سرخط خبرها :
چهارشنبه 23 دی 1394 / 11:55|کد خبر : 401|گروه : اجتماعی

نماینده سقز و بانه در مجلس؛

وزارت راه و شهرسازی کارنامه مناسبی در کردستان ندارد/ وضعیت راه و شهرسازی کردستان رها شده است

وزارت راه و شهرسازی کارنامه مناسبی در کردستان ندارد/ وضعیت راه و شهرسازی کردستان رها شده است

محسن بیگلری گفت: وزارت راه و شهرسازی نسبت به وضعیت راه های استان کارنامه مناسبی نداشته و لازم است در این باره قدری جدیتر به موضوع نگاه کند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی کردپرس از وضعیت نابسامان راه های استان کردستان گلایه کرد و اظهار نمود: وزارت راه و شهرسازی نسبت به وضعیت راه های استان کارنامه مناسبی نداشته و لازم است در این باره قدری جدیتر به موضوع نگاه کند.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در بارندگی اخیر مردم کردستان با مشکلات فراوانی روبرو بودند، بویژه راههای روستایی به مدت چند روز بسته شد و در این خصوص مردم استان کردستان مشقت زیادی را متحمل گردیدند.
وی افزود: متاسفانه اداره راه و شهرسازی قرارداد برخورد با موضوع بارندگی، بویژه بارندگی مربوط به برف را دیر منعقد کرد و قرادادهایی را هم که بسته بود نیمه و ناتمام اجرا نمود، به همین خاطر مردم استان کردستان با مشکلات فراوانی روبرو شدند.
وی تصریح کرد: بعضی از روستاهای استان حتی برای چند روز جادهایشان بسته شده بود که متاسفانه اداره راه و شهرسازی کردستان نسبت به این موضوع  بی حد کم توجهی نشان داد.
بیگلری با اشاره به بی برنامگی و ناتوانی اداره راه و شهر سازی کردستان در خصوص بارشهای اخیر توضیح داد: اتنظار داریم الان هم به این مسئله اندیشیده شود که اگر دوباره با پدیده بارش برف روبرو شدیم، دیگر با وضعیت کنونی روبرو نشویم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: در شرایط این چنینی باید مسیر به مسیر  قرارداد بسته شود تا با مشکلات اخیر مواجهی نداشته باشیم.
این نماینده مجلس ادامه داد: در بارندگی اخیر قراردادهایی که بسته شده بود توانایی لازم و وسایل و ماشین آلات لازم برای برف روبی از مسیرها را نداشتند. برای این موضوع باید چندین دستگاه و ماشین آلات جدید و پیشرفته وجود داشته باشد تا در زمان مواجه با پدیدهای بارش زا دچار مشکل نشویم.
بیگلری با تذکر به دولت و اداره راه و شهرسازی اضافه نمود: در این زمینه به شدت متذکر و گله مندیم و بارها این موضوع را در صحن علنی تذکر داده ام و بازم تذکر می دهم.
وی با اشاره به مسئله ضعف مدیریت در این حیطه توضیح داد: در استانهای دیگر این مشکل دیده نمی شود یا کمتر برجسته است و این بخاطر مدیریت موضوع است.
این نماینده دوره نهم مجلس عنوان نمود: وضعیت راه و شهرسازی کردستان رها شده است، الان سه سال است که گلایه می کنیم اما موفقیتی بدست نمی آوریم. وزارت راه در این مورد قول پیگیری می دهد ولی هر روز بدتر از قبل است.
 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

راه و شهرسازیراه روستاییبارندگیمجلس

نظرات کاربران :

مستعار [جمعه 23 بهمن 1394 | 11:38] پاسخ

من به نوبه خودم ازعملکردچهارساله مهندس بیگلری راضی نیستم چون واقعا کسی رابه سمت رییس راه وشهرسازی ... برگزیدندکه اصلا لیاقت این سمت راندارندوعلی رغم قول مساعد مهندس بیگلری درخصوص برکناری مسول مربوطه هنوزهم مشغول به کارند

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان