سرخط خبرها :
چهارشنبه 16 دی 1394 / 10:00|کد خبر : 377|گروه : سیاسی

یادداشت اختصاصی/

جاهلیت قبل از اسلام در عربستان احیا شده است

جاهلیت قبل از اسلام در عربستان احیا شده است

رژیم صهیونیستی سعودی عالم ربانی و بزرگ جهان اسلام و عالم بزرگ شمال عربستان را به دلیل اعتراض به سیاست های نابخردانه ی آل شیطان به زندان انداخت و شهید کرد مشخص شد که واقعا جاهلیت قبل از اسلام در عربستان احیا شده است و حکومت سعودی تابلوی بی بند و باری سیاسی و اخلاقی را به اوج رسانده است.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، پیامبر گرامی اسلام وقتی به پیامبری برگزیده و مامور شد که دین یگانگی و آخرین دین خدا را معرفی کند تا انسانهایی که در جزیره العرب در عصر جاهلیت می‌زیستند که دختران خود را زنده در قبر می‌کردند، جنگ‌های چند صدساله قبیله ای بر سر یک مسئله کوچک راه می انداختند، شراب خواری می‌کردند و پشت بندش غرق در فساد و فحشا بودند به راه راست هدایت کند.


کسانی که به دین اسلام در اوایل گرویدند از مسکینان مکه بودند و بعدها سران قبایل هم به دلیل قدرت گرفتن مسلمانان ظاهرا به اسلام گرویدند. بعد از رحلت پیامبر کسانی که قدرت خود را در خطر می‌دیدند مجددا از اسلام بیرون رفتند و عصر جاهلیت را زنده کردند البته به نام اسلام مثلا امویان، عباسیان که وامدار تفکر سلطنت طلبی و قبیله گرایی و برتری خون بودند.  

 
 جاسوسی انگلیسی به نام مستر همفر فردی را برگزید که شالوده ی ذهنی او وام گرفته از عصر جاهلی اموی بود به نام محمد بن عبدالوهاب که مکتبی دروغین را به نام وهابیت بنیاد نهاد که تمام عقاید تکفیری و تروریسم همچون طالبان و داعش و النصره و بوکوحرام و...محصول این تفکر دروغین و افراطی است.


امروزه در کشوری که به خاطر جاهلیت مردمانش اسلام ظهور کرد قبیله ای سلطنت می کند که تمام فرهنگ جاهلیت را مجددا احیا کرده است به اناث اجازه حضور در جامعه را نمی‌دهد و همچون دوره جاهلیت با آنها برخود می کند با دشمنان اسلام دست می دهد و روبان شهرک تازه تاسیس رژیم صهیونیستی را پاره می کند وافتتاح آن را تبریک می گوید و با خمپاره و موشک از مسلمانان تاکید می کنم مسلمانان یمن را به خاو و خون می کشد به تروریستها و خونخواران داعش کمک مالی و فکری می کند. به خاطر شاهزاده ای پنج هزار نفر را در خانه امن الهی به کام - مرگ می‌فرستد و هزاران کاری که به دور از رافت اسلامی ست.


همین رژیم صهیونیستی سعودی لعنت الله علیه عالم ربانی و بزرگ جهان اسلام و عالم بزرگ شمال عربستان را به دلیل اعتراض به سیاست های نابخردانه ی آل شیطان به زندان انداخت و شهید کرد مشخص شد که واقعا جاهلیت قبل از اسلام در عربستان احیا شده است و حکومت سعودی تابلوی بی بند و باری سیاسی و اخلاقی را به اوج رسانده است و به دلیل اینکه با استکبار و دشمنان اسلام در یک کاسه غذا می خورد کسانی که مدعی حقوق بشرند ساکت از کنار این عمل فجیع و ناجوانمردانه و بی شرفانه رد شدند.


شهادت عالم ربانی شرح نمر و چهل و شش نفر دیگه رو به تمام مسلمانان تسلیت عرض می کنم به امید روزی که آل سعود از مرکز سلطنت موروثی که کاملا مخالف موازین اسلامی ست پیاده شود و از صحنه روزگار محو شود تا آل سعود را محو نکنیم از پانمی نشینیم چون تا ال سعود از بین نرود رژیم صهیونیستی و تروریسم هم از بین نمی روند.


نکته: یادداشت فوق با ادبیات انقلابی است نه ادبیات دیپلماسی.
یادداشت از: فرزاد- ب

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز

 



برچسب ها :

عربستانرژیم سعودیجاهلیتشیخ نمر

نظرات کاربران :

مرادی [چهارشنبه 16 دی 1394 | 21:46] پاسخ

مرگ بر ال سعودی

وهاب [پنجشنبه 17 دی 1394 | 13:05] پاسخ

بازهم دستت درد نکنه فرزاد جان

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان