سرخط خبرها :
دوشنبه 19 بهمن 1394 / 15:58|کد خبر : 454|گروه : فرهنگی

37/14

نقش مؤثر دانش آموزان در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است

نقش مؤثر دانش آموزان در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است

فرماندار سقز در اختتامیه یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان گفت: نقش مؤثر دانش آموزان در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است

به گزارش خبرنگار گولان سقز، علی اکبر ورمقانی در این مراسم معنوی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: برپایی این یادواره ارزشمند که دانش آموزان نوجوان در آن حضور دارند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه ایفا می کند.

ورمقانی افزود: شهدای دانش آموز دفاع مقدس اگرچه سن کمی داشتند و در دوران تحصیل، رشد و نبوغ بودند اما کامل شدن خود را در سرزمینی دیدند که محل نور و مبارزه با شیطان بود.

وی افزود: دانش آموزان دوران دفاع مقدس همسن و سال شما بودند که با بصیرت، شجاعت ولایت پذیری و عشق به امام و رهبرخود از میهن و انقلاب دفاع و جان خودرا دراین راه نثار کردند تا هم اینک شما در آرامش وامنیت زندگی و به تحصیل بپردازید.

ورمقانی در ادامه شهید حسین فهمیده را الگویی مناسب برای دانش آموزان خواند و افزود: شهید حسین فهمیده حاصل تربیت صحیح اسلامی است که در مکتب امام رشد کرد و امام خمینی (ره) او را رهبر واقعی انقلاب دانست.

وی اضافه کرد: دانش آموزان ما باید با الگوبرداری از تمام شهدا و دانش آموزان شهید و حسین فهمیده ها، در راستای منویات رهبری، ولایتمداری و دفاع از ارزشها حرکت کنند و در مقابله با جنگ نرم دشمن، با ولایتمداری از گزند حوادث در امان بمانند.

فرماندار سقز در پایان یادآور شد: اکنون دشمن با استفاده از تمامی ابزار، سعی در سست کردن عقیده و باور نوجوانان و جوانان دارد که باید دانش آموزان نسبت به این امر بصیرت داشته باشند و گوش به فرمان رهبری حرکت کنند.

این یادواره با برنامه های مختلفی نظیر اجرای حاملان قرآن، سرود ، قائت شعر و مقاله و کلیپ همراه بود که در پایان به 2 خانواده شهید و خانواده شهیده حسیبه خرمتایی به رسم یادبود لوح و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

یادواره شهداشهدای دانش آموزشهادتپیروزی انقلابجنگ نرم

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان