سرخط خبرها :
چهارشنبه 18 بهمن 1396 / 18:43|کد خبر : 2388|گروه : ورزشی

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز خبر داد:

کسب 238 مدال قهرمانی کشوری در سال جاری/ افزایش وزن کارمندان در سایه ی کم توجهی به ورزش

کسب 238 مدال قهرمانی کشوری در سال جاری/ افزایش وزن کارمندان در سایه ی کم توجهی به ورزش

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز از کسب 238 مدال کشوری و بالغ بر 1000 مدال استانی توسط ورزشکاران در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، فرزاد خاکی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز در تمامی حوزه ها فعالیت مستمر دارد و این امر به وضوح دیده می شود، اظهار داشت: سقز، اولین شهرستان در سطح استان است که در تمامی حوزه های ورزشی فعال می باشد.

خاکی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان را 13 هزار و 400 نفر دانست و افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال به بیش از 14 هزار نفر ارتقاء پیدا کند.

خاکی گفت: ورزشکاران ما در 20 سالن و 51 باشگاه ورزشی شهری و روستایی دولتی و خصوصی مشغول فعالیت می باشند واز ابتدای سال جاری تاکنون 238 مدال کشوری و بالغ بر 1000 مدال استانی توسط ورزشکاران ما کسب شده است.

 

وی با بیان اینکه از سال 94 به بعد هیچ پروژه ی نیمه کاره ای باقی نمانده است، تشریح کرد: تکمیل سالن های سقف بلند در روستای ایرانخواه و صاحب، ساخت 2 زمین ورزشی در روستاهای چاپان و رنگه ریژان، تکمیل هتل ورزش، احداث خانه جوان، احداث زمین چمن مصنوعی، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی و خرید وسایل ورزشی مدرن از پروژه های عمرانی اداره ورزش و جوانان در این شهرستان است.

خاکی اعتبار سال جاری در حوزه ورزش و جوانان را از محل تملک دارایی های سرمایه ای، نفت، گاز و توسعه متوازن بیش از 60 میلیارد ریال دانست و گفت: توجه دولت به اعتبارات حوزه ورزش قابل تقدیر و بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه 16 باشگاه خصوصی آقایان، 9 باشگاه خصوصی بانوان و 26 باشگاه دو منظوره در شهرستان سقز فعالیت می کنند، افزود: حضور باشگاه های ورزشی خصوصی در جشنواره های ورزشی نوید بخش است.

این مسئول در ادامه سخنانش با بیان اینکه این اداره از سرمایه گذاران ورزشی استقبال و حمایت می کند و تاکنون چندین سرمایه گذار برای ساخت استخر و راه اندازی باشگاه ورزشی مراجعه اند، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان به سرمایه گذاران حوزه ورزش تسهیلاتی با بهره 4 درصد اعطا می کند.

خاکی همچنین از تجلیل فعالین و خادمان حوزه ورزش و جوانان در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: در دهه ی پایانی بهمن نیز از قهرمانان ورزشی و در بهار 97 هم از پیشکسوتان ورزشی تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی در پایان ضمن اظهار گله مندی از کارمندان و کارکنان ادارات به کم توجهی به مسئله مهمی چون ورزش گفت: ما برای ضمن توجه به وضعیت جسمانی کارمندان مکاتبات لازم را با ادارات جهت شرکت در رشته های مورد علاقه و استفاده رایگان از امکان ورزشی انجام دادیم ولی متاسفانه فقط روزهای اول با حضور اندکی از آنان مواجه شدیم که پس از گذشت مدتی حضورها کاملاً کم رنگ بود.

خاکی ضمن تاکید دوباره بر نقش مهم ورزش کردن در تندرستی خواستار توجه ویژه کارکنان به ورزش و وضعیت جسمانی خود شد.

اصحاب رسانه شهرستان سقز نیز در این نشست خواستار توجه ورزش و جوانان به حوزه تدوین کتاب و مقاله ورزشی، نظارت بر مصرف مواد نیروزا در باشگاه ها، راه اندازی باشگاه بدنسازی در استخر کاوه، خانه تکانی در خانه کشتی و تقویت این هیات، استخدام قهرمانان عرصه ورزش در ادارات و اهمیت بیشتر به ورزش اسب سواری، اسکیت، اسکی، تیراندازی و بهداشت اماکن ورزشی شدند.

انتهای پیام/



برچسب ها :

ورزش و جوانانورزشکارکارمندچاقیافزایش وزنمدال کشوریمدال استانیفرزاد خاکی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان