سرخط خبرها :
یکشنبه 24 دی 1396 / 12:37|کد خبر : 2342|گروه : اجتماعی

370 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب سقز اختصاص یافت

370 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب سقز اختصاص یافت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: 370 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه برای اجرای طرح فاضلاب سقز اختصاص یافته و در نظر گرفته شده است.

به گزارش گولان سقز، محمدحسین محمدی در حاشیه بازدید از طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز با بیان اینکه از میزان اعتبار در نظر گرفته شده تاکنون 40 میلیارد ریال جذب شده است، اظهار کرد: بخشی از این اعتبار برای طرح توسعه تصفیه خانه هزینه می شود.


وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح توسعه تصفیه خانه فاضلاب سقز خرداد امسال آغاز شد، افزود: برای اجرا و اتمام این طرح 114 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس قرارداد باید ظرف مدت 24 ماه به اتمام برسد.


محمدی تاکید کرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب سقز اکنون 34 هزار مترمکعب است که با اجرای طرح توسعه، 20 هزار مترمکعب به ظرفیت آن اضافه می شود که برای 20 سال آینده و جمعیت 270 هزار نفر کافی است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان هم در حاشیه این بازدید ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سقز را از پروژه های بزرگ این شهرستان اعلام کرد و گفت: این طرح پیشرفت مناسبی دارد.


امیر قادری همچنین از اجرای طرح آبرسانی به شهرک زاگرس 1و 2 و محله تازه آباد نیز بازدید کرد و افزود: اقدامات خوبی در حوزه خدمات رسانی به مناطق حاشیه ایی شهر سقز انجام شده است.


آرتیکاس اقبال مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان هم در بازدید از سالن ستاد بحران سقز گفت: این طرح چند منظوره با پیشرفت 60 درصد توسط شهرداری در حال اجراست.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان