سرخط خبرها :
سه شنبه 17 فروردین 1395 / 08:09|کد خبر : 594|گروه : اجتماعی

مشاور فرماندار ویژه سقز در امور بانوان

زن می تواند ایفاگر نقش عمده ای در پرهیز از تجمل گرایی و اسراف باشد

زن می تواند ایفاگر نقش عمده ای در پرهیز از تجمل گرایی و اسراف باشد

مشاور فرماندار ویژه سقز در امور بانوان گفت: زن به عنوان یک عضو کلیدی و مهم در خانواده می تواند ایفاگر نقش عمده ای در پرهیز از تجمل گرایی و اسراف باشد و در این راستا به تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کند.

سعادت صالحی در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن تبریک هفته زن و روز مادراظهار داشت: زنان این سرزمین، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار داشتند و این موضوع را در برهه های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.


صالحی افزود: زنان که نیمی از جامعه ایران را تشکیل می دهند، نقش به سزایی را در رشد و توسعه کشور ایفا می کنند و باید از ظرفیت های زنان در حوزه های مختلف استفاده کرد.
 وی گفت: دشمن تلاش دارد تا آینده سازان کشور را از مبانی اسلامی دور کند و در این راستا زنان و مادران این سرزمین، نقش محوری و مهمی را ایفا می کنند.


صالحی با اشاره به تاکید مقام مقام معظم رهبری بر ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه اظهار داشت: زنان جامعه با توجه به جایگاهی که در خانواده و تربیت فرزندان دارند، در عمل به این رهنمود مقام معظم رهبری ایفاکننده نقش عمده و تاثیرگذاری هستند.


وی خاطرنشان کرد: زن به عنوان یک عضو کلیدی و مهم در خانواده می تواند ایفاگر نقش عمده ای در پرهیز از تجمل گرایی و اسراف باشد و در این راستا به تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه کمک کند.


صالحی در پایان با بیان اینکه برنامه‌های هفته زن با محوریت تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و با الگوگیری از سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) برگزار می شوند، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشن میلاد کوثر، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی، برگزاری محفل انس با قرآن، نشست مشورتی با بانوان از جمله برنامه‌های برگزاریدر هفته زن می باشد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

هفته زنروز مادراقتصادمقاومتیاسرافتجمل گرایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان