سرخط خبرها :
جمعه 18 خرداد 1397 / 11:54|کد خبر : 2476|گروه : سیاسی

رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز

روز قدس، نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

روز قدس، نماد وحدت و انسجام مسلمانان است

رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز در راهپیمایی روز قدس، این روز را نماد وحدت و انسجام مسلمانان دانست.

به گزارش گولان سقز، ماموستا دکتر عابد نقیبی ضمن تقدیرو تشکر از حضور راهپیمایان روزه دار سقزی اظهار داشت: شما آمده اید تا از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنید.

وی با بیان اینکه روز قدس، نماد وحدت و انسجام مسلمانان است ، افزود: امام خمینی (ره) یکسال پس از انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را بعنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

نقیبی اضافه کرد: اسرائیل یک دولت نامشروع می باشد که پایه و اساس آن بروی جعل، جنایت، کودک کشی و ویران کردن خانه مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما مردم اهل سنت و تشیع  به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب لبیک گفته ایم و ندای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر حامیان این حکومت جنایتکار همچون عربستان سعودی سردهیم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم.

 

ماموستا نقیبی با اشاره به اهداف دشمنان و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان عنوان کرد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو گروهی هستند که توسط دشمن برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان ایجاد شدند و از مسلمانان به شمار نمی آیند. ما آمده ایم تا به رهبر عزیزمان بگویم که ما نه تشیع انگلیسی هستیم نه تسنن آمریکایی بلکه پیرو واقعی وحدت اسلامی و انسجام اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم.

              
او با بیان اینکه بیت المقدس، یکی از مقدسترین مکانهایی می باشد که خاستگاه بسیاری از پیامبران بزرگ الهی بوده است، افزود: این مسجد اولین قبله مسلمانان، جایی که در دوران پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) ایشان به سوی این مسجد به اذن خداوند نماز بپا می داشتند و همچنین سومین حرم شریف پس از مسجد الحرام و مسجد النبی در مکه و مدینه است لذا ملت همیشه در صحنه ایران همیشه و همه جا حامی مظلومان خواهند بود.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس سقز، ادامه داد: ایران اسلامی همواره در برابر زور و عوامل استکبار ایستاده است و سردار شرف و جهاد سردار قاسم سلمیانی پیشتر نابودی داعش اعلام کردند و این لکه ننگ در حال نابودی است.


دکتر نقیبی در ادامه به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی از جمله شهادت "ریزان نجار" که بیماران و زخمی های فلسینی را مداوا می کرد اشاره و این جنایت ها را محکوم کرد و با تشکر از حضور باشکوه مردم تصریح کرد:دفاع از مردم فلسطین دفاع از مظلوم، دفاع از انسجام وحدت مسلمانان است.


در پایان مراسم، قطعنامه سراسری 8 بندی روز جهانی قدس قرائت  شد و هر کدام از بندهای آن  با بانک تکبیر حاضران در راهپیمائی مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان