سرخط خبرها :
چهارشنبه 17 خرداد 1396 / 11:36|کد خبر : 1851|گروه : اجتماعی

الوعده وفا آقای فرماندار/

قول 100درصدی فرماندار سقز برای جابجایی محل دفن پسماند زباله شهری محقق نشد!!!

قول 100درصدی فرماندار سقز برای جابجایی محل دفن پسماند زباله شهری محقق نشد!!!

آقای فرماندار 15 خرداد تمام شد و قول 100درصدی شما برای انتقال محل دفن پسماند زباله شهری همچنان به قوت خود باقی است؟!

به گزارش خبرنگار گولان سقز، «دولت تدبیر و امید برای روستای "بدراباد" تدبیر کند» و «دفن زباله های سقز در روستای بدر آباد / کابوس های زندگی درکنار زباله + عکس» گزارشاتی بود که در هفته نامه روژان  شماره 117 و سایت خبری گولان در آذرماه سال 96 چاپ و منتشر شد. 

این مطلب تلنگری به دولتمردان بود تا محل دفن زباله ها و پسماند های سقز را که بیش از 38 سال است در روستای "بدراباد"  دفن می شد که بر خلاف ماده 17 دفع پسماند که محل دفن باید به اندازه ای باشد که دوره دفن حداقل 10 سال را پوشش دهد اما این قانون محیط‌ زیست در این منطقه رعایت نشده و آسیب های فراوان و مخربی را برای ساکنین روستا، زمینهای کشاورزی و اهالی منطقه بوجود آورده است که باید هرچه زودتر آنرا به جایگاه دیگری انتقال دهند. 

خوشبختانه این گزارش و انعکاس آن باعث شد تا مسئولین استانداری استان کردستان به آن واکنش نشان داده و وعده رسیدگی به مشکلات این روستا را دادند. 

در این نشست معاون سیاسی فرماندار شهرستان سقز، شهردار، معاونت خدمات شهری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای بخش زیویه، ماموستا و تعدادی از اهالی خونگرم  در مسجد جامع روستای بدر آباد برگزار شد. 
معاون سیاسی فرماندار شهرستان سقز اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت باید زودتر از اینها به فکر منطقه جایگزین برای دفع پسماند های زباله شهری سقز می بود از ساکنین دلجویی و بابت تحمل این سختیها قدردانی کرد. 

کامل کریمیان افزود: با گفتگوهایی که با مقامات استانداری و ارگانهای ذیربط برای انتقال پسماند به "تاوه قران"  انجام گرفته است قول مساعد دادند تا 15 خرداد سال 96 این امر تحقق پیدا خواهد کرد. 

کریمیان گفت: این مدت زمانی هم صرف زیر ساخت ها خواهد شد و بعد از تاریخ فوق الذکر دیگر هیچ زباله ای در این مکان دفن نخواهد شد و به وعده های خود جامه عمل خواهند پوشاند. 
فرماندار سقز نیز در نشست خبری هفتم دی ماه سال گذشته با اصحاب رسانه این شهرستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران با عنوان * دولت برای انتقال پسماند زباله های شهری تدبیری اتخاذ کرده است؟ به مشکل دفع زباله شهری و مردم روستای بدرآباد پرداخت و گفت: از همین جا قول صد درصد خواهم داد تا 15 خرداد 96 این مهم نیز حل و دفع آن به محل جدید منتقل خواهد شد.

حالا روز موعد فرار رسیده و چشم انتظار آن هستیم تا دولت که با شعار خدمتگزاری برای مردم پا به عرصه دوره چهار ساله دوم گذاشته به وعده های خود جامه عمل  بپوشاند یا این سخنان و وعده و وعیدها فقط در حد شعار بود و فکر نمیکرد مطالبات مردم به این زودی یقه آنها را خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

زبالهگزارشبدرآبادفرماندار سقزمحیط زیستدفع پسماند زباله شهریسقز

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان