سرخط خبرها :
پنجشنبه 5 آذر 1394 / 08:54|کد خبر : 265|گروه : سیاسی

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه سقز:

بسیج مظهر حضور و اراده مردمی است

بسیج مظهر حضور و اراده مردمی است

مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه سقز گفت: بسیج مظهر حضور و اراده مردمی است که هیچکس قادر به مقابله با اراده و تفکر بسیجی تیست.

سعادت صالحی در گفتگو با خبرنگار گولان سقز ضمن تبریک پنجم آذر ماه به بسیجیان سراسر کشور، بسیج را مایه عزت و افتخار نظام و کشور دانست و گفت: تا بسیج و قدرت بسیجی وجود دارد، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، همانگونه که در عرصه های مختلف، انقلاب اسلامی بسیار موفق عمل کرده است.


صالحی تشریح کرد: نام و جایگاه بسیج بسیار دارای عظمت و بزرگی است، پس تا می توانیم در راستای ترویج تفکر بسیجی تلاش کرده و در این مسیر، همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.


وی با اشاره به آثار و برکات تشکیل بسیج دهها میلیونی به دستور حضرت امام (ره) گفت: پشتیبانی از انقلاب اسلامی ، دفاع از ولایت ، ارزشها و آرمانها ناب اسلامی و ظرفیتی عظیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین شاخصه های این نیروی مخلص است و سپاه و بسیج پیش قدم در تحقق منویات رهبری در راستای بصیرت افزایی جهت مقابله با نفوذ بیگانگان در کشور بوده وخواهد بود.


صالحی اضافه کرد: اگر امروز توفیق این را داشته ایم که کشور اسلامیمان و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاریخ حفظ کنیم به یمن حضور گسترده بسیج بوده و لاغیر. چنان که رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام (قدس سره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسیج مستضعفان که بحق پشتوانه انقلاب است.


وی در ادامه به تهاجمات فرهنگی دشمن از طریق فضای مجازی و ماهواره اشاره کرد و افزود: حجاب و عفاف سدی در برابر تمام ناملایمتی‌ها و آسیب‌های جامعه است.


این مسئول به روش‌های کاربردی در ترویج فرهنگ حجاب اشاره و بیان کرد: تقویت اعتقاد و ایمان دینی، احیاء فرهنگ اصیل ایرانی، شناساندن و معرفی الگوهای والا در زمنیه حجاب، شناساندن و معرفی الگوهای والا در زمینه حجاب، گنجاندن مطالب مفید در رابطه با حجاب و عفاف در کتب درسی را روش های ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.

 

صالحی روزنامه‌ها، مجلات، رسانه‌های و فضای مجازی و رسانه ملی را از دیگر ابزارهای فرهنگی برای گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بیان کرد و گفت: با توجه به استفاده مردم از فضاهای مجازی،این فضاها بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ناب حجاب و همچنین مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن است.


این مسئول در پایان اضافه کرد: رعایت حجاب و عفاف به عنوان واجب شرعی است که با رعایت آن بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه از میان خواهد رفت.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

بسیجمردمحجابسقزمشاور فرماندار سقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان