سرخط خبرها :
جمعه 31 شهریور 1396 / 11:00|کد خبر : 2128|گروه : سیاسی

ملت ما با رشادتهای خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند/ تهدیدات آمریکا علیه ایران راه به جایی نمی برد

ملت ما با رشادتهای خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند/ تهدیدات آمریکا علیه ایران راه به جایی نمی برد

فرمانده سپاه سقز گفت: ملت ایران با رشادت و فداکاری های خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری این رشادت ها می باشد.

به گزارش خبرنگار گولان سقز، سرهنگ یعقوب صفاری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم الحرام و زمان بازگشایی مدارس را فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید دانست.

صفاری دفاع مقدس را بزرگترین نقطه عطف و تاریخی برای کشور ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران با رشادت و فداکاری های خود اقتدار کشور را حفظ کرده اند وهفته دفاع مقدس بهترین زمان برای یادآوری این رشادت ها می باشد.

او در ادامه به شجاعت شهدای مدافع حرم اشاره و اضافه کرد: این شهدا خارج از مرزهای کشور و در جایی دیگر که حتی زبان ملت آن را نمی‌دانند قاطعانه و با شجاعت می‌جنگند تا هموطنانشان در امنیت و آسایش باشند.

وی اظهار داشت: شایان ذکر است که هیچ زوری در رفتن این افراد به سوریه نبوده و تماماً بصورت داوطلبانه در عرصه نبرد حاضر شده اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به پرسنل عظیم ناجا تبریک گفت و جانفشانی ها و خدمات ارزشمند این نیرو را در عرصه های مختلف از جمله امنیت اجتماعی و نظم عمومی، تلاش و همت آنان در راستای ایجاد آرامش در جامعه را تحسین برانگیز دانست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز طی سخنانی فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر را تسلیت و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

علی اکبر ورمقانی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کردیم، گفت: هدف دشمن از جنگ با ما از پا درآوردن نظام اسلامی بود که غیرت مردان ایران زمین این اجاره را به آنها نداد تا به پیروزی برسند.

ورمقانی امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: رئیس جمهور آمریکا در سخنانی با نقض برجام علیه کشور ما حرف هایی زده است که باید گفت آمریکا و اسرائیل با وجود سه ارتش بزرگ بسیج و سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و همچنین مهمتر از آنان مردمی دلاور چهار دهه است که هیچ غلطی نتوانسته بکند و منبعد هم نمی تواند.

وی اضافه کرد: تهدیدات ترامپ راه به جایی نخواهد برد، زیرا ملت ما در تمامی صحنه ها حماسه خلق کرده اند و پیرو ولایت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند. همانظور که دکتر روحانی هم در سخنانی گفتند ملت ایران تهدید نمی کند و تهدید نمی پذیرد.

انتهای خبر/

گولان، هه وال، شاره که م سه قز، سقز، کوردستان، سایت خبری، شهرستان سقز



برچسب ها :

فرمانده سپاه سقزسرهنگ یعقوب صفاریهفته دفاع مقدسمعاون استاندار و فرماندار ویژهعلی اکبر ورمقانی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان