سرخط خبرها :
پنجشنبه 8 مهر 1395 / 08:45|کد خبر : 1050|گروه : سیاسی

واکنش نماینده ولی فقیه در سپاه سقز به اظهارات معاون دانشگاه پیام نور؛

برخی گستاخانه ارزش های نظام و ملت را زیر سؤال می برند/ معلوم شد تاریخ را خوب خوانده اید

برخی گستاخانه ارزش های نظام و ملت را زیر سؤال می برند/ معلوم شد تاریخ را خوب خوانده اید

نماینده ولی فقیه در سپاه سقز گفت: شمایی که از صدای ترقه که هیچ از صدای ترکیدن بادکنک می ترسی چطور به خودت جرأت می دهی که این چنین گستاخانه ارزش های یک نظام و ملت را زیر سوال ببری.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور در نشست نهضت روشنگری و در جمع بسیجیان شهرستان سقز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عزتی که امروز اسلام، مسلمین و مردم عزیز ما دارند ثمر خون شهیدان است.

حجت الاسلام هاشم پور با بیان اینکه پیشرفت های افتخار آمیز علمی کشور از برکات جهاد و شهادت همین شهدا است، اضافه کرد: باید دقت کنیم که با یک برنامه ریزی دقیق اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ارزشهای دوران دفاع مقدس را همراه با فرهنگ ناب ایثار و شهادت به اجتماع یعنی نسل کنونی و نسل آینده این کشور انتقال بدهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه پررنگتر نماییم چرا که دشمن به دنبال تضعیف این فرهنگ است و اگر این فرهنگ را از ما بگیرد به راحتی به اهداف خود دست خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه دوران 8 سال دفاع مقدس برای ملت ایران عزیز اوج افتخارات ملت است، تاکید کرد: با ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت کشور در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلام ایران را بیمه خواهیم نمود.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز با اشاره به سخنان معاون دانشگاه پیام نور این شهرستان در نشست احزاب سیاسی در فرمانداری گفت: کسانی که تازه به نان و نوایی رسیده اند و خود را یک فعال سیاسی می دانند و می خواهند تاریخ این کشور و انقلاب را مدون کنند باید بدانند که به برکت خون همین شهیدان و شهدای مدافع حرم است که در آسایش، امنیت و آرامش زندگی می کنند.

حجت الاسلام هاشم پور افزود: قدرنشناسی، نمک نشناسی، در میدان دشمن بازی کردن و خود فروختگی تا این حد که بیان کنی نوجوانان 13 ساله ای که زیر تانک رفتند خودکشی کرده اند. پس معلوم شد که تاریخ را خوب می شناسی و حقیقت این تاریخ را که تو بخواهی برای نسل آینده بنویسی. مگر امام(ره) نفرمودند: رهبر ما آن طفل 13 ساله ای است که نارنجک به کمر می بندد و به زیر تانک می رود.

وی خاطرنشان کرد: شمایی که از صدای ترقه که هیچ از صدای ترکیدن بادکنک می ترسی چطور به خودت جرأت می دهی که این چنین گستاخانه ارزش های یک نظام و ملت را زیر سوال ببری.

این مسئول اضافه کرد: مگر نمی دانی که حضور ایران در کشورهای لبنان، سوریه و عراق به عنوان یک نیروی مستشاری بنا به تامین امنیت مرزهای این کشور و انقلاب است و یکی از آرمانهای انقلاب حمایت از کشورهای مسلمان می باشد؟! برای این است که خانواده تو و امثالهم بدون هیچ گونه مشکل و مسئله ای به راحتی در خیابان ها قدم بزنند و در منزل آرامش داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: این را بدان که تو و هم حزبی های تو با این مردم روبرو هستند و پاسخ شماها را همین بسیجیان روح ا... و سربازان جان بر کف امام خامنه ای خواهند داد.

انتهای پیام/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

ارزش های نظامانقلاب اسلامیسوریهلبنانعراقاحزاب سیاسیمعاون دانشگاه پیام نورنماینده ولی فقیه

نظرات کاربران :

ادیب شرافتی [پنجشنبه 8 مهر 1395 | 20:30] پاسخ

تمامیت ارضی ایران ومردم ایران مدیون خون شهداست

ب [شنبه 10 مهر 1395 | 09:41] پاسخ

چشممون روشن دکتری تاریخ و نویسنده

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان