد رو با گذشته اش ببینید و خودتون قضاوت کنید. امید به اینده ی سقز و بانه با دکتر محمد رضائی

کاوه احمدی [شنبه 19 دی 1394 | 12:32] پاسخ

جناب اقای دکتر محمد رضایی ورود شما را به عرصه رقابت مجلس تبریک می گوییم .واز همه مردم فهیم سقز وبانه تقاضا دارم به ایشان رای دهند چون شایسته این جایگاه هست .

کاوه [شنبه 19 دی 1394 | 12:36] پاسخ

با انتخاب دکتر محمد رضایی به اینده امیدوار شویم.

دانشجو [چهارشنبه 23 دی 1394 | 01:09] پاسخ

باسلام.به نظر بنده آقای بیگلری تنها راه چاره ماست،ایشان درطول این دوره واقعا کارهای زیادی را درحیطه کاری خود برای شهرستان های بانه وسقز انجام داده اند.ازجمله راه اندازی 7رشته کارشناسی ارشد دردانشگاه آزادسقز.

علی [پنجشنبه 24 دی 1394 | 00:03]

چه معضل بزرگی رو حل کردند !!!!!!!!!! بابا انقد تو این شهر مشکل هست . ایشون فقط دارن یار جمع می کنن برا این انتخابات هیچ کاریم برا مردم نکردن

ناشناس [پنجشنبه 24 دی 1394 | 02:40]

والا منم با نظر شما موافقم .ایشون انسان بسیار بزرگواری هستند.

Mohsenq [یکشنبه 25 بهمن 1394 | 02:53]

بنظر من هیچ کاری واسمون نکرده این از بیمارستانمون این از فرودگاه همون ........بیخیال بجای ۷رشته دانشگاهی به فکر جونا بود خیلی بهتربود که جونااز بیکاری برن ارشد هم بخونن

عبدالرحمن بانه [پنجشنبه 24 دی 1394 | 00:24] پاسخ

به نظر بنده ما باید تعصبات منطقه ای ویا شهری را نادیده بگیریم واین پست ومسند مهم را به کسانی بدهیم که لیاقتش را دارند زیرا رای ما شخصیت ما وبر آینده شهر ومنطقه وفرزندانمان تاثیر گذار خواهد بود.

عبدالرحمن بانه [پنجشنبه 24 دی 1394 | 00:25] پاسخ

به نظر بنده ما باید تعصبات منطقه ای ویا شهری را نادیده بگیریم واین پست ومسند مهم را به کسانی بدهیم که لیاقتش را دارند زیرا رای ما شخصیت ما وبر آینده شهر ومنطقه وفرزندانمان تاثیر گذار خواهد بود.

پویا [پنجشنبه 24 دی 1394 | 02:28] پاسخ

ببخشید شما از نماینده ها چه انتظاری دارید. هر کدوم از شما که به مهندس بیگلری توهین میکنید ببینم شما نماینده بودید چکار میکردید. نماینده که سکان دار مملکت نیست. بعدشم چرا ما فقط باید نقاط ضعف آدم هارو ببینیم. یعنی این بنده ی خدا در این چهار سال هیچ کاری نکرده؟ پس حق مرزی معلمان سقز وبانه رو کی پیگیرش شد. وخیلی از کارای دیگه. ضمنا اگه هر انسانی مورد قبول صددرصد مردم باشه که اصلا انسان نیست اون فرشته ست.

علی رضا [دوشنبه 28 دی 1394 | 22:57]

انتضار داریم قبیله گری نکنن. انتضار داریم جهت گیری سیاسی درستی داشته باشن . انتضار داریم برجام رو رد نکنن . انتضار داریم بعد رد برجام برای عوام فریبی با ظرف عکس یادگاری نندازن. انتضار داریم ابروی سقز و بانه رو در روز نامه اعتماد چاپ 94/10/28 نبرن. و ..........
این انتظار زیادیه؟

حمید بهادری [پنجشنبه 24 دی 1394 | 02:33] پاسخ

سلام خدمت دوستان بزرگوار . من اعتقادم اینه هر نماینده ای که با رای مردم انتخاب میشه به رای همشهریانش خیانت نخواهد کرد. امیدوارم هر کی لیاقت داره در عرصه ی میدان قبول بشه.

شهروند [سه شنبه 29 دی 1394 | 21:22] پاسخ

سلام خدمت دوستان بزرگروار نماینده مجلس باید کسی باشددلسوزوخداترس نباید پارتی بازی واشنابازی مثلا فامیلش وبذاره فنی حرفه ای بامدرک ... خدمت سربازی اونجاباشه واموزش بده

رفعت [یکشنبه 4 بهمن 1394 | 08:04] پاسخ

سلام دوستان و همشهریان،
برای اثرگذاری بیشتر و حفظ محیط زیست
شیوه تبلیغات موبایلی جدید را به کاندیدهای محترم پیشنهاد می‌کنم:
kandeeda.ir
با ارادات

علی [دوشنبه 5 بهمن 1394 | 01:01] پاسخ

سلام خدمت همراهان گرامی،بنده تقریبا با بیشتر کاندیداها آشنایی دارم (سوابقشونو نگاه کردم) کامنت های دوستان گرامی رو هم خوندم، احساس کردم دوستان با تعصب دارن در مورد کاندیدای مورد علاقشون حرف میزنن
اگه بخوام نتیجه تحقیقاتی که از کاندیداها کردمو بگم(همه دوستان رزومه خوب و عالیی دارن) ولی مهندس پیمان اسراری در ده سال گذشته کمک شایانی به رونق اقتصادی استان کردن،مخصوصا زمانی که به عنوان رییس سازمان صنعت معدن تجارت بودن،اینارو از رو تعصب نمیگم
اگه واقعا دوست دارید شهرتون پیشرفت کنه باید کسی بره مجلس که توانایی انتقال مشکلات و گرفتن حقتونو داشته باشه
فقط کافیه یه ذره تحقیق کنید
با تشکر

همشهری سقزی [سه شنبه 6 بهمن 1394 | 00:54] پاسخ

فکر نکنم هیچکدام از نمایندگان بتونن واسه شهرمون کاری کنن

کوردستانکم [شنبه 10 بهمن 1394 | 22:23] پاسخ

سلام.امیدوارم کسی وارد مجلس بشه ،که در دل مردم باشه،بیکاری های همشهریان رو حس کنه، نه با مدرک لیسانس بره وبعد دوره بر گرده دکتر شه
نه تمام فامیلو ،دوست ،خانواده رو رئیس ش کنه ،نه،نه ،نه ،نه ،نه مردم نماینده ی صادق میخوان نه یه نماینده سربه هوا . امروزه مردم فهیمند،عاقلند گول هر کسی رو نمی خورند.
تویی که وارد مجلس میشی برای دفاع از حق مردمته،برای برقراری عدالته نه برای گستاخی .
می تونی برای بچه ات در شهر تهران بهترین استادو گیربیاری تا درس به بچه ات بده وتوی خونه خودت اما نمی توانی برای بچه های روستای حوزه ات یه کلاس بیشتر بزاری ،این انصافه،این عدالته،این حقوق ،حقوق انسانی هستش.
بیاید یه کم روشنفکر عمل کنیم ما همزبانن هم درحوزه شهری وکاری خودهم با مردم صادق نیستیم وبا انان دیکتاتوری عمل میکنیم.
موقع انتخابات دست به گریبان هرکس وناکسی می زنند تا به مجلس برسند ، بعدهم اگه مشکلی داشته باشی ،میگه توکی هست؟چه کاره ای؟
اینا داستان نیست . اینا واقعیت روز مره ما هستش،که در طول زمان با آن برخورد کرده ایم.
به گفته ی عاقلی:
(((((((((((( هرچیز در جای خودش قرار بگیره بهتره))))))))))))

هم شهری [یکشنبه 18 بهمن 1394 | 23:19]

سلام
دست درد نکنه عالی بود

متین [جمعه 16 بهمن 1394 | 18:01] پاسخ

سلام بر مردم شریف و بزرگوار سقز و بانه خواهشن در انتخاب افراد شایسته و توانا دقت بیشتری داشته باشید

شیوا [دوشنبه 19 بهمن 1394 | 01:13] پاسخ

آقا، نه به هم توصیه کنید، نه ملاکای خودتون رو به دیگری تحمیل کنید...هرکسی به اندازه درکی که از مسئولیت یک نماینده در مجلس و مطالبه های خودش داره به هرکی دوس داره رأی بده...همه ما پاش که برسه میریم ریش گرو میذاریم پیش نماینده که بیا واسه من یه کاری بکن...تو جامعه واگرایی که منفعت شخصی، تصمیمات، اعمال و حتی افکار مردم رو شکل میده بی خیال نصیحت و داد و بی داد...

محسن [یکشنبه 25 بهمن 1394 | 02:45] پاسخ

سلام دوستان بنظر من جناب اقای سلیم زهرابی فرد خوبیه بین هیچ کس تفاوت نمیزاره الانم که تو جهاد کشاورزی خدمت میکنه کسی ازش ناراحت نشد وصادقانه و باکمال دل گرمی وعشق مردمان شهرمانمان داره زحمت میکشه امیدوارم امسال خوب چشمو گوشتونو بازکنید یک رای درست بدین

آروان عزیزی [شنبه 1 اسفند 1394 | 21:03] پاسخ

باسلا فراوان از اغای پیمان اسراری بهترین نامزد مجلس

ایمان [شنبه 1 اسفند 1394 | 21:17] پاسخ

سلام عزیزان این را بدانید من قصد تخریب هیچ کاندید انتخابایتی ولی تمام کاندیدا های انتخاباتی برای جمع اوری یک چیزی هستن اما اقای مهندس محسن بیگلری یک مرد بسیار موفق است وتا جای میتوانید رای خود را بی هوده ندهید

یک شهروند سقزی [یکشنبه 2 اسفند 1394 | 18:03] پاسخ

هر چی خدا بخواد همون میشه

xal.. [پنجشنبه 6 اسفند 1394 | 11:51] پاسخ

جناب بیگلری در این ۴ سال که بعنوان نماینده مردم شهرستانهای سقزوبانه درمجلس حضور داشتن هیچ کار قابل توجه و چشم گیری برای شهرمامن نداشته پروژهای به گل نشسته سقز مثل(فرودگاه.سد چراغ ویس. بیمارستان) تنها کار ایشان وعده سر خرمن است.ایشان میفرمایند اگر دباره رای بیارم همشون را تکمیل میکنم. متاسفانه دراین ۴سال ای آمار عملکرد شان در مجلس بوده(دربین ۲۹۰نفر نماینده حاضر درمجلس.۱-تعداد سوال از وزرا ۱ سوال رتبه آخر/طرحهای ارائه شده صفر رتبه آخر/طرحهای امضا شده ۱طرح رتبه۲۸۹ /تعداد تذکر به وزرا ۲مورد رتبه آخر/درطی این چهار سال ۸۷جلسه غیبت و ۱۲۴جلسه تاخیر داشتند. بیشترین کلماتی که درنطق ها خود استفاده کردن کلمات مخالفت با برجام +استیضاح؛رفاه؛نداشتن صلاحیت وزرا و... بوده.(منبع مجلس گرافی دانشگاه تهران) این هم یه گوشه از عملکرد ۴سال جناب بیگلری

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان