سرخط خبرها :
پنجشنبه 5 شهریور 1394 / 23:03|کد خبر : 32|گروه : سیاسی

در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز مطرح شد؛

فرماندار سقز خواستار راه اندازی رادیو در این شهرستان شد/ اختصاص اعتبار به پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی

فرماندار سقز خواستار راه اندازی رادیو در این شهرستان شد/ اختصاص اعتبار به پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی

فرماندار سقز از استاندار کردستان خواستار راه اندازی رادیو و سردخانه پزشک قانونی این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، علی اکبر ورمقانی در چهارمین جلسه شورای اداری که شامگاه امروز(پنجشنبه 5 شهریور ماه) در سالن شهید بهشتی سقز برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دولت مردان خدوم و زحمت کش به برخی از برنامه های این هفته اشاره کرد.


ورمقانی بابیان اینکه 62 پروژه در شهرستان سقز در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: اعتبار افتتاح پروژه ها 130 میلیارد ریال می باشد.


وی در ادامه به کلنگ زنی هتل 5 طبقه و پل دو طبقه با مشارکت بخش خصوصی توسط شهرداری این شهرستان اشاره کرد و گفت: در بخش جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدامات مناسبی توسط شورا و شهرداری و حمایت فرمانداری صورت گرفته است.


ورمقانی با بیان اینکه بخش خصوصی باید تقویت شود، افزود: توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی باعث توسعه می شود که ما باید «فرهنگ توسعه» را نهادینه کنیم.


وی به برخی از مشکلات بخش های امام و سرشیو در بحث پوشش شبکه های صدا و سیما و همچنین نقاط کور و آنتن دهی موبایل اشاره کرد و خواستار رفع این مشکل توسط مسئولان استانی شد.


ورمقانی همچنین از استاندار کردستان خواستار راه اندازی رادیو سقز و سردخانه پزشک قانونی این شهرستان شد.


 اختصاص اعتبار به پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی


 عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت مختص قوه ی مجریه نیست و ما در این هفته قدردان زحمات تمامی پرسنل قوای سه گانه هستیم.


زاهدی به حادثه هشتم شهریور ماه سال60 اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان این نظام سعی در شکست و خدشه وارد کردن به آن بودن که خوشبختانه تا به امروز موفق نشدند و موفق نخواهند شد.


وی به سفر هیئت دولت و کاروان تدبیر و امید به کردستان پرداخت و افزود: تصمیمات سفرهای استانی براساس واقعیات و نظرات کارشناسی و عقلانی اتخاذ می شود و در این سفرها، اعتبارات به پروژه های نیمه تمام اختصاص می یابد که بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند.


زاهدی اضافه کرد: در این سفر 880 میلیارد تومان بودجه برای استان کردستان در نظر گرفته شد که تخصیص آن به صورت 100 درصد در مدت زمان 2 سال صورت خواهد گرفت.


استاندار کردستان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت و بهره برداری از طرح های سقز خصوصاً طرح های عمران شهری با همکاری و مشارکت بخش خصوصی اذعان داشت: رویکرد مسئولان سقز از جمله شهردار و شورای شهر در جذب سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه های شهری روندی مناسب و امیدوارکننده بوده است.


زاهدی ادامه داد: این مسئله طلیعه مبارکی است که باید الگویی برای سایر شهرها باشد و شورای شهر و شهردار سقز از این لحاظ در بین سایر شهرهای استان نمونه و کارآمدتر هستند.


وی ضمن تقدیر از سرمایه گذارانی که دغدغه توسعه و پیشرفت منطقه را دارند، بیان کرد: وظیفه همه ما حمایت از آنان و تسهیل گری جهت پیشبرد کارهاست.


زاهدی خواستار تفسیر قوانین به نفع سرمایه گذاری شد و افزود: باید مدیریت ریسک همراه با آینده نگری برای کمک به جذب سرمایه گذاری و روند توسعه نهادینه شود.


وی در ادامه به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه، امام جمعه موقت و فرماندار سقز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مواردی چون بازگشایی بازارچه مرزی سیف، اختصاص اعتبارات و تسریع در اتمام سد چراغ ویس و آبگیری آن، توسعه پوشش شبکه های صدا و سیما، حل مشکلات صنوف آلاینده، اختصاص اعتبارات به پروژه های عمران شهری سقز و...را پیگیری خواهد کرد.

  انتهای خبر/



برچسب ها :

پروژه نیمه تمامرادیوسقز

نظرات کاربران :

رویا [شنبه 4 اردیبهشت 1395 | 23:10] پاسخ

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننممممممممممممممممممممممممممممم

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان