سرخط خبرها :
پنجشنبه 19 بهمن 1396 / 10:30|کد خبر : 2392|گروه : سیاسی

ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم از وظایف همگانی است

ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم از وظایف همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز در جمع فرهنگیان این شهرستان ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم را از وظایف همگانی دانست.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، در گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه برنامه ای با حضور100 نفر از فرهنگیان و کارکنان اداره که با همت بسیج فرهنگیان این شهرستان درنمازخانه اداره آموزش و پرورش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین شفیع خانی اظهار داشت: اگر روشنگری، بصیرت و موفقیتی در زندگی داریم آنرا مدیون اساتید و معلمین عزیز هستیم.

 

 شفیع خانی اضافه کرد: در زمان طاغوت کشور ما در زیر یوغ و سلطه سردمداران آمریکا در غرب و شوروی در شرق بوداما امام (ره) با توکل به خداوند و اراده مردم جهان را از حالت دو قطبی درآورد و کشور را از وابستگی به اجانب رهانید.  

 

 وی با بیان اینکه چون اراده خدا بر این انقلاب محقق شده بود، با لطف و عنایت خداوند و حمایت‌های مردم این پیروزی به دست آمد، افزود:  این انقلاب تداوم حکومت اسلامی زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بود.

 

او ترویج و اشاعه روحیه خودباوری امام (ره) در بین مردم را از وظایف همگانی دانست و گفت: یکی از معجزات انقلاب اسلامی بها دادن به مستضعفین در برابر مستکبرین و مقاومت بی نظیر ملت  در برابر ظلم و تعدی دشمنان است.

 

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: این مردم با ایمان و قاطعیت در تصمیم گیری و با تکیه بر رهبری هوشیارانه و با صلابت امام(ره)، نوعی جسارت و شجاعت منحصر بفرد پیدا کردند که در هیچ جای دنیا سابقه نداشت.

 

شفیع خانی  به قدرت جریان سازی امام (ره) اشاره و اضافه کرد: توده های مختلف مردم  برای سربلندی اسلام و مسلمین و پیروزی بر طاغوت و طاغوتیان متحد کرد و دشمن بعد از انقلاب در صدد تضعیف این وحدت می باشد.

 

حجت الاسلام شفیع خانی در ادامه گفت: باور واعتقاد ماست که ملت باید محکم تر و با اراده تر از همیشه در صحنه باشند چون دشمنان هم از این راه وارد می‌شوند تا بلکه بتوانند در اتحاد و یکدلی مردم نفوذ کرده و جبهه حق و حقیقت مردم را با نیرنگ ضعیف کنند.

 

  شفیع خانی به ضرورت ترویج اندیشه‌های امام (ره)اشاره کرد و افزود: اگر مبانی و اندیشه های سیاسی ایشان را ترویج ندهیم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، از دشمن سیلی خواهیم خورد.

 

  وی به وظیفه خطیر معلمین و فرهنگیان در اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی و رسالت انقلاب اشاره و تصریح کرد: وظیفه هدایتگری معلمین و پرورش فرزندان و نسل جوان مملکت را می‌ توان در ترویج فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی وعزتمندی انقلاب نمایان دید.

 

او در پایان با اشاره به اینکه باید در این دوران پیوسته یادی از شهدا بکنیم تاکید کرد: اگر امروز جایگاه و ارزشی در جامعه داریم آنرا مدیون خون شهدا و شهدای انقلاب هستیم.

 

 از دیگر برنامه های این مراسم معنوی قرائت کلام الله مجید توسط قاری برتر کشوری، خیر مقدم سیدیان مدیریت آموزش و پرورش، اجرای مراسم مولودی خوانی و دف نوازی، بازخوانی اشعار و دیوار نویسی های روزهای آخرین سرنگونی رژیم پهلوی بود.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :

دهه فجراندیشهانقلاب اسلامیخودباوریطاغوت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان