سرخط خبرها :
یکشنبه 22 بهمن 1396 / 13:17|کد خبر : 2403|گروه : سیاسی

مسئولین شهرستان سقز در گفتگو با گولان عنوان کردند؛

مردم سنگ تمام گذاشتند/ صدای رسای مردم به گوش جهانیان خواهد رسید/لبیک مردم به ندای رهبری روح امام و شهدا را شاد کرد

مردم سنگ تمام گذاشتند/ صدای رسای مردم به گوش جهانیان خواهد رسید/لبیک مردم به ندای رهبری روح امام و شهدا را شاد کرد

رئیس مرکز بزرگ شهرستان سقز گفت: امروز ملت ما به ندای رهبر فرزانه کشورمان لبیک گفته اند و این حضورموجب خوشحالی روح امام و شهدا و شخص مقام معظم رهبری شد.

به گزارش گولان سقز، جمعی از مسئولین شهرستان سقز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به صورت جداگانه با خبرنگار گولان به گفتگو پرداختند که متن آن به شرح ذیل می باشد:


امام جمعه سقز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ضمن تشکر از حضور پررنگ مردم در این حماسه باشکوه اظهار داشت: در حال حاضر که آمریکا و اسرائیل درصدد تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند وظیفه ی شرعی و قانونی ماست که با اتحاد خود دشمنان نظام را مایوس تر کنیم.

وی آمدن امام باعث را باعث خیر و برکت برای مردم میهن اسلامی ایران دانست و افزود: ما باید با اتحاد و یکدلی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان اسلام بزنیم.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در جمع راهپیمایان ضمن تبریک تولد 40سالگی انقلاب گفت: از حضور پرشور مردم به ویژه حوزه های انتخابیه خودم تشکر می کنم که بار دیگر حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز نیز از حضور پرشکوه و بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد، افزود: با توجه به حساسیتی که در منطقه داریم و مطمئنیم که صدای رسای مردم به گوش جهانیان خواهید رسید و یک بار دیگر پیوند، همراهی و همدلی ملت، نظام و دولت به اثبات رسید.


سرهنگ جمشید رضایی فرمانده سپاه سقزبا بیان اینکه امروز مردم سنگ تمام گذاشتند، گفت: مردم با حضور خود در دیگر امتحان انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی دادند.


حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز اظهار داشت: وظیفه همگانی ماست که در صحنه حضور داشته و از نظام و انقلاب خود دفاع کنیم. 


ماموستا دکتر عابد نقیبی عضو مجمع علمای جهان اسلام و رئیس مرکز بزرگ شهرستان سقز نیز طی سخنانی از حضور مردم تشکر کرد و افزود: خوشحالیم که امروز در جشن تولد 40سالگی انقلاب قرار داریم. 22 بهمن روزی است که مردم در برابر طاغوت 2500ساله پیروز شد وامروز ملت ما به ندای رهبر فرزانه کشورمان لبیک گفته اند و این حضورموجب خوشحالی روح امام و شهدا و شخص مقام معظم رهبری شد.


رئیس شورای شهر سقز گفت:  حضور در راهپیمایی 22 بهمن در این برهه ی زمانیو شرایط حاکم بر منطقه یک رسالت و وظیفه ی ملی می باشد که از شرافت، کیان و حیثیت مملکت دفاع کنند که همواره خیر و مصلحت ما در این است.


کیوان شافعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سقز اظهار داشت: با آمدن امام مردم مبارز و انقلابی ایران حاصل و پاداش مبارزات چندین ساله خود را دریافت کردند. آمدن امام امید و سرزندگی را در دل ملت ایران زنده کرد. امام با آمدن خود استقلال و آزادی را برای کشور ایران به ارمغان آورد و ملت ایران را از زیر یوغ استبداد چند هزار ساله رهانید.

شافعی افزود: امام با مبارزه چندین ساله با استبداد ستم شاهی از سال 1342 حکومتی را به ملت ایران هدیه داد که نماد حاکمیت مردم بر مردم بر مبنای اصول و مبانی دین مبین اسلام است. حکومتی که همتا و مانندی در هیچ کجای دنیا نداشت و ایجاد این ساختار از اقدامات بسیار بزرگ حضرت امام بود.

انتهای خبر/

 



برچسب ها :

راهپیمایی 22 بهمنخبرنگار گولانامام جمعه سقزنماینده مردم شهرستان های سقز و بانهعلی اکبر ورمقانیفرمانده سپاه سقزشورانمایندگی ولی فقیه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان