سرخط خبرها :
یکشنبه 10 دی 1396 / 10:41|کد خبر : 2323|گروه : سیاسی

48 روز بعد از زلزله کرمانشاه؛

مردم روستاها راضی از سپاه و مردم شهر ناراضی از دولت!/ سردار رجبی: سپاه کردستان به دو برابر آمار اعلام شده دولت خدمات‌رسانی می‌کند

مردم روستاها راضی از سپاه و مردم شهر ناراضی از دولت!/ سردار رجبی: سپاه کردستان به دو برابر آمار اعلام شده دولت خدمات‌رسانی می‌کند

در حالی که مسؤولیت خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه در روستاها به سپاه و در شهرها نیز به دولت واگذار شده که مردم شهر سرپل ذهاب به شدت از عملکرد دولت ناراضی هستند!

به گزارش گولان سقز به نقل از کُردتودی، بعد از آنکه کار امدادرسانی و خدمات‌رسانی به روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه به سپاه‌های استانی واگذار شد، سپاه بیت المقدس کردستان انجام امورات 6 روستای «تپ مارانف تائیشه‌ای، صالح کوچری، بیشکان، برق و باران علیا و برق و باران سفلی» را متقبل شد و بیش از 40 روز است که با عنوان قرارگاه خدمات رسانی شهید عباسی به مردم این روستاها خدمات می‌دهد.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در بازدید از این مناطق در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: سپاه کردستان، اقدامات قبل از بازسازی همچون امدادرسانی و خدمات‌رسانی در این 6 روستا را تقبل کرده و امروز که بیش از چهل روز از این حادثه می گذرد، خوشبختانه مردم به زندگی عادی برگشته‌اند و مشکلات و نگرانی‌های روزهای اول زلزله را فراموش کرده‌اند.

 

سردار محمدحسین رجبی تصریح کرد: باتوجه به وضعیت جوی هوا، اسکان موقت مردم بسیار مهم تلفی می‌کرد و خوشبختانه این مهم اتفاق افتاد و طی چند روز آینده پایان اسکان موقت را در روستاها اعلام خواهیم کرد.

 

 

وی افزود: البته بر اساس آمار اولیه‌ای که به ما اعلام کردند حدود 300 خانوار در این شش روستا زندگی می کردند اما در این مدت به همین تعداد، خانوار شهری به روستاها برگشته‌اند و آمارها دو برابر شده است.

 

سردار رجبی عنوان کرد: سپاه کردستان تاکنون حدود 600 کانکس اعم از اهدایی و قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را در این روستاها استقرار داده است.

 

 

وی گفت: بعد از اسکان موقت نیز سپاه کل هر تصمیمی بگیرد تابع آن خواهیم بود و بعد از آن نیز ما می‌توانیم در زمینه‌های فرهنگی، درمانی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی و ... به مردم خدمات رسانی داشته باشیم.

 

فرمانده سپاه کردستان تأکید کرد: خوشبختانه کارها طبق زمانبندی تعیین شده پیش می‌رود و مردم هم از خدمات انجام شده رضایتمندی خوبی دارند.

 

گفتنی است سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه نیز در بازدیدی که چند روز پیش از روستاهای زلزله به عمل آورده، عملکرد و اقدامات سپاه کردستان را تحسین کرده و به واقع میزان عملکرد سپاه کردستان در این مدت موجب حیرت دیگر ارگان‌های دولتی کرمانشاه نیز شده است.

 

این درحالی است که بسیاری از خانوارهای شهری در سرپل ذهاب هنوز در چادرهای نایلونی زندگی می کنند و طبق بازدیدهای میدانی‌ای که انجام شده این خانوارها وضعیت تأسف باری دارند و به شدت از عملکرد دولت ناراضی هستند.

 

 

 

 

 

گفتنی است که مسؤولیت خدمات رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه در روستاها به سپاه و در شهرها نیز به دولت واگذار شده است.

انتهای پیام/

 



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان