سرخط خبرها :
دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 / 14:07|کد خبر : 2455|گروه : سیاسی

خواسته ها و مطالبات بازاریان بانه پیگیری می شود

خواسته ها و مطالبات بازاریان بانه پیگیری می شود

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض بازاریان بانه صنفی است و مسئولان باید خواسته ها و مطالبات به حق آنها را پیگیری کنند.

به گزارش گولان سقز،محسن بیگلری شامگاه دوشنبه در نشست با جمعی از کسبه و بازاریان این شهر مرزی اظهار کرد: برخی خواسته بازاریان به حق و قانونی است که تحقق آن از سوی مسئولان با جدیت پیگیری می شود ضمن اینکه هیاتی هم در وزارت کشور در حال مسائل و مشکلات این صنوف هستند. 
وی با بیان اینکه 10 درصد مردم بانه از سرمایه های این شهر برخوردار هستند، افزود: 90 درصد مردم روزانه و از طریق فعالیت های مرتبط با مرزها امرار معاش می کنند ضمن اینکه بیشتر جوانان تحصیل کرده نیز بیکار هستند.
بیگلری تاکید کرد: سرمایه گذاران بانه ای از برترین خیرین مدرسه ساز کشورند که در 6 سال اخیر 90 درصد مدارس با سرمایه های ایشان در بانه ساخته شده است.
وی با بیان اینکه مصوبه طرح ساماندهی مبادلات مرزی کارشناسی شده نیست، یادآور شد: دولت براساس نیازها باید این مصوبه را بومی سازی کند.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بازاریان نیاز به تشکیل شورای بازار دارند تا مطالبات و خواسته های خود را از طریق این شورا برای بهتر به نتیجه رسیدن، پیگیری کنند.
وی از مالکان واحدهای صنفی و پاساژ داران بانه ای خواست اجاره بهای مغازه ها را کاهش دهند تا فعالان اقتصادی و بازاریان در پرداخت آن مشکل نداشته باشند.
به گزارش ایرنا، بازگشایی معابر موقت مرزی، لغو مصوبه طرح ساماندهی مبادلات مرزی و توجه به اقشار ضعیف (کولبران) از مهمترین خواسته های اصناف، بازاریان و افرادی که از طریق فعالیت های مرزی امرار معاش می کنند، است.
شهر بانه 2 بازارچه موقت مرزی گله سوره و هنگه ژاله دارد که بدنبال اجرای طرح ساماندهی مبادلات مرزی بسته شده اند و همه فعالیت های مرزی از طریق بازارچه مرزی سیرانبند انجام می شود.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان