سرخط خبرها :
یکشنبه 8 شهریور 1394 / 15:06|کد خبر : 41|گروه : اجتماعی

زمین چمن مصنوعی در سقز افتتاح شد/دانشگاه آزاد سقز دارای 2هزار و 580 دانشجو می باشد

زمین چمن مصنوعی در سقز افتتاح شد/دانشگاه آزاد سقز دارای 2هزار و 580 دانشجو می باشد

در گرامیداشت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سقز به بهره برداری رسید.

شهباز محسنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: این چمن مصنوعی در ابعاد 26*46 در زمینی محصور داخل محوطه دانشگاه به مساحت 1350 متر مربع احداث گردیده است.


محسنی با بیان اینکه این زمین در نوع خود بی نظیر است، افزود: چمن مصنوعی این دانشگاه برای نخستین بار در سقز افتتاح شده است.


وی تصریح کرد: این مکان ورزشی از امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، اتاق های رخکن مجزا، جایگاه تماشاچی سرپوشیده و اتاق نگهبانی برخوردار است.


این مسئول با اشاره به اینکه محوطه ی این چمن مجهز به سیستم نورافکن و روشنایی جهت استفاده در شب می باشد، گفت: این چمن بعنوان یکی از طرح های ماندگار فرهنگی از هشتم شهریور ماه 1394 آماده ارائه خدمات به عموم و علامندان به ورزش می باشد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه در زمینی به مساحت 4 هکتار دایر و دارای دو هزار و 580 دانشجو، 37 کارمند و هئیت علمی می باشد.


محسنی با بیان اینکه دانشگاه آزاد سقز داری 8 کارگاه و 4 آزمایشگاه مجهز و به روز می باشد، ادامه داد: هر ساله به امکانات و تعداد کارگاه ها و آزمایشگاه ها افزوده می شود.


رئیس دانشگاه آزاد در پایان وضعیت امکانات شهرستان سقز را نسبت به سایر شهرستانهای سطح کشور نامطلوب دانست و از افتتاح مرکز رشد در آینده ای نزدیک در این دانشگاه خبر داد.

انتهای خبر/



برچسب ها :

چمن مصنوعیدانشگاه آزادسقز

نظرات کاربران :

ناشناس [یکشنبه 8 شهریور 1394 | 17:17] پاسخ

با سلام
با تشکر از اطلاع رسانی مناسب سایت گولان؛ خواهش می کنم در مورد پیشرفت دانشکده مهندسی سقز و یا دانشکده کشاورزی نیز پیگیری کرده وگزارشی تهیه کنید. این دانشکده که وابسته به دانشگاه کردستان است در مهر 93 کلنگ افتتاحش برزمین زده شده و در بهار94 مراحل اجرایی آن آغاز شد که در صورت اجرایی شدن می تواند اولین دانشگاه دولتی سقز باشد و به نظرم سقز به عنوان دومین شهر استان، سزاورا همچنین دانشگاهی باشد.
با تشکر

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان