سرخط خبرها :
چهارشنبه 10 آبان 1396 / 12:56|کد خبر : 2235|گروه : سیاسی

چاپلوسی برای استاندار بیجاری کردستان ممنوع

برخی از مدیران بجای تغییر لهجه خود به « گویش زیبای بیجاری » از عملکردشان بگویند!

برخی از مدیران بجای تغییر لهجه خود به « گویش زیبای بیجاری » از عملکردشان بگویند!

برخی از مدیران فعلی استان کردستان برای ماندن در منصب و مدیریت خود بهتر است به جای چاپلوسی و صحبت کردن با « لهجه زیبای بیجاری » عملکردشان را به استاندار جدید ارائه دهند!

به گزارش گولان سقز به نقل از کردتودی، اگر برگه‌های تقویم را ورق بزنیم نزدیک به بیست روز است که استاندار جدید از دستان وزیر کشور حکم  نماینده عالی دولت را در کردستان دریافت نموده‌اند بارها این نکته را یادآور شده‌ایم که حضور مهندس مرادنیا بعنوان نیروی ارزشی و اصولگرای معتدل می‌تواند خط بطلانی بر تمامی آمال و آرزوهای منفعت طلبانی باشد که بر سیستم مدیریتی چنبره زده اند! وقتی استاندار جدید در اولین سخنرانی، خود را وامدار هیچ جریان و جناحی ندانست و مهمترین ملاک خویش را برای انتخاب مدیران شایسته سالاری دانست همین موضع صریح ایشان استفاده‌طلبان منفعت طلب را مأیوس و ناامید کرد.

 

اما اگر بخواهیم بدون ملاحظات سیاسی و فکری اظهار نظر نمائیم باید بزرگترین عامل توسعه نیافتگی کردستان را نتیجه حضور مدیرانی بدانیم که ذره‌ای دل در گرو آبادانی و توسعه  استان نداشتند و تنها نگاهشان به میز مدیریت نگاهی از سرمنفعت طلبی و آمال سیاسی و جناحی بود. گاهی همین مدیرانی که اگر ذره‌ای در راستای اهداف واقعی خویش حرکت می کردند بیگمان امروز کردستانی آبادتر داشتیم اما متاسفانه بجای تلاش در این جهت با هدف استفاده از موقعیتها، مثلثی را تشکیل می‌دادند که  نوک اضلاع این مثلث چنان تیز و برنده بود که از چند متری غیرهمفکران خویش را زخمی می‌کردند !

 

به قول معروف « آزموده را آزمونی دیگر خطاست » در حقیقت در مورد بسیاری از مدیران فعلی کاملا صدق می کند کاش برخی از این جنس مدیران بجای تغییر لهجه خود به « گویش زیبای بیجاری » عملکردشان را در حوزه کاری خویش  به استاندار ارائه می‌کردند، چرا باید برای بقاء و ماندن در منصب مدیریتی چنان دست و پا بزنند؟! مگر تعدادی از همین مدیران نبودند در اوایل حضور مهندس زاهدی با گل و بلبل به اتاق ایشان می‌رفتند اما در اواخر حضور ایشان به انحاء مختلف و ناجوانمردانه سعی در ناکارآمد نشان دادن زاهدی را داشتند. قطعا همین گل و بلبل به دستان امروزی به استاندار فعلی هم ترحم نخواهند کرد! تازه اگر بخواهیم مقایسه‌ای از نظر فکری بین زاهدی و مرادنیا داشته باشیم، منفعت طلبان دیروزی از نظر تفکر سیاسی خود را نزدیکتر به زاهدی می‌دیدند .

 

باید استاندار کردستان این مهم را در نظر داشته باشند که برخی از این مدیران که تنها بخاطر پاداش گرفتن از هم حزبیهایشان یک شبه ره صدساله را طی کرده‌اند نخواهند توانست حتی در طول دو قرن مدیربودن هم برای استان کردستان کوچکترین منفعتی را داشته باشند .

 

امروزه باید مهندس مرادنیا بعنوان یک سرمربی حاذق و توانمند تیمی از شایستگان و افراد باتجربه را انتخاب نماید، افرادی که مانند قبل در زمین گل به خودی نزنند باید تیم مدیریتی استاندار جدید  تیمی منسجم، توانمند  و در کل  همراه واقعی با ایشان باشند، متاسفانه برخی از افراد تیم مدیریتی  قبلی نه تنها همراه خوبی نبودند بلکه در بسیاری از مواقع یا اصلا آنتن نمی‌دادند و یا از دسترس خود را خارج می‌کردند.

 

آقای استاندار، امروزه مردم استان فرهنگی کردستان بی‌صبرانه منتظر حذف مدیران ناکارآمد و امتحان پس داده از گردونه مدیریتها هستند، امروزه مردم بیصبرانه منتظرند تا تیم منسجم و قدرتمند مدیریتی استان درراستای وعده داده شده از سوی حضرتعالی شکل بگیرد.

 

آقای استاندار، قطعا هستند مدیرانی که این روزها رنگ و لعابشان از هر جهتی کاملا تغییر کرده است و حتی اگر بتوانند قطعا در محل جغرافیایی صدور شناسنامه هم تغییراتی ایجاد و نام زیبایی بام ایران یعنی بیجار سرافراز را برآن اضافه خواهند کرد، اما تجارب ارزشمند ملی و مدیریتی حضرتعالی نقاب را از چهره آنان فرو خواهد انداخت،  بدون شک اجازه مانور مجدد به منفعت طلبان هزار رنگ سیاسی هرگز نخواهید داد.

 

محمد قادرمرزی

 

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان