سرخط خبرها :
جمعه 3 آذر 1396 / 14:54|کد خبر : 2284|گروه : سیاسی

حفاظت از ارزش ها و آرمان های شهدا وظیفه ی ماست/ درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می شود

حفاظت از ارزش ها و آرمان های شهدا وظیفه ی ماست/ درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می شود

فرمانده سپاه سقز گفت: به برکت خون شهدا ، بصیرت و آگاهی مردم و رهبری، رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از مرزها افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هفته و روز بسیج اظهار داشت: این روز یادآور  شجاعت ها، خونهای ریخته شده ی بسیج در حقیقت توده ی مردم و سرمایه ملی است.

صفاری بسیج را برآمده از متن مردم و یادگان گرانقدر امام خمینی(ره) برشمرد و افزود: بسیج، نیروی مقدس و مخلصی است تا به آنجا که امام راحل ما دعایش این بود که خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت بر دولت خود خوانده و ددمنش و سفاک داعش افزود: در این جنگ همچون 8 سال دفاع مقدس بسیجیان ما به صورت داوطلبانه و شهادت طلبانه با رهبری و درایت سردار سلیمانی در جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند و نتیجه آن برای جهانیان آشکار شد.

صفاری با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز تنومندتر می شود، گفت: اکنون به برکت خون شهدا ، بصیرت و آگاهی مردم و رهبری، رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از مرزها افزوده می شود.

وی بابیان اینکه شهرستان سقز 608 شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ما وظیفه داریم که از ارزش ها و آرمان های انقلاب و  شهیدان  محافظت کنیم.

این مسئول ضمن تقدیر از هیئت امنا و امام جمعه در راستای راه اندازی پایگاه بسیج خاتم الانبیاء در مسجد جامع شهر، هدف از تشکیل پایگاه های بسیج بصیرت افزایی و هوشیاری در برابر توطئه های شوم  دشمنان دانست.

صفاری همچنین به اقدامات سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی پرداخت و یادآور شد: خوشبختانه با حضور نیروهای بسیج مردمی و دانشجویان اقدامات مناسبی در راستای مرمت و بازسازی مساجد، ساخت خانه عالم، مرمت و بازسازی مدارس و... صورت گرفته است و این از افتخارات ماست.

وی در پایان وقوع حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه و جانباختن شمار زیادی از هموطنانمان در این استان را تسلیت گفت و از تلاش تمامی ارگانها و حرکت های خودجوش مردمی به بازماندگان این حادثه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

فرمانده سپاه سقزخون شهداجمهوری اسلامی ایرانیعقوب صفاریخطبه نماز جمعههفته بسیج

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان