سرخط خبرها :
دوشنبه 30 بهمن 1396 / 11:45|کد خبر : 2423|گروه : سیاسی

گوش دادن به فرمایشات رهبری راه حل مشکلات معیشتی است/ امثال آمدنیوز به دنبال تفرقه هستند

گوش دادن به فرمایشات رهبری راه حل مشکلات معیشتی است/ امثال آمدنیوز به دنبال تفرقه هستند

رییس مرکز بزرگ اسلامی سقز گفت: توصیه من این است که مسئولان نظام حرف مقام معظم رهبری را گوش دهند و متحد باشند و از ایجاد اختلاف میانشان جلوگیری کنند؛ هر سه قوه باید با هم هماهنگ باشند و برای رفع مشکلات مردم ایران که مردم نجیب و باشرف و باغیرتی هستند تلاش کنند.

به گزارش گولان سقز،

ماموستا دکتر عابد نقیبی، مسئول مركز بزرگ اسلامی شهرستان سقز، در گفتگوی اختصاصی با جام نیوز، در مورد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نارضایتی هایی که در سطح کشور مطرح می شود، گفت: « اولا بحث نارضایتی را اگر بیاییم دقیق بررسی کنیم و  بشناسیم، سیاسی نیست. این ها بحث های معیشتی و مشکلاتی است که امروز متاسفانه مردم در بحث معیشت دارند. خوب این مشکلات هم اگر مسئولین این دولت و دولت های گذشته به فرمایشات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای، گوش فرا می دادند و آن را نصب العین قرار داده و عمل می کردند، مطمئنا ما مشکلات معیشتی هم نداشتیم؛ یعنی عمل به فرمایشات رهبری برای حل این معضلات و مشکلات راهگشا است. شاید اصلی ترین عامل نارضایتی ها هم این باشد که نهادهای حکومتی به وظایف خود درست عمل نمی کنند یا مدیریتی که بر عهده دارند را از انجام آن ناتوان هستند. مثلا کشور آلمان در سال جاری به جای کسری بودجه با اضافه بودجه مواجه شده است؛ ولی خوب خیلی از کشورها هم مشکل بودجه دارند و این بالا و پایین آمدن ها در همه کشورهای دنیا هست اما این معنی اش این نیست که ما امروز دچار معضلی شده که لاینحل است؛ مسئولین اگر دست به دست هم بدهند، می توانند این مشکلات را حل کنند.»


مدرس حوزه های علمیه اهل سنت در ادامه با اشاره به اغتشاشاتی که در کشور رخ داد، افزود: «در طول تاریخ، مردم ایران از امثال ترامپ و به طور کلی حکومت های آمریکا و انگلیس و امروز نیز متحدانی مانند کشورهای عربی؛ این ها هیچ وقت خیرخواهی مردم ایران را نخواسته اند؛ و من بارها عرض کرده ام که هر کس امروز برای آمریکا فرش قرمز پهن کرده، با مشکلات مواجه بوده است؛ این ها هیچ وقت خیرخواهی ما را نمی خواهند؛ مردم اگر مشکلات معیشتی دارند، قانون اجازه داده است و می توانند مجوز بگیرند و مشکلات را به شکل مدنی و با مجوز اعلام کنند؛ اما افرادی که مسجد و پرچم را آتش می زنند و به مقدسات و نظام اسلامی توهین می کنند این دیگر اعتراض مدنی نیست؛ این افرادی هستند که سرویس های جاسوسی و سرویس هایی که علیه نظام مقدس اسلامی هستند این ها را کوک می کنند و وارد جمعی می شوند که واقعا آمده اند اعتراض مدنی خودشان را اعلام بکنند؛ باید این ها را از مردم جدا کنیم. مقوله اعتراضات و اغتشاشات کاملا از هم جداست و باید این ها را از هم جدا کنیم. کسی که به خاطر مشکلی که داشته است و مثلا پولی را در یک موسسه مالی گذاشته است امروز آمده است برای این موضوع اعتراض کند یا مشکل مالی دیگر دارد و می خواهد آن را اعلام کند؛ اگر با مجوز کار کند هیچ مشکلی ندارد. ولی بعضی می آیند اغتشاش می کنند و خرابکاری می کنند؛ باید صف این ها را از صف کسانی که واقعا آمده اند به خاطر مشکلاتی که داشته اند جدا کنیم. امروز دشمن از این اعتراضات مدنی هم سوء استفاده می کند و سرویس های جاسوسی آن ها  به اشخاصی آموزش می دهند که وارد صف این اعتراضات قانونی بشوند و دست به اغتشاش بزنند. هر زمانی که مردم فهمیدند کسی که شعار علیه نظام مقدس و ارکان آن می دهد و پرچم را آتش می زند، باید با شدت با این شخص برخورد شود؛ ما مسلمان هستیم و مقدس ترین مکان برای ما مسجد است؛ پرچم جمهوری اسلامی نماد قدرت ما و فرهنگ و اقتدار ما است؛ کسی که به این پرچم که وسط آن نام مقدس الله نوشته شده است بی حرمتی کند باید به اشد مجازات محکوم شود.»


دکتر عابد نقیبی در مورد نقش رسانه های ضد انقلاب مانند بی بی سی، آمدنیوز، کلمه و ... در آشوب های اخیر گفت: «آمدنیوز و این کانالها در راستای تشویش اذهان عمومی و شایعه پراکنی و در راستای ایجاد اختلاف میان مسلمانان بین مذاهب گام برمی‌دارند و مطمئن باشید روسیاهی آنان برای همه ملت و انسانهایی که راه حقیقت دنبال می کنند، آشکار خواهد شد. این شبکه ها زنجیره ای و وابسته به سرویس های جاسوسی هستند. مردم باید یک مقدار عاقلانه تر به این قضیه نگاه کنند؛ شما بخواهید یک ساعت برنامه روی ماهواره نیل ست یا هات برد داشته باشید، چقدر هزینه دارد؟ حتما یک حکومتی پشت این شبکه های ماهواره ای هست و این یک کار شخصی یا کار یک جمعیت کوچک نیست؛ چه شبکه کلمه باشد چه شبکه های دیگری که به اسم سلفی ها یا سلطنت طلب ها یا تشیع انگلیسی ها است؛ هیچ تفاوتی ندارد.»

 

ماموستا نقیبی با اشاره به توطئه های دشمن برای  ایجاد تفرقه میان مسلمانان تاکید کرد: «مقام معظم رهبری فرمودند کسانی که به بهانه مذهب ایجاد اختلاف می کنند؛ چه آگاهانه و چه ناآگاهانه، مزدور دشمن هستند؛ این حجت را برای ما تمام کرده است. ایشان توضیح فرمودند کسانی که از آمریکا و انگلیس تبعیت می کنند و به ساز آن ها می رقصند این ها تسنن آمریکایی هستند و کسایی که به ساز ایادی غرب می رقصند تشیع انگلیسی هستند؛ امروز ما امثال یاسر الحبیب را داریم که وضعیت او مشخص است. من واقعا خجالت می کشم وقتی این یاسر الحبیب را در یک مصاحبه ای دیدم که می گوید ملکه الیزابت اهل بیت است! این واقعا جای خنده دارد. این مشخص است؛ نمی دانم مردم چرا توجه نمی کنند خوب این مشخص است. این کانال های ماهواره ای مذهب علی مذهب فقط درست شده اند برای ضربه زدن به اسلام؛ وقتی می گوییم اسلام یعنی جمهوری اسلامی چرا که تنها کشوری در منطقه و در جهان که فحوا و دعوت اسلام واقعی را به جهان دارد معرفی و دفاع می کند بدون اینکه بگوید این سنی و شیعه است، جمهوری اسلامی بوده است؛ دشمنی این ها با جمهوری اسلامی چرا؟ کسایی که اختلاف درست می کنند؛ این شبکه های کلمه و وصال و دیگر شبکه های انگلیسی و آمریکایی، من از آن ها سئوال می کنم، مگر جمهوری اسلامی از بوسنی و هرزگوین دفاع نکرد، مگر این ها اهل سنت نبودند؟ سال ها از فلسطین دفاع می کند مگر این ها اهل سنت نیستند؟ از عراق، از کردستان عراق دفاع کرد که همه اهل سنت بودند؛ مشخص است که جمهوری اسلامی در هر جای دنیا که به یک مسلمان ظلم شده است از آن ها دفاع کرده است؛ بدون توجه به مذهب آن ها. حتی از مظلوم دفاع کرده است و کاری نداشته است که این مسلمان است یا غیر مسلمان.»

 

مسئول مركز بزرگ اسلامی شهرستان سقز، درباره علت دشمنی ها با جمهوری اسلامی افزود: «این رویکرد جمهوری اسلامی در دنیا مشخص است و به خاطر این است که آن ها ما را نمی پذیرند و چشم دیدن ما را ندارند چرا که اندیشه های حضرت آیت الله امام خامنه ای و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام رحمه الله علیه به ما یاد داده که فقط در برابر خدا سر خم کنیم و ظلم را قبول نکنیم؛ این ها از این اندیشه می ترسند؛ اندیشه ای که خط سرخ شهادت امام حسین علیه السلام است؛ من اهل تسنن هستیم و شافعی مذهب هستم ولی این فرمایشات امام حسین که می فرماید آزاده باشید و ظلم قبول نکنید و پیامبر هم می فرماید ظالم و مظلوم در قیامت هر دو به جهنم خواهند رفت؛ چرا؟ کسی که مظلوم واقع شده است اگر قبول ظلم نمی کرد مظلوم نمی شد. پس برای ما مشخص شده است که اگر می گوییم اسلام منظور جمهوری اسلامی است و خیلی هم زحمت کشیده اند و خیلی پول ها خرج کرده اند؛ از اول که انقلاب اسلامی پیروز شد فاجعه طبس را ببیند، بعد کودتای نوژه، بعد خط های انحرافی؛ باند مهدی هاشمی و ...، بعد جنگ تحمیلی هشت ساله و فتنه های دیگر، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی و ... این ها هیچ کاری نتوانستند بکنند و حالا آمده اند جنگ مذهبی راه بیاندازند ولی اینجا هم موفق نشدند چون علما و محققین بودند. بنده در فضای مجازی وبلاگ و وبسایت هایی دارم و در داخل و خارج کشور سخنرانی هایی که دارم از این اندیشه مقام معظم رهبری و این تفکر دفاع می کنیم و نمی گذاریم سلفی گری که محصول سرویس های جاسوسی است و ربطی هم به اهل سنت ندارد، خودش را به اهل سنت چسبانده است. افرادی هم هستند که می خواهند پدیده لامذهبی را ترویج دهند؛ ما در مقابل این ها ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و هیچ گاه نیز موفق نخواهند شد. توصیه من این است که مسئولان نظام حرف مقام معظم رهبری را گوش دهند و متحد باشند و از ایجاد اختلاف میانشان جلوگیری کنند؛ هر سه قوه باید با هم هماهنگ باشند و برای رفع مشکلات مردم ایران که مردم نجیب و باشرف و باغیرتی هستند تلاش کنند. حیف نیست به این مردم کمک نکنیم؟ حیف نیست کسانی را که از بیت المال میلیاردها پول می خورند و می برند و اختلاس می کنند، این ها را به مردم معرفی نکرد و دار نزد؟ کسانی که اینطور غارت بیت المال می کنند اگر 5 – 6 تا از آن ها در میان مردم اعدام می شدند بهترین کاری بود برای مبارزه با فساد و دلخوش کردن مردم.»

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان