سرخط خبرها :
پنجشنبه 29 بهمن 1394 / 13:25|کد خبر : 497|گروه : سیاسی

از نماینده شهرتان چه توقع و انتظاراتی دارید؟

از نماینده شهرتان چه توقع و انتظاراتی دارید؟

بسیاری از توقعات و انتظارات مردم، جز وظایف نماینده بوده و برخی دیگر از حیطه وظایف وی خارج است؛ لذا کُردتودی به منظور انعکاس توقعات و انتظارات شما از نمایندگان و همچنین ایجاد یک فضای پرشس و پاسخ که خود به تعمق بحث کمک می کند؛ این بخش را راه اندازی کرده است.

به گزارش گولان سقز، از ابتدا و از زمان تأسیس جمهوری اسلامی ایران، مجلس در نگاه و در کلام مسئولین ارشد جمهوری اسلامی از رهبر انقلاب گرفته تا نویسندگان قانون اساسی، از هر گروه و طیف فکری، از جایگاه ویژه ای برخوردار بود به گونه ای که رهبر فقید انقلاب آن را در رأس همه امور دانستند و نویسندگان قانون اساسی نیز اختیارات ویژه ای را در قانون اساسی برای مجلس پیش بینی و در نظر گرفتند و در واقع مجلس را در رأس همه امور قرار دادند.
 
متاسفانه درجامعه ما شواهد و قرائن نشان می دهد که عده کثیری از مردم مخصوصاً درمناطق کوچک و محروم علم و اطلاع دقیقی از وظایف واختیارات مجلس و نمایندگان آن نداشته و به نماینده ی مجلس، همانند یک مسئول اجرایی نظیر فرماندار نگاه می کنند.
 
بسیاری از توقعات و انتظارات مردم، جز وظایف نماینده بوده و برخی دیگر از حیطه وظایف وی خارج است؛ لذا گولان سقز به منظور انعکاس توقعات و انتظارات شما از نمایندگان و همچنین ایجاد یک فضای پرشس و پاسخ که خود به تعمق بحث کمک می کند؛ این بخش را راه اندازی کرده است.

***آینده مجلس دهم را متعلق به کدام دسته پیش بینی می کنید؛ اصلاح طلبان یا اصولگرایان؟
 
کاربران محترم می توانند با نام واقعی یا مستعار در قسمت نظرات، توقع و انتظارات خود را از نماینده شهر خود در مجلس شورای اسلامی بیان نمایند.

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

تریبون آزادنماینده مجلسانتخابات

نظرات کاربران :

حاجی [دوشنبه 3 اسفند 1394 | 14:14] پاسخ

‎ نمایندگی شغل نیست
خطابم به دوستانی است که با وجود نداشتن توانایی و استانداردها ی حداقلی برای تصاحب صندلی بهارستان پا به عرصه تبلیغات گذاشته اند، آنهایی که هنوز خودشان باید حمایت شوند، آنهایی که در وانفسای تقسیم قدرت بی نصیب مانده اند و آنهایی که حقوق چند میلیونی اشان کفاف زندگی شان را نمی دهد!!
عزیزان تا زمانی که به چشم شغل به نمایندگی مجلس بنگریم راه را بیراهه رفته ایم
مجلس مکان درآمد زایی نیست
مجلس محل لبریز شدن و سرمست شدن از قدرت نیست.
مجلس جای کسب تجربه نیست
می بینینم هستند کسانی که به این نیت پای در قیامت تبلیغات گذاشته اند.
این ماییم که نباید هرکسی را روانه بهارستان کنیم
این ماییم که باید حق را از باطل تمییز دهیم
قابل فهم است چه کسی به چه نیتی آمده است.
بدانند که تار و پودشان معلوم است حقه هایشان نخ نماست
ما به کسی رای می دهیم که نه تشنه ی قدرت باشد نه در طمع مال،
ما کسی را میخواهیم که در خدمت ملت باشد نه بنده ی قدرت



سوابق و پیشینه و نحوه ی تبلیغات گویای همه چیز است. ‎

Xaled [دوشنبه 3 اسفند 1394 | 15:09] پاسخ

نماینده باید طرفدار حق وحقوق شهر وشهروندان آن شهر باشد . از باند بازی وقبیله گرایی به دور باشد . رانت خوار نباشد. به دنبال عزل وانتصاب های نا به جا نباشد. همه مشکبات و گرفتاریهای شهروندانش که با آن دست به گریبان هستند در مجلس منعس کند و پیگیرهای مستمر انجام دهد تا به سر انجام برساند. دنبال سفرهای خارجه با پول بیت المال نباشد و بعد فخر فروشی کند که من فلان کشور رفتم فلا چیز اونجوری بود . الان ما چندین پروژه ملی وبزرگ داریم اگر این جوری پیش بره به تاریخ می پیوندد(سد چراغ ویس که آبان ۹۳آقای بیگلری در برنامه شبکه کردستان قول ۱۰۰٪ افتتاح آن را در اردیبهشت۹۴ داد ولی افسوس که.. /بیمارستان جدید/فرودگاه زمین گیر شده/و.... نماینده باید خادم شهر خود باشد. نه کار چاق کن یه سری آدماهای دور بری خود. انشالله که این ۹ نفر جدید بتوانند خود را به مردم دیارمان ثابت کنند واصلح ترین و خدم ترین آنها پا به عرصه بزارن و شهر مان را آباد تر و مردم مان را خوشحال تر کنند.

AA mm [پنجشنبه 6 اسفند 1394 | 21:35] پاسخ

باسلام به همه خوانندگان عزیز، متاسفانه در این چند سال گذشته در مجلس شورای اسلامی اکثر نمایندگان انتخابی ما عملکرد خوبی نداشته اند پروژه های 15ساله به بالا را به عنوان فعالیت و افتخار به حساب می آورند کلنگ زنی کارخانه دخانيات ا پیشرفت شده، دروغ رواج یافته امیدوارم این دوره از اشتباهات گذشته در س بگیریم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان