سرخط خبرها :
پنجشنبه 5 آذر 1394 / 12:47|کد خبر : 269|گروه : سیاسی

فرمانده لشکر 22 عملیاتی بیت المقدس کردستان:

بسیج سد محکم انقلاب است/ ایران امن ترین کشور دنیا است

بسیج سد محکم انقلاب است/ ایران امن ترین کشور دنیا است

فرمانده لشکر 22 عملیاتی بیت المقدس کردستان با بیان اینکه بسیج سد محکم انقلاب است، گفت: دشمنان بسیج و تفکر بسیجی را مهم ترین سد در برابر توطئه ها و نقشه های شوم خود در کشور می دانند.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سردار عین اله نریمانی در جمع 4000 بسیجی سقز در مراسم 5 آذر ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، بسیج را ظرفیتی عظیم برای عزت و پیشرفت جامعه دانست و اظهار داشت: فعالیت های تربیتی بسیج در همه عرصه ها مدافع انقلاب و نظام بوده است.

سردار نریمانی با اشاره به نقش و کارکردهای بسیج در عرصه های مختلف، گفت: بسیج یکی از مؤثرترین عوامل انسانی با توانمندی ها و ظرفیت های بی شماری است.

وی با بیان این که بسیج یک نهاد انقلابی است که در مسیر تحقق ارزش های والای نظام اسلامی قرار دارد، افزود: نهاد مقدس بسیج که از توده ای از مردم و آحاد جامعه تشکیل شده است و حرکت توده ها و آحاد مردمی قبل از انقلاب به صورت خود جوش ایجاد شد و بسیج عمومی به خواست رهبری و سران انقلاب تعلق پیدا کرد.

این مسئول ادامه داد: اکثر این گونه حرکت های مردمی پس از انقلاب در بسیاری از کشورها از سوی رهبران کنار زده می شود و حکومت ها احساس نیازشان رفع می شود، اما در نظام جمهوری اسلامی همان حرکت مردمی که با رهبری ایجاد شد هم چنان تحت ولایت فقیه استمرار یافته است.
نریمانی با تاکید بر این که ترویج تفکر بسیجی زمینه ساز اقتدار و عظمت نظام اسلامی است، گفت: مدیران باید نسبت به این نهاد مقدس که از متن مردم ایجاد شده است احساس تکلیف بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه بسیج سد محکم انقلاب است، تصریح کرد: دشمنان بسیج و تفکر بسیجی را مهم ترین سد در برابر توطئه ها و نقشه های شوم خود در کشور می دانند.

فرمانده لشکر 22 عملیاتی بیت المقدس کردستان افزود: می‌توانیم بسیج را مخفف چند مفهوم بدانیم؛ در حقیقت پایه‌های حرکتی یک بسیجی را می توانیم در این چند حرف خلاصه کنیم:

«ب» بسیج به معنای بیداری است یک بسیجی واقعی اول باید در اثر آگاهی، بیدار شود.

«س» بسیج به معنای سازماندهی است، یعنی هیچ تشکیلات و تشکل و هیچ انگیزه و بیداری در عالم، بدون سازماندهی جواب نمی‌دهد. در بحث بسیج، چه در جنگ نرم و چه در جنگ سخت، سازماندهی دومین مطلب مهم است؛ چه کسی به درد کجا می‌خورد و در چه زمانی چه کار باید بکند. یک نفر حتی با انگیزه بالا، نمی‌تواند بسیجی خوبی باشد، مگر اینکه در یک سازمان قرار بگیرد.

«ی» بسیج به معنای یاری‌گری است. یعنی بسیجی خودش فرمانده نیست، بلکه ولایت را و خدا را یاری می‌کند.

«ج» بسیج به معنای جهاد است و جهاد دو بُعد دارد. اگر بسیجی فقط به یک بُعد بپردازد، یعنی جهاد نظامی و جنگ نرم و سخت، حرکت با این یک بال به زمینش می‌زند. 

جهاد در دین مبارک اسلام تعریف شده  که جهاد در جنگ سخت و نیمه سخت و نرم، جهاد با نفس می باشد.

سردار نریمانی در ادامه با تأکید بر اینکه ایران دارای آزادترین انقلاب و امن‌ترین نظام در دنیا است، گفت: با رصد مسائل بین‌المللی به خوبی به این امر دست می‌یابیم که اکثر حکومت‌های دنیا به‌گونه‌ای با مشکلات ناامنی مواجه هستند، اما ما به برکت خون شهدا و همچنین حضور بسیجیان در تمامی صحنه ها در امنیت و آسایش کامل به سر می‌بریم.

وی افزود: مقاومت ایران اسلامی به سایر کشورها از جمله روسیه و سوریه جرأت داد تا در مقابل آمریکا و استکبار جهانی بایستند، همان طور که تمام جهان‌خواران در مقابل تفکر بسیجی به زانو درآمده‌اند.

نریمانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری مراسم 5 آذر گفت: امیدواریم که همگی توفیق خدمتگزاری به مردم ولایتمدار ایران اسلامی را قدر بدانیم و در راستای پیشبرد اهداف نظام به خوبی انجام وظیفه کنیم.

انتهای خبر/



برچسب ها :

بسیجمراسم 5 آذرسردار نریمانیفرماندهلشکر 22 عملیاتی بیت المقدسکردستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان