سرخط خبرها :
پنجشنبه 5 شهریور 1394 / 23:20|کد خبر : 33|گروه : سیاسی

نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه مطرح کرد:

اشتغال پایدار خواسته عمومی مردم است/ سفارت انگلیس باز شد اما بازارچه سیف سقز باز نشد/ تبدیل شدن اداره محیط زیست به محیط ایست در کردستان

اشتغال پایدار خواسته عمومی مردم است/ سفارت انگلیس باز شد اما بازارچه سیف سقز باز نشد/ تبدیل شدن اداره محیط زیست به محیط ایست در کردستان

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه با بیان اینکه اشتغال پایدار خواسته عمومی مردم است بر اتمام هر چه زودتر بازارچه مرزی سیف و فرودگاه سقز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، محسن بیگلری در چهارمین جلسه شورای اداری سقز که با حضور روسای ادارات، جمعی از خانواده های معظم شهدا، روحانیون و بازریان برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: باتوجه به مشکلات عدیده ای که در سطح کشور وجود دارد برای جلوگیری از بروکراسی ادارای خواستار حمایت جدی و بیشتر از سرمایه گذاران، حذف موانع سرمایه گذاری و دادن اختیارات بیشتر به شهرستان ها هستم.

بیگلری سقز را با فرهنگ ترین و با اصیل ترین مردمان کشور ایران خواند و سپس به مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت.

وی با بیان اینکه مرزی بودن این شهرستان بیشتر تهدید بوده تا فرصت، افزود: متاسفانه بیکاری گریبان گیر جوانان ماست و امروزه دانشگاه های اقلیم کردستان از جمله هولیر و سلیمانیه آغوش خود را به سوی نخبگان ما بازکرده اند و شاهد فرار نخبگان و جوانان این مرز و بوم هستیم.

بیگلری در ادامه برای جلوگیری از فرار مغزها با بیان اینکه اشتغال پایدار خواسته عمومی مردم است بر اتمام هر چه زودتر بازارچه مرزی سیف و فرودگاه سقز تاکید کرد.

نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه سفارت انگلیس باز شد اما بازارچه سیف سقز باز نشد خواستار تسریع در بازگشایی آن شد و افزود: با بازگشایی بازاچه مرزی سقز برای هشت هزار و 400 نفر کارت بازرگانی و کولبری صادر خواهد شد و موجب اشتغال آنان می شود

وی همچنین فرودگاه سقز را کلید توسعه منطقه دانست و بر اتمام این پروژه عظیم از سوی دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

بیگلری با اشاره به اتفاقات اخیر در سقز اشاره کرد و گفت: بیکاری جوانان ماریشه اصلی مسائل و اتفاقات اخیر در بحث چاقو کشی می باشد و در همانجا از کم لطفی برخی افراد در فضای مجازی و پخش اخبار ها گله مند شد.

وی ضمن تاکید بر تسریع در اعلام نهایی الحاق 295 هکتار زمین به محدوده شهری سقز، به ساخت شهرک صنوف آلاینده اشاره و خاطرنشان کرد: اداره محیط زیست متاسفانه به محیط ایست در مقابل پروژه تبدیل شده است، که لازمست این رویکرد با پیگیری استاندار اصلاح شود.

بیگلری در ادامه با بیان اینکه 62 درصد منابع طبیعی سقز را بعنوان اراضی ملی معرفی کرده اند، این اقدام را ظلم بزرگی خواند.

وی در پایان بار دیگر خواستار حمایت استاندار و تخصیص اعتبارات برای کمک به طرح های عمران شهری، اختصاص بودجه به فرودگاه سقز و فعال سازی این پروژه، تسریع در ساخت کنارگذر، بیمارستان، جاده های ارتباطی، سد چراغ ویس(شهید صالحیان) شد.

ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه موقت سقز نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد که حضور استاندار کردستان باعث ایجاد اشتغال و حل مشکلات جوانان سقزی شود.

ماموستا حسینی فقر  را زیر بنای فساد در جامعه خواند و  افزود: مسئولان باید در جهت رفع موانع، مشکلات، کم و کاستی های مردم خصوصاً جوانان قدم بردارند.

 

انتهای خبر/



برچسب ها :

بازارچه سیفاشتغالسقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان