سرخط خبرها :
پنجشنبه 22 بهمن 1394 / 14:27|کد خبر : 464|گروه : سیاسی

37/20

صهیونسیم جهانی در پشت پرده تمامی جنایات ها قرار دارد

صهیونسیم جهانی در پشت پرده تمامی جنایات ها قرار دارد

معاون سیاسی سپاه بیت المقدس استان کردستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: بدون شک صهیونیسم جهانی و همدستان آن در کشورهای منطقه، در پشت پرده تمامی جنایات حوادث دردناک و تاسف بار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، محمد رحیم نظری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم سقز ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران راعدم وابستگی به کشورهای قدرتمند دنیا دانست و افزود: ملت ایران در مقابل تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی ایستادند و این انقلاب به ثمر نشست.

 

نظری بابیان اینکه واقعه پیروزی انقلاب اسلامی غرب را لرزاند و شرق را نیز شگفت زده کرد، گفت: غرب و شرق در صدد بودند تا از پیروزی انقلاب ما جلوگیری کنند که موفق نشدند و در همین راستا کشورهای دیکتاتور منطقه نیز در تنگنا قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب نمایندگان مجلس و وزرا با دستور آمریکا انتخاب و اداره کشور نیز زیر نظر آنان بود، افزود: بعد از انقلاب، ایران به کشوری مستقل تبدیل و تکیه گاهی برای سایر کشورهای جهان به ویژه مسلمانان شد.

 

نظری در ادامه به اقدامات اخیر رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت: آل سعود در این عصر اقدام به مسلمان کشی می کند تا به حکومت دیکتاتوری خود ادامه دهد ولی به یقیین این اقدامات بدون جواب نخواهد ماند و روزی توسط مردم کشورش از بین خواهد رفت.

 

نظری افزود: بدون شک صهیونیسم جهانی و همدستان آن در کشورهای منطقه، در پشت پرده این حوادث دردناک و تاسف بار قرار دارند.

 

این مسئول در ادامه ضمن تقدیر از مرزبان کشور ایران گفت: اگر این اقدامات تحسین برانگیز نبود امروز زنان و دختران ایرانی نیز به مانند زنان و دختران سوری، یمنی، عراقی و... به اسارت در آمدند و آنان را به بازار برده فروشی کشورهای منطقه می بردند.

 

وی در پایان به مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه اشاره و اضافه کرد: نتخاب فرد اصلح از وظایف شرکت کنندگان درانتخابات است.

 

در راهپیمایی 22 بهمن سقز از میدان قدس این شهر آغاز و تا میدان آزادی ادامه داشت و در پایان این راهپیمایی قطعنامه 13 بندی قرائت شد و شرکت کنندگان با شعار تکبیر با آرمان های جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

راهپیمایی22 بهمنرژیم صیهونیستیانتخاباتپیروزی انقلاب اسلامی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان