سرخط خبرها :
شنبه 26 دی 1394 / 08:54|کد خبر : 405|گروه : سیاسی

یادداشت اختصاصی/

سپاه جلوه گر تمام نمای اقتصاد مقاومتی و ملی در نظام مقدس اسلامی می باشد

سپاه جلوه گر تمام نمای اقتصاد مقاومتی و ملی در نظام مقدس اسلامی می باشد

این روزها شاهد گسترده تر شدن کار سپاه در امور اقتصادی و افتتاح پارت دیگری از پارس چنوبی که یکی از بزرگترین مناطق نفت خیز جهان محسوب می شود، بودیم که به راستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوه گر تمام نمای اقتصاد مقاومتی و ملی در نظام مقدس اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، وقتی مردم انقلابی ایران در بیست و دومین روز از یازدهمین ماه سال پنجاه و هفت کاخ استبداد را ویران و تاج دیکتاتور دست نشانده را شکستند انقلابشان با رهبری نورانی که بعدها به مقدسترین کلمه قرن معروف شد به پیروزی رسید.


انقلابی که به محض پیروزی مشکلات فراوانی از جمله غائله ی کردستان و گنبد و خوزستان و بلوچستان و...گریبانگیر انقلاب تازه به پیروزی رسیده اسلامی در ایران شد ولی با درایت و رهبری امام مهربانی ها، مردم و نیروهای فهیم انقلابی این غائله ها یکی پس از دیگری شکست خورد.


از همان اوایل انقلاب امام راحل رحمت الله علیه به فکر ایجاد نهادی برای حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی شد که هم از انقلاب اسلامی پاسداری کند و هم وظیفه ی صدور انقلاب را به جهان داشته باشد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد تا در برابر ضد انقلاب مقاومت و آنها را حذف کند و هم در برابر خونخوار صهیونیستی همچون صدام ایستادگی کند و حتی اجازه ندهد که یک وجب از تمامیت ارضی قلمرو آبدیده با خون آلاله های انقلاب از ایران اسلامی جداشود.


با موفقیت های بسیار زیادی که سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی  در مقابل ضد انقلاب و جنگ نامردانه ی تحمیلی انجام داد مورد اعتماد کامل رهبری و مردم شهید پرور ایران قرار گرفت و بعد از جنگ وارد عرصه ی سازندگی شد و در این عرصه هم بسیار موفق بود که از جمله می توان به بزرگترین سد خاکی خاور میانه و ایران و یکی از بزرگترین سدهای خاکی جهان یعنی کرخه اشاره کرد که توسط قرارگاه خاتم الانبیا سپاه درست شد.


در کل سپاه پاسداران نیروی اعتقادی بر پایه تعهد و تخصص است که هر کجا نظام و مردم دچار دغدغه ای باشند وارد می شود و با تخصص نیروهای کارکشته ی خود و تعهد به نظام ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی کار را به شیوه درست انجام می دهد و به راستی که متعهدترین و متخصصترین نیروهای انقلاب در سپاه در حال فعالیتند.


درجنبه ی دفاعی هم شهرکهای موشکی را میتوان نام برد که لرزه بر اندام هر دشمنی است که به خاک ایران اسلامی چشم غره نگاه کند. 
در عرصه ی فرهنگی نیز سپاه به وسیله ی سازمان بسیج مستضعفین که زیر مجموعه ی سپاه است کار فرهنگی را در تمام نهاد های آموزشی و اداری و نظامی انجام میدهد.


در عرصه ی بهداشت و سلامت هم با ایجاد بیمارستانهای تخصصی صحرایی برگ زرینی در کارنامه ی خود در ذهن مردم حک کرده است. 


این روزها الحمدلله  شاهد گسترده تر شدن کار سپاه در امور اقتصادی در افتتاح پارت دیگری از پارس چنوبی که یکی از بزرگترین مناطق نفت خیز جهان محسوب می شود، هستیم که به راستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوه گر تمام نمای اقتصاد مقاومتی و ملی در نظام مقدس اسلامی هستند و به راستی که مردم به تمام معنا به حسن نیت سپاه در انجام درست کارها ایمان قلبی دارد و انشاالله از این دست کارها ادامه داشته باشد. 
به امید روزهای بهتر برای ایران اسلامی بهتر.


یادداشت از: فرزاد-ب

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

سپاهپارس جنوبیایرانبیمارستان صحراییاقتصاد مقاومتی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان