سرخط خبرها :
سه شنبه 21 شهریور 1396 / 11:30|کد خبر : 2119|گروه : سیاسی

بیگلری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

تشریح آخرین وضعیت حادثه شلیک به کولبران در بانه

تشریح آخرین وضعیت حادثه شلیک به کولبران در بانه

نماینده مردم سقز و بانه آخرین وضعیت پیگیری حادثه تیراندازی به دو نفر از کولبران را در مرز تشریح کرد.

به گزارش گولان سقز، محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده درباره حادثه کشته‌شدن دو نفر در مرز توسط هنگ مرزی گفت: روز چهارشنبه بر اساس قولی که به مردم داده شده بود، هیئتی از تهران برای بررسی‌ این حادثه به بانه آمد.

 وی ادامه داد: متاسفانه روز دوشنبه هفته گذشته هنگ مرزی به سمت دو  نفر از اهالی بانه که مشغول حمل وسایلی در مرز بودند شلیک کرده که موجب کشته شدن این دو نفر شد، لذا مردم در اعتراض به این اتفاق در مقابل فرمانداری تجمع کردند.

 نماینده مردم سقز و بانه تصریح کرد: البته تجمع با ورود نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران بدون کوچکترین درگیری و مشکلی ختم به خیر شد و مردم متفرق شدند که جای تشکر دارد.

 بیگلری تاکید کرد: برای دلجویی از خانواده این دو شخص کشته شده به همراه فرماندار و چندین نفر از معتمدین و منفذین به خانه آنها رفتیم که نهایتا روز چهارشنبه گذشته جلسه‌ای با خانواده این دو نفر در محل فرمانداری و با حضور هیئت اعزامی از تهران، نماینده ولی‌فقیه، بازرس ویژه وزارت کشور و نماینده نیروی‌انتظامی برگزار شد و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: البته این دو شخص کشته‌شده کولبر نبودند و کارت مخصوص نداشتند و تنها با استفاده از کارت ملی خود به صورت کرایه‌ای بار دیگران را از مرز حمل می‌کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: در نقاط مرزی ممنوعه باید نسبت به انسداد مرز و کشیدن سیم‌ خاردار اقدام شود تا دیگر راهی برای عبور و مرور افراد باقی‌ نماند و آنها تنها بتوانند از معابر اصلی عبور کنند.

نماینده مردم سقز و بانه ادامه داد: البته کولبران با داشتن کارت‌های مخصوص خود می‌توانند به صورت نوبتی و هفته‌‌ای یکبار از آن معبر با وجود بار تردد کنند.

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی
 
   
آخرین اخبار
پربازدیدترین های یک ماه اخیر

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

تلگرام، گولان سقز، شبکه های اجتماعی، همراه باگولان

بیمارستان، نوبت اینترنتی، بیمارستان امام خمینی، کلینک تخصصی، درمانگاه چشم، متخصص داخلی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، رزرو نوبت اینترنتی، متخصص کلیه و مجاری، ارتوپدی، قلب، بیمارستان امام خمینی سقز، بیمارستان بعثت، بیمارستان توحید، بیمارستان قدس،بیمارستان فجر مریوان، بیمارستان امام حسین بیجار، بیمارستان شهید بهشتی قروه، بیمارستان بوعلی مریوان، بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه، بیمارستان سقز، بیمارستان سنندج، بیمارستان مریوان، بیمارستان بیجار، بیمارستان قروه، بیمارستان بانه

ADS In Website

ADS In Website

ADS In Website

کسب و کار، تجارت، آگهی، خوش فروش، رایگان، تبلیغات، ایران، کامپیوتر، پوشاک، مواد غذایی، آموزش، بهزاد مرادی سقز

شبکه، فضای مجازی، کانال اطلاع رسانی، شبکه ایرانی، رسانه، موبایل، گوشی

فراخوان، خبرنگاری، سقز، اطلاع رسانی، سایت گولان، گولان سقز، پوستر

گولان سقز، پخش زنده، شبکه های استانی، شبکه ملی، شبکه های صدا وسیما، شبکه سه، کردستان